halkeilevat kantapäät

urheilija nuorukainen

ongelmanani ovat halkeilevat kantapäät.olen käynyt
lääkärissäkin aiheesta mutta lääkärin määräämät
voiteet mm: trosyd,lamisil ja muut ei auta.kävelykin tekee kipeää.hoidan jalkapohjiani
kuitenkin hyvin koska harrastan lajia jossa jalkapohjien tulisi olla hyvässä kunnossa.auttaako omenaviinietikka!miten sitä annostellaan?antakaa muitakin vinkkejä jos olette
kokeneet hyviksi. kiitos jo etukäteen.

22

11683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppakonstit ei auta

      Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi tuon viinietikan..

      Uhraa sen verran rahaa, että käyt jalkahoidossa yhden kerran. Siellä raspataan, haudotaan ja voidellaan jalat priimakuntoon. Lääkkeitten sijaan sinun tulee alkaa rasvata iltaisin (tai suihkun jälkeen esim) jalkojasi paksulla voiteella. Sitten vedät puuvillasukat jalkaan ja nukut yön yli. Kas, aamulla jalka on pehmeä kuin lapsen poski.. Kun kerran haluat hoitaa jalkojasi, kysy jalkahoitajalta, miten raspata jaloista kuivat käppyrät nahat pois, sieltä saat varmaan vinkin myös sopivasta voiteesta. Jalkahoito ei muuten ole sitten mikään naisten juttu, minun isänikin käy pitääkseen kunnossa kovan työn rasittamat jalkansa.

      • kiitos vinkistä

        taidanpa kokeilla jalkahoitajaa, mitä muuten kustantaa! siis noin.


      • Arja A
        kiitos vinkistä kirjoitti:

        taidanpa kokeilla jalkahoitajaa, mitä muuten kustantaa! siis noin.

        Mene jalkojen hoitajalle kuten emsimmäinen vastaaja suositteli. Hinta 30e - 50e, soita lähimmälle kaikillahan on muhelint taskussa.

        Ensiapua saat vaivaasi lähimmästä apteekista, jossa koulutetut farmaseutit neuvovat mielellään eikä maksa mitään. Apteekissa käsittääkseni on useita tuotteita nimenomaan tuohon vaivaan.

        Muistaakseni itse lykkäsin aikoinani Tummelia, jota taitaa olla ihan päivittäistavarakaupasta. Mutta jos haavoja, parempaakin täsmähoitoa saanet apteekista ja tuskin petyt.


      • Anonyymi

    • olisi__

      Tiedossa hullunhyvää rasvaa. Itse olen kärsinyt samanlaisesta ongelmasta. Ei se tuo omppuviinietikka juttu huuhaata ole, sillä sain silsan pois kun ei apteekin voiteet auttanu. Laitoin vatiin niin kuumaa vettä kun hanasta tulee, ja 2-3 dl omppuviinietikkaa sekaan, ja haudoin reilun pariviikkoa joka ilta parikymmentä minuuttia. Kovettunut nahka kantapäissä ja jalkapohjan ulkosyrjälläkin pehmeni, ja hautomisen jälkeen sitä oli helppo raspata pois. Olen jostain lukenut että se olisi sienen aiheuttamaa tämmöinen koppuranahkaisuus. Mutta tuo rasva mitä tilaan suoraa valmistajalta on huippuhyvää, eikä ole kallista. Ei valitettavasti saa kaupoista. Harmi kun täällä ei saa mainostaa tällaista vaikka mieli tekis. Tyhmää. Mitenhän tämän rasvan sais sinun tietoon, saisit avun varmasti.

      • sähköpostiini

      • laitappa

      • meiliä.-,-,

      • oli tullu takas??
        meiliä.-,-, kirjoitti:

        käyppä tarkistaan...

        koitan uudelleen nyt kohta...


      • maili??
        laitappa kirjoitti:

        voiteen nimi sähköpostilla osoitteeseen [email protected] kiitos!

        onko toi sun osote oikein?


      • aappo
        maili?? kirjoitti:

        onko toi sun osote oikein?

        siis [email protected] ja hotmail pienellä. minullakin oli vaikeuksia lähettää viestiä takaisinpäin,olisiko seriffillä jotain?
        jos ei onnaa niin otan riskin ja laitan puh:nron
        044-9100716.toivottavasti ei tule niitä älyttömyyksiä keltään muilta.


      • laittaa vinkin mistä sitä saa

        On noilla muillakin palstoilla mainittu jotain tuotteita esim apteekin tuotteita eikähän noita ole poistettu kiinnostaisi nimittäin kovasti


      • auttaa
        laittaa vinkin mistä sitä saa kirjoitti:

        On noilla muillakin palstoilla mainittu jotain tuotteita esim apteekin tuotteita eikähän noita ole poistettu kiinnostaisi nimittäin kovasti

        kannattaa kokeilla.


      • sen--------
        auttaa kirjoitti:

        kannattaa kokeilla.

        mun viestin illalla? Mitä arvelit tehdä sen kans? Meinaatko kokeilla?


      • pitää tilata
        sen-------- kirjoitti:

        mun viestin illalla? Mitä arvelit tehdä sen kans? Meinaatko kokeilla?

        selvitän vain mistä sitä saa.


      • olempa minä
        pitää tilata kirjoitti:

        selvitän vain mistä sitä saa.

        ollut pöljä, en varmaan tekstariin laittanu puh.numeroa mistä sitä saa tilata? oliko näin, että unohdin tärkeimmän pois??


      • näin taisi
        olempa minä kirjoitti:

        ollut pöljä, en varmaan tekstariin laittanu puh.numeroa mistä sitä saa tilata? oliko näin, että unohdin tärkeimmän pois??

        käydä laita viestiä tulemaan niin pääsen tilaamaan. kiitos


      • mainita nimiä tuotteille

        joten kai sitä voisi tuosta sinunkin hyväksi havaitsemastasi tuotteesta sanoa nimen. Minuakin kiinnostaisi kokeilla


      • korppukantapäille
        mainita nimiä tuotteille kirjoitti:

        joten kai sitä voisi tuosta sinunkin hyväksi havaitsemastasi tuotteesta sanoa nimen. Minuakin kiinnostaisi kokeilla

        ...on olemassa Widmerin rasvaa. Josko sekin auttas.


      • vois laittaakkin
        mainita nimiä tuotteille kirjoitti:

        joten kai sitä voisi tuosta sinunkin hyväksi havaitsemastasi tuotteesta sanoa nimen. Minuakin kiinnostaisi kokeilla

        mutta kun heti on joku jäkättämässä mainostamisesta. Ja vinoillaan "eipä taida kauppa käydä, kun pitää epätoivoisesti täälä kehua".
        Se sitten nyppii...


      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä se rasvan nimi, tai nettikauppa.

        Minulla kerkes oleen lähemmäs 10v kantapäät todella vaaleat, paksut ja verinahkaan asti haavoja. Mikään itsehoito ei auttanut kunnolla, vain enimmät lähti. Sainkin kynsisienen ja menin lääkäriin, joka meinasi ettei kantapääni ole sientä, jota epäilin.

        Noh kun käytin tablettilääkettä kynnen takia niin huomasin miten normi raspaus alkoikin tehoaan ja pikku hiljaa sain kaiken paksunnoksen yms.pois, haavat umpeutui. En ollut koskaan muistini mukaan nähnyt kantapäitäni paljaana! Normaaleina! Voi sitä ilon tunnetta. Kun lääke loppui, alkoi taas paksuuntuun. Olen kylläkin saanut pidettyä sen nyt lievempänä ja siistimpänä, ei haavoja. Mutta totta tosiaan, sienilääke auttoi ja lopetti sienen kasvun, sain sen aiheuttamat karstat raavittua pois, kun se ei enää jyllännyt. Halkeamien kautta päässyt pesiytyyn, siks ne halkeamat pitää heti hoitaa kun huomaa.

        Että lääkäritkään ei aina tunnista sientä iholta. Ja pitää mainita, minulla ei koskaan ole sitä varvasväleissä. Omaankin harvinaisemman muodon. Tarkemmin ottaen sain sen kotoa pois muuton jälkeen eli vuokra-asunnon lattialta! Suosittelen desinfioimaan lattoari, kun uuteen muuttaa.


    • pia k.

      Olen kärsinyt jo vuosia samasta vaivasta.Itselläni kantapään iho on niin kuivaa ja paksua ettei se pehmene tavallisella rasvauksella enää, se ei yksinkertaisesti ime rasvaa. Apua vaivaan olen saanut seuraavin konstein; ensin poistan/höylään kuivan, paksun ihon pois tähän tarkoitetulla veitsellä joka muistuttaa minijuustohöylää. Apteekit myyvät niitä, samoin isot tavaratalot. Kun paksu kuiva iho on poistettu, liotan jalkojani jalkakylvyssä. Sen jälkeen rasvaan kantapäät Dermoshopista ostetulla Extra -voiteella. Se on niin paksua rasvaa että se ei heti imeydy vaan pehmentää tehokkaasti. Tosin on hyvä laittaa heti puuvillasukat jalkaan ettei lattiat tahraannu. Itse laitan rasvat paksuna kerroksena kantapäihin ja sukat jalkaan ja yöksi vaikuttamaan.
      Tätä kun muistaa tehdä säännöllisesti niin ei kantapäät halkeile.
      Itse saan tällätavoin jalat tosi hyvään kuntoon, mutta sitten kun ne jalat ei enää vaivaa niin tulee laiskuus ja saamattomuus ja pian olen taas tilanteessa että kantapäät ovat niin halki ettei kunnolla askelta voi ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe