Milloin tulee 7 kirja?

...............

Millon ilmestyy 7 kirja englannin kielellä?

13

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjan kirjoittaminen vielä kesken. Rowling ei ole paljastanut vielä edes nimeä. Nimestä kyllä liikkuu paljon huhuja, mutta niihin ei ole saatu Rowlingilta virallista vahvistusta. Kun kirjan nimi tai julkaisupäivä paljastetaan, informoi Rowling siitä omilla virallisilla sivuillaan osoitteessa http://www.jkrowling.co.uk/

      • ...............

        Ok, kiitos tiedosta.


    • animagus

      Yksi suosittu teoria on, että kirja ilmestyisi ensi vuoden heinäkuussa, 7. päivänä. Tietenkään tämä ei ole varmaa, mutta esim. täältä voit lukea aika mielenkiintoisia perusteluita teorialle: http://www.hpana.com/news.19200.html .

      7. kirja 7.7.2007, kuulostaahan se aika hyvältä! :D

      Rowling ei ole itse kommentoinut asiaa tietääkseni mitenkään.

      Ensi kesää kuitenkin vahvasti veikkaan.

      • M.I.C

        Että Rowling ei suostunut antamaan tullin väelle seiskan käsikirjoitusta kun hän meni lentikoneeseen vaan piti lennon itellään. Eli vielä menee aikaa.


      • animagus
        M.I.C kirjoitti:

        Että Rowling ei suostunut antamaan tullin väelle seiskan käsikirjoitusta kun hän meni lentikoneeseen vaan piti lennon itellään. Eli vielä menee aikaa.

        Siis mihin kysymykseen tuo vastaa?

        En minäkään olisi käsiksestä luopunut, jos olisin Rowling...


      • M.I.C
        animagus kirjoitti:

        Siis mihin kysymykseen tuo vastaa?

        En minäkään olisi käsiksestä luopunut, jos olisin Rowling...

        Ainakin käsis taitaa olla valmis ja sitten kirjaa tekemään,


      • M.I.C kirjoitti:

        Ainakin käsis taitaa olla valmis ja sitten kirjaa tekemään,

        vielä valmis. Jos se olisi valmis siitä olisi uutisoitu joka paikassa.


      • animagus
        M.I.C kirjoitti:

        Ainakin käsis taitaa olla valmis ja sitten kirjaa tekemään,

        ...tämä kumoaa sen, että kirja ei millään voi ilmestyä ensi vuonna? Kuinka kauan sinä luulet, että kirjoja kirjoitetaan? Joillakin menee vuosikymmeniä, mutta toiset vääntävät sellaisia joka vuosi. Mistä tiedät kuinka tarkka käsikirjoitus Rowlingilla oli kainalossa, sitä et voi tietää mistään...

        Kirjaa kutsutaan käsikirjoitukseksi niin kauan kunnes se on painettu eli myös melkein valmis kirja on käsis. (En tosin väitä, että kirja olisi vielä millään muotoa valmis, onhan tässä ensi kesäänkin vielä aikaa, jos se edes valmistuu siihen mennessä.)

        07/07/07 oli sitä paitsi yleinen fanien netissä esittämä spekulaatio eikä mikään lopullinen totuus asiasta, joten älä turhaan haaskaa energiaasi kummalliseen vastaväittelyyn.


      • M.I.C
        tanzu84 kirjoitti:

        vielä valmis. Jos se olisi valmis siitä olisi uutisoitu joka paikassa.

        Vielä halua kertoa että se on pian valmis,vaan lähempänä juolkaisua. Kaikkea ei heti tarvitse kertoa julkisuuteen. Paparazzit pääsevät sit vauhtiin.


      • animagus kirjoitti:

        ...tämä kumoaa sen, että kirja ei millään voi ilmestyä ensi vuonna? Kuinka kauan sinä luulet, että kirjoja kirjoitetaan? Joillakin menee vuosikymmeniä, mutta toiset vääntävät sellaisia joka vuosi. Mistä tiedät kuinka tarkka käsikirjoitus Rowlingilla oli kainalossa, sitä et voi tietää mistään...

        Kirjaa kutsutaan käsikirjoitukseksi niin kauan kunnes se on painettu eli myös melkein valmis kirja on käsis. (En tosin väitä, että kirja olisi vielä millään muotoa valmis, onhan tässä ensi kesäänkin vielä aikaa, jos se edes valmistuu siihen mennessä.)

        07/07/07 oli sitä paitsi yleinen fanien netissä esittämä spekulaatio eikä mikään lopullinen totuus asiasta, joten älä turhaan haaskaa energiaasi kummalliseen vastaväittelyyn.

        mitään vastaan väittekään, mutta kun nimeäkään ei ole vielä paljastettu ja yleensä nimi on paljastettu n. vuotta ennen julkaisua. Esim. PP:n nimi paljastettiin kesäkuussa 2004 ja kirja julkaistiin heinäkuussa 2005. Tosin Rowlinghan ei ole vielä itsekkään varma seiskan nimestä. Kyllä minäkin arvelen sen ilmestyvän ensi vuonna, mutta se ei välttämättä ilmesty kesällä. Nimi varmaan paljastetaan tämän vuoden aikana, ehkä jouluna?
        Mistä sitä tietää?


      • animagus
        tanzu84 kirjoitti:

        mitään vastaan väittekään, mutta kun nimeäkään ei ole vielä paljastettu ja yleensä nimi on paljastettu n. vuotta ennen julkaisua. Esim. PP:n nimi paljastettiin kesäkuussa 2004 ja kirja julkaistiin heinäkuussa 2005. Tosin Rowlinghan ei ole vielä itsekkään varma seiskan nimestä. Kyllä minäkin arvelen sen ilmestyvän ensi vuonna, mutta se ei välttämättä ilmesty kesällä. Nimi varmaan paljastetaan tämän vuoden aikana, ehkä jouluna?
        Mistä sitä tietää?

        Ja jos olet eri henkilö kuin M.I.C niin en minä ole sinun sanonut vastaan väittävänkään. :D


      • ........

        Rowling on vaan kommentoinut ettei ole vielä lähellä loppua.

        "I haven't written 750 pages of book seven, and if I had, I'd be very worried, as I'm not close to finishing it yet."


      • M.I.C
        animagus kirjoitti:

        Ja jos olet eri henkilö kuin M.I.C niin en minä ole sinun sanonut vastaan väittävänkään. :D

        Tarkoitti! En ole käyttänyt muuta nimimerkkiä! Saahan omia mielipiteitään esittää. Ei tarvitse samantien tyrmätä kaikkea! Jos ei halua heti julkisuuteen kertoa niin se on minun mielipiteeni! Paparazzit rupeaa tunkea nenänsä joka paikkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe