weed, hopeanuolen poika

pettynyt

weed, hopeanuolen poika oli suuri pettymys minun mielestä. Mielestäni se pilasi kokonaan alkuperäisen hopeanuolen :( siinä taisteltiin jotaki ihme hirviötä vastaan, mihin ihmeeseen karhut jäi?? hopeanuoli oli 100 kertaa paremmin piirrettykki, weed pilas kaiken !!

82

5597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsistä

      Olen samaa mieltä. Ja hahmotkin on piirretty paljon huonommin kuin hopeanuolessa.
      Eihän ne toki sitä hirviötä vastaan kovin kauaa taistele, vaan sitä Hougenin koiralaumaa vastaan, ku ne vallottaa Ohun.

      • weedfani63

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!


      • HOPSU:D
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        Ai, onko Weed ihanempi kuin äitis, isäs, ystävät ja muut sellaset? Ja jos aiot nyt kirjottaa, että tämä oli töykeää, niin ajatteleppa että itse sanoit niitä typeryksiks, jotka ei tykkää Weedistä, mutta sehän oli vain niiden mielipide.


      • I love Weed/gin
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        Weed ja Hopeanuoli on piirretty yhtä hyvin!!!


      • Meraga Steven
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        No Hopeanuoli on piirretty ÄÄRETÖN kertaa paremmin ku Weed, ja Weed on piirretty päin persettä, sanon minä. Yritä pistää paremmaks!!!!!!!!! D:


      • Meraga Steven
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        HAISTA *****. HOPEANUOLI ON PIIRRETTY VÄÄRIN WEEDISSÄ, IDIOOTTI!!!


      • Meraga Steven
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA
        HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA HAISTASINÄTUUBAPASKA!!


      • Chiilla
        weedfani63 kirjoitti:

        KAIKKI TE, JOTKA INHOOTTE WEEDIÄ OOTTE TYPERYKSII!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN IHANEMPAA KUIN WEED!!!!! MINUN MIELESTÄ WEEDISSÄ ON KAIKKI HAHMOT PIIRRETTY AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMMIN KU "HOPEANUOLISSA"! MYÖS HOPEANUOLI!!!!!!

        Chillaa! Kaikkil on omat mielipiteet!


    • Weed Fani 92

      Sinä Typerys!! kannattais kattooo enemmän Weedii nii tetäisit että ne tappaa sen hirviön ja että hopeenuoli seikkailee yhä siin mukana akatoran ja jhonin kaa. weedin joukkoo vastaan nousee hougn joka haluu torahampaan valtiaaks! mee hopeanuoli.com sivuille ja kato ieltä pönttöpää!!

      • nyhveröpä

        sori vaan muttei weedissä oo akatoraa...älä esitä tietäjää jos et ole...


      • HOPSU:D

        Niin justiinsa ja jepulis. Kannattais kattoo mitä kirjottelee... Hopeanuolen kanssa "seikkailee"kylläkin Akame...eikä Akatora. Se kuoli Hopenuolessa jos sen tiesit...


      • Meraga Steven

        Minkä ikänen oot oikeesti ollu, kun kirjotit tuon????? "sina"? "hopeenuoli"? "akatoran"??? "hougn"? "ieltä"???????? Onko ne sanoja? No Akatora on, muttasiis...... AKAME. EI AKATORA. Se kuoli, jos tiesit, "pönttöpää!!"


    • Minä itse

      En nyt sanoisi että Weed olisi pilannut Hopeanuolen mutta myönnän että se oli hieman huonompi kuin alkuperäiset Hopeanuolet. Värit ovat hyvin kirkkaita, on pehmennetty kuva kulmaa ja juoni on tavallaan tylsempää.. :/ Mutta mieluummin weediä vaan tulemaan kuin ei mitään! Sillä Hopeanuoli oli ensimmäinen anime filmi jonka katsoin. HOpeanuoli oli ehdoton suosikkini jo kauan, mutta sen sanon että pidän kyllä weedistäkisn ;)(vaikkei se yhtä hyvä olekkaan :>)

    • Gin-fani

      Minusta Weed oli vähän "nynnerömpi", mutta se karhujen kanssa taistelu...'
      KARHUT KUOLI, KAIKKI!
      Ja sä "örkki" oli geenimanipuloitu koira... -.-'
      Seuraisit leffaa niin tajuaisit jtn...

      • gin3

        Mä oon aika samaa mieltä ton gin-fanin kanssa. Weed oli kyl aika pehmo mut hyvä se on tappeleen ! (Tullu isäänsä) mut mu mielest hopsu oli kyl parempi.


    • Lohki

      Weed oli yhtä hyvä kuin hopenuoli!! jossei parempikin.

      • Meraga Steven

        HAISTA KUULE ITE PASKA. (Lohki)


    • Teshinto

      Senkin möllö pää kyllä weed piirretyssä lehdessä on karhuja!Siis siinä alkuperäisessä GNG mangnassa. Jos sen tiiät!

    • miaui

      Weed ja Hopeanuoli on yhtä hyviä! Paitsi mä en tykänny siitä hirviöstä joka oli weed 2. Se oli kauhee kun se kuoli. Hopeanuoli oli ihan peestä. Ei siinä ollu mitään hyviä tappelu kohtia.Weed on hyvä! Sano mun sanonee!

    • millukka

      weed ei pilannut mitään ei kumpikaan kummatki on yhtä hyviä että miksi kaikki sanovat että weed on tyhmä?? weed on minusta paras eikä haitaa vaikka karhut jäi pois!!!!..........

      • akamestar

        miksi kaikki sanoo et weed on huono?
        mun mielestä weed on yhtä hyvä kuin gin.
        tavallaan weed on samanlainen mutta siinä ei oo vaan karhuja.koirii ja mutantti koiria vaan.


      • Sejokaeioletuttusi
        akamestar kirjoitti:

        miksi kaikki sanoo et weed on huono?
        mun mielestä weed on yhtä hyvä kuin gin.
        tavallaan weed on samanlainen mutta siinä ei oo vaan karhuja.koirii ja mutantti koiria vaan.

        Itse GNGstä ja GDWeestä, mutta itse ajattelen että alkuperäiset sarjakuvat hakkaavat animet. Hopeanuoli-animesta jäivät pois Rikin ja Johnin taistelu, Gohein kuolema ja sudet, ja sitten Suomessa sitä sensuroitiin häpeilemättömästi. Rikin ja Akatoran kuolemat jätettiin pois. Weedissä ei sensuroitu mitään, mutta kohtauksia muutettiin. Esimerkiksi mangassa Tokimunelta ammuttiin aivot pihalle, taaskun animessa Tokin tappoi Deadly-Weapon.
        Siinä oli mielipiteeni.


      • Lässssyn Lässsyn...
        Sejokaeioletuttusi kirjoitti:

        Itse GNGstä ja GDWeestä, mutta itse ajattelen että alkuperäiset sarjakuvat hakkaavat animet. Hopeanuoli-animesta jäivät pois Rikin ja Johnin taistelu, Gohein kuolema ja sudet, ja sitten Suomessa sitä sensuroitiin häpeilemättömästi. Rikin ja Akatoran kuolemat jätettiin pois. Weedissä ei sensuroitu mitään, mutta kohtauksia muutettiin. Esimerkiksi mangassa Tokimunelta ammuttiin aivot pihalle, taaskun animessa Tokin tappoi Deadly-Weapon.
        Siinä oli mielipiteeni.

        Joo, sarjakuva syrjäyttää kevyesti....


      • HOPSU:D

        No, ehkä Weed on joittenkin mielestä tyhmä, koska Weed karkotti Jeromen, vaikka Jerome vain SUOJELI Weediä, eikä Weed tajunnu sitä! Itsekkin vihasin Weediä, silloin kun se karkotti Jeromen, mutta olen aika lailla leppynyt siitä. Mutta on se Hopeanuoli mun mielestä parempi ku Weed. Ja en yhtään tajua, miks me kaikki kinastellaan siitä, että kumpi on parempi, Hopsu vai Weed. Nehän on vain muitten mielipiteitä!!!!!!!!!!!! Ei siitä tarvi ruveta haukkumaan ja sanomaan haista V! Kuka on samaa mieltä!!??


    • Weed Fani :DDDDD

      Weed on just parempi kuin Hopsu.Weedit on raakempiii ;))) Ja niissä on jtn mitä en ymmärrä jtn niin ihanaa

      • Meraga Steven

        MITÄ HITTOA??????? Olet AAAAAAIIIIIVAN outo jos luulet, että Weedissä on jotain "raakaa".... JA HAH!!!!! Sanon minä! pffffftttt..... Weedissä....jotain raakaa??????????????? Oletko aivan tosissasi????????? Weed Fani :DDDDD on kyllä aika outo....... VOISIKO HEI JOKU KERTOA MITÄ RAAKAA WEEDISSÄ ON?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!??!?!?!??!???????????????!!!???!!!??? IHMETTELEN KYLLÄ JOS SIINÄ EDES ON JOTAIN RAAKAA......?! I WANT KNOOOOOOOOOOWWWW........ Jos joku luulee että "WEEDISSÄ" on jotain "RAAKAA" niin ne tyypit ei taida tietää, mitä RAAKA on......


      • Meraga Steven

        Haista kuule paska, siis mitä "RAAKAA" Weedissä OIKEASTI on?? Ei niitä aivoja näköjään ole noilla ihmisillä. Ja voi kauhistus, tehän olette sokeita. Kyllä niitä karhuja on, mutta VAIN, ja AINOASTAAN VAIN MANGASSA, vai onko kukaan kuullut sanasta "manga"?? Voi noita 2006-2010-luvun nuoria.................. Nykyään ollaan paljon järkevämpiä, paitsi tiedän 2 tyyppiä, oikeastaan "kaveriani" jotka luulee, että Weedissä olisi jotain raakaa. Ja toinen niistä pelkää Kaibutsua..............?????? WEEEEEEIIIRRRD.....


    • weedfani63

      etkö tienny että weed ON ihana? minun mielestä "HOPEANUOLI" on surkee!! minua ei edes kiinnosta mikään "HOPEANUOLI"!

      • Love Kyoshiro Shirogane

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli


      • krista maria tuulia
        Love Kyoshiro Shirogane kirjoitti:

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli

        hopeanuoli ja weed ovat yhtä hyviä katovaika enemän weedii niin huomaat


      • HOPSU:D
        Love Kyoshiro Shirogane kirjoitti:

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli

        No, vastataampa nyt sitten... AI EI HOPEANUOLI RAAKA!!!!!??????????!!!!!!!?? Tiedän kyllä aika paljon Hopeanuolesta, koska olen katsonut sitä kuusi vuotiaasta lähtien!!! (Olen 11 vuotias) Esim. Jos olet lukenut Hopsumangaa, niin se kyllä on aika sellaista "veri lentää" juttua. Ja onhan siinä animmessakin raakoja kohtia. Ei millään phalla, tämä on vain mielipiteeni, ENKÄ esitä viisastelijaa, jos joku luulee niin.


      • angry Weed/GinFANI
        Love Kyoshiro Shirogane kirjoitti:

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli

        SAATA*A!!! Sanoppa vielä että Hopeanuoli on lössö, lälly surkee tai ihan peestä!! Hopeanuoli EI TODELLAKAAN ole samalaisia kuin WEED!!!! kummatkin on yhtä hyviä mutta aivan erilaisia!!! Ensinnäkin Weedillä on erilainen kuvitus kuin Hopeanuolella!!!!! Hopeanuoli on HOPEANHARMAA!!!!! Weed on sinisen harmaa animessa!!!!!! "Hopeanuoli ei oo raaka", pelkkää sontaa! Et ole tainnut kattoa Hopeanuolta YHTÄÄN!!! Fanitan Hopeanuolta ETTÄ Weediä!!!!!! Ei sitä noin paljon tarvi kuuluttaa KOKO maailmalle että Hopeanuoli on SURKEE!!!! Te molemmat "Love Kyoshiro Shirogane" ja "weedfani63"! Ettekö tajua, että tuo teidän kirjotus saattaa pahoittaa muitten Hopeanuolifanien mielen????! Weed on hyvä! Hopeanuoli on hyvä!!! Ettekö osaa yhtään ajatella muita????????????!!!!


      • Meraga Steven
        Love Kyoshiro Shirogane kirjoitti:

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli

        HAISTA HOME.


      • Meraga Steven
        Meraga Steven kirjoitti:

        HAISTA HOME.

        HAISTA HOME, LOVE KYOSHIRO SHIROGANE.


      • Meraga Steven
        Love Kyoshiro Shirogane kirjoitti:

        Weed on tosi ihQ :P Miksei kaikki näe sitä? Hopeanuoli oonn... Nojaa, aika lössö, lälly vai miten sen nyt sanoisi? Oikeesti... Weed pilasi Hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' Weed ja Hopeanuoli on MEEELLKOO samanlaisia... Tai ihan eri asia^^' Aivasama mun mielestä Weed on paras ja Hopeanuoli lälly! Jos et kestä raakamaisuutta, katso Hopeanuolta. Jos olet rankka etkä pelkuri (kuten minä) KATSO ILMAN MUUTA WEEDIÄ!!! Jos taas pelkäät veren näkemistä, katso Nalle Puhia!!! Ei ole mikään pakko katsoa Weediä EIKÄ Hopeanuolta...

        Olen puhunut ja vastailkaa tähän!

        PS. Kaibutsu eli Deadly Weapon on siis geenimanipuloitu koira ja oikeasti tosi söpö je vielä Jeromen kamu tai oli ainakin ennen... Harmi kun Kaibutsu kuoli

        No voi voi, "Weed on tosi IHQ, miksei kaikki näe sitä?" No oliskohan siks, että maailma ois menny päin persettä, jos kaikki pitäis samoista asioista, jos et sitä tienny, pönttöpää. Ja "Weed pilas hopeanuolen??? Täh??? Justjoo-.-' " siis etkö OIKEASTI tiedä mitä tarkoitta sana MIE-LI-PI-DE????? Siis se sana pitää oikein tavuttaa, että Love Kyoshiro Shirogane ja Weedfani63 tajuais sen........ O___O Noloa. Siis oikeasti, VOI NOITA 2006-2010-LUVUN NUORIA........ Parat, kun niitä aivoja ei oo ollut..........................


    • krista maria tuulia

      niin hopeanuoli olli paljon parempi muttä weediin täytyy totua

    • animemanga fani

      Myönnetään että osa weedin kohtauksista on piirretty huolimattomasti ja jotkut koiristä näyttävät välillä pullonokka delfiineltä:D mutta minua se ei ainakaan haittaa Weed on hyvä ja sillä sipuli. Mielestäni on tyhmää että täällä kinastellaan mielipide asioista! Eikö koulussa olisi pitänyt kertoa että kaikilla on oma mielipide! Jos sinua nyt paljon suututtaa niin lähetä vaikka etta: Minusta weed ei ole huono vaan paras! Eikä mitään: V'ttu te ootte idiootteja ku ette tykkää weedist. Mielestäni weed ja hopea nuoli ovat ihan yhtä mahtavia. Weed vaan paljon raaempi. Mutta weedissä on myös koiria ja kohtauksia jotka on piirretty paremmin kuin hopaenuolessa.Molemmissä on hyvä juoni! En osaa sanoa kumpi olisi parempi muttapienempänä kun katsoin hopeanuolta se jäi kyllä mieleen. Tällä hetkellä kuon hopeanuoli mangaa. Heti kun saan sen luettua aloitan weed mangan^^ Ottakaa hyvät ihmiset kantaa!!

      • Stevenillallaa

        No ei ihan tarvi kirjottaa että "Minusta Weed ei ole huono vaan paras!"...

        //Kirjoittakaa vain te weed fanit, jotka saatatte olla vihaisia, että:

        "Minusta Weed on hyvä, ja omistan oman mielipiteeni:)"
        Noin esimerkiksi. Noin ei pitäisi syntyä riitaa..

        //Ja muuten: Weed ei ole raaka......


      • Gingaa
        Stevenillallaa kirjoitti:

        No ei ihan tarvi kirjottaa että "Minusta Weed ei ole huono vaan paras!"...

        //Kirjoittakaa vain te weed fanit, jotka saatatte olla vihaisia, että:

        "Minusta Weed on hyvä, ja omistan oman mielipiteeni:)"
        Noin esimerkiksi. Noin ei pitäisi syntyä riitaa..

        //Ja muuten: Weed ei ole raaka......

        Kaikilla on omat mielipiteet tuosta että Weed on/ei ole raaka.


    • 2000 vs 80 luku

      Hmm... Hopeanuolessa olevat virheet voi antaa anteeksi, koska kyseessä oli 80- luvun piirros. Tosin ne hevosenlailla taipuvat etutassut on vähä.... =P
      Ei siihen aikaan kovin tietokoneita käytetty. Kynällä tuhersivat kalvolle, mikä ei varmasti ollut helppoa.

      Weed taas on piirretty 2000- luvun tyyliin TIETOKONEELLA. Silti epäonnistuen välillä täysin... niin palikkamaisen näkösiä kun voi olla.... ja välillä tuntui, että hopeanuolen "virhetyylistä" olisi tullut "tabu." Weedissä kun samoja virheitä muutman kerran näky vilahtavan...

      Osa kohtauksista oli todella hienosti piirretty, sen myönnän. Tietokoneella olisi kyllä voinut saada erityisen hyvän weed animen jos siihen olisi viitsitty panostautua tosissaan ja kunnolla.

      Mutta noh. Eiköhän se weed manga sitten korvaa tuon dvd:n kun se tulee suomeen hopeanuoli pokkarien jälkeen. Manga näytti todellakin kiinnostavalta ja suunnittelin kyllä sen ostamista kun se sitten suomeksi ilmestyy. Kenties weed alkaa sitten kiinnostamaan yhtäpaljon kuin hopeanuoli. =)

      • Nyt mangat luin

        Jep tulin nyt lisäämään tekstiä kun weed manga on tullut suomeen sanon, että weed sarjakuva vaikuttaa paljon paremmalta kuin anime. Weed on jotenkin inhimillisempi koira eikä vaikuta mitenkään "superkoiralta" kuten animessa.

        Mangassa huomaa että weed on vain pieni koiranpentu, joka myöskin tekee virheitä eikä mangassa kokoajan toitotella että Weed on Hopeanuolen poika kuten animessa.

        Voisin sanoa, että pidän mangassa weedistä enemmän, sillä animessa weediä ei voinut sietää, mutta tähän astisissa mangoissa weed on ok.

        Myöskin ken ja kagetora alkavat mangan kautta olemaan kiinnostavia. Animessa en heihin saanut minkäänlaista käsitystä millaisia koiria he ovat ja minkälainen on heidän ystävyysside.

        Myöskin hopeanuoli joka animessa oli vanha ja raihnainen on mangassa ihan toista maata positiivisella tavalla.

        Animea en ole kehdannut enään paljoa katsoa, mutta manga kiinnostaa sitäkin enemmän. En malta odottaa sitä, että saan tietää mitä 30 pokarin jälkeen tapahtuu. =)


    • TeWeedinVihaavat =P

      Kuvailen nyt näin : Weed on mielestäni parempi, mutta hopeanuolessa, kun sitä katsoo niin ainakin itselläni tulee hyvä tunne =) Elikkä eiköhän ne oo yhtä hyviä?
      _______________________________________________________
      Ootan Innolla Weed Mangoja Ja Vielä enemmän Orionii!

    • joku vaa

      Mie en oo nähny Weedii,mut oon kuullu siit.Nii ja oon yotudesta kattonu videoit.IHA IHQ ELOKUVA!

      • puususi

        Katoppa koko sarja. VOI HYVÄ JUMALA, KUINKA TYLSÄÄ,SURKEAA,TYHMÄÄ,ÄLYTÖNTÄ JA PAKSUA!! D8!!!


      • Meraga Steven
        puususi kirjoitti:

        Katoppa koko sarja. VOI HYVÄ JUMALA, KUINKA TYLSÄÄ,SURKEAA,TYHMÄÄ,ÄLYTÖNTÄ JA PAKSUA!! D8!!!

        Voi että puususi, olet vain NIIIIIIIIIIIIIIIIIN oikeassa!! >8D!!!!


    • pellet...

      pellet ootte kyllä iha tyhmii oon nähny kaikki hopeanuolet ( leikkaamattomat versit ) ja samoin weedit molemmat on hyvii paitsi weedis tarina olis kyllä voinu olla parempi weedin ois pitäny tappaa se geeni koira sillä ihmeen lentävä torahammas tai joku japaniks ( battoga ) ja siin on tyhmää ettei näytetty enään daisukee ja koheita ja niit muit ihmisii seki on tyhmää ja sekin on ihan p:stä ku john ja jerome kuoli se oli niin pstä sen jälkee ja wedis on se pehmoilu niin tyhmää mut muten ihan ok ja hopeanuoli on kyllä paras että ihan sama mitä sanotte mutta ei sillä välii jokasella on oma mielipide ois kivaa jos joku vastais!

    • :D

      löytyykö miltäkään netti sivustolta weed jaksoja sun muita

    • HELLOU !

      LOPETTAKAA nyt toi Weed ja Hopeanuoli on yhtä hyviä !!!

    • Hopsu ja Weed fani

      minun mielestä weed ei pilannut hopeanuolta ja molemmat on yhtä hyvii et te jotka sanotte et hopeanuoli on perseest nii haistakaa vittu!

      • HOPSU:D

        Olen kuule
        samaa mieltä kanssas, mutta mä tykkään Hopsusta enemmän, mutta onhan se Weediki ihan ok.


      • Meraga Steven
        HOPSU:D kirjoitti:

        Olen kuule
        samaa mieltä kanssas, mutta mä tykkään Hopsusta enemmän, mutta onhan se Weediki ihan ok.

        Niin, se on ok animena, mutta itse hankilö.........MOI. HAISTA PASKA.


    • ammu213

      antasko kukaan linkkiä josta voisi katsoa weedin ilmaiseksi? :D

      • 2000 vs 80 luku

        Kirjoita googleen ginga densetsu weed ep1 niin uskon, että löydät.


      • puususi

        ei kannata...


    • *Uinuava* Pikku-Weed

      Olen samaa mieltä kuin HELLOU ! nimimerkillä! Ja jokaisella on oma mielipide mutta jos ei pidä Weedistä niin pitääkö se kuuluttaa koko maailmalle?? Ja Weed animen on tehnyt eri anime valmistaja kuin Hopeanuolen! ;3 Ja se Weedon anime valmistaja on STUDIO DEEN niin se studio deen ei ole tehnyt mielestäni Hopeanuoli animea. Niin studio deen anime valmistaja ei osaa tehdä animea niin hyvin kuin Hopeanuoli animen valmistaja. Muuten tutustukaapas Weed mangaan niin alatte varmaan pitämään Weedost! ; ) Ja "pellet..." Nimimerkillä että Weed ei osannut Battougaa silloin kun sitä geenimalipoitua p4 jää kaadettiiin. Sinun "pellet..." nimimerkillä pitäisi lukea Weedos ne suomennetut tekstit ja Jerome ei kuollut kun animessa kaikki luulevat niin mutta Jerome on Weed mangassa mukana Orion mangaan asti! Ja Gohei kuoli Hopeanuoli MANGASSA. Ja Daisuke on Weed mangassa! Manga on aina parempaa kuin anime.

      • Rocket♥

        Anteeksi vain, mutta miten Weed ei osannut tappaa Kaibutsua ZTB, mutta katkaisi samalla tekniikalla tosa-koiran korvan? Älkää oikeesti yritätkö esittää viisaita ja kaikkitietäviä jos ette kerran ole sellaisia? Ja mitä raakaa Weedissä on, kertokaapa. Ja Hopeanuolihan EI ole raaka, vai kuinka moni on kattonut leikkaamatonta Hopeanuolta?


      • lue manga, torvi
        Rocket♥ kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta miten Weed ei osannut tappaa Kaibutsua ZTB, mutta katkaisi samalla tekniikalla tosa-koiran korvan? Älkää oikeesti yritätkö esittää viisaita ja kaikkitietäviä jos ette kerran ole sellaisia? Ja mitä raakaa Weedissä on, kertokaapa. Ja Hopeanuolihan EI ole raaka, vai kuinka moni on kattonut leikkaamatonta Hopeanuolta?

        Viestisi on vanha, mutta haluan nyt päteä tähänkin. Weed katkaisi Banken-tosakoiran korvan vaistomaisesti tiedottomassa tilassa, eikä muistanut tilannetta jälkeenpäin. Muutenkin Zetsu Tenrou Battouga tosaa vastaan lisättiin animeen. Mangan, eli alkuperäisen tarinan, mukaan Weed EI osaa Battougaa Kaibutsu/P4-tarinan aikana. Älä itse esitä viisasta kaikkitietävää, kun et ilmeisesti tiedä tämänkään vertaa.


      • Meraga Steven
        lue manga, torvi kirjoitti:

        Viestisi on vanha, mutta haluan nyt päteä tähänkin. Weed katkaisi Banken-tosakoiran korvan vaistomaisesti tiedottomassa tilassa, eikä muistanut tilannetta jälkeenpäin. Muutenkin Zetsu Tenrou Battouga tosaa vastaan lisättiin animeen. Mangan, eli alkuperäisen tarinan, mukaan Weed EI osaa Battougaa Kaibutsu/P4-tarinan aikana. Älä itse esitä viisasta kaikkitietävää, kun et ilmeisesti tiedä tämänkään vertaa.

        Haista kuule paska, se on mun paras kaveri. Rocket tarkotti ANIMEA. JA TIEDOKSI VAAN, IDIOOTTI, ROCKET ON LUKENUT MANGAA. Vaikka Weed ei muistanut Zetsu tenrou battougaa jälkeenpäin, niin miten Weed teki battougan ei niin vaarallisessa tilanteessa, mutta ei pystynyt tekemään sitä PALJON vaarallisemmassa tilanteessa, senkin "Weed on NIIIIIIIN IHQ torvi!" idiootti!
        JA LOPUKSI: Moi. HAISTA PASKA.


      • Gingaa
        Rocket♥ kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta miten Weed ei osannut tappaa Kaibutsua ZTB, mutta katkaisi samalla tekniikalla tosa-koiran korvan? Älkää oikeesti yritätkö esittää viisaita ja kaikkitietäviä jos ette kerran ole sellaisia? Ja mitä raakaa Weedissä on, kertokaapa. Ja Hopeanuolihan EI ole raaka, vai kuinka moni on kattonut leikkaamatonta Hopeanuolta?

        Mun mielestä Weed on aika raaka, koska siinä tuli paljon verta. Sun on ihan turha väittää vastaan että joidenkin mielestä se ei olisi raaka.


    • Uinuava pikku-Weed;3

      Niin ja olen tooosiiii samaa mieltä nimimerkillä "nyt mangat luin"!!! ;3 ;3 ;3 Manga on vain niin parasta! Eilen muuten ilmestyi Weed manga 8 ! :3 ;3 ;3 :3

    • Pettynyt katsoja

      Olen pettynyt weediin. Siis hopeanuolessa gin tekee batdougan tai miten se nyt kirjotettiinkaan ja akakabuutto kuoli. weedissä weed tekee saman hyökkäyksen hougeniin muutaman kerra EIKÄ SE KUOLLU! wtf? luulis nyt että sellanen jättiläis karhu olis vaikeempi tappaa kun joku tanskandoggi

      • puususi

        NIIMPÄ!! Haistakaa te Weed-fanit! Haahaa!!

        Weed oli pettymys.


    • weed fani

      mist weedei löytyy netistä kaikki 1-26 jaksoo

    • weeedoooo

      no on weed ihan ok sarjana, mut vituttaa tuo weedin jeesustelu! mä ainakin oisin tappanu sen hemmetin hougenin!!!!!!!!!!!!!!

      • HOPSU:D

        Olen samaa mieltä! Kumma ku Weed ei osaa tappaa battougallaan yhtä hullua tanskandoggia, mutta Hopeanuoli osaa tappaa ison, vahvan karhun!!! XO Ja vieläpä Weedin pitää tehä se battouga "miljoona" kertaa!!!


    • TheTotuus

      Olen katsonut molemmat. Yhtä hyviä.

      • HOPSU:D

        Onko kukaan muuten kuullut Shin Gaidenista?? Mulla on jo ykkös osa. (siis mangaa) Shin Gaiden on kirja, jossa Hopeanuoli ja jokku muut tekee uusia urotekoja. Hopeanuolesta puheenollen...Hopeanuolen kuvitus on tehty Weedissä väärin... niin on Shin Gaiden kirjassakin... ja Hopeanuoli kirjassa... Hopeanuolen tassut on kyllä kokonaan hopeanharmaat... ja se ärsyttää myös että Hopeanuoli on tehty siniseks. Ja muutenkin Hopeanuolella on ruskeat silmät eikä siniset...Koska animet on aina oikeassa koska ne on alkuperäisiä tarinoita... ainakin mun mielestä... Teen muuten itekkin mangaa! mulla on niitä paljon, mutta etenen hitaasti... eniten tykkään Stevenistä... (oma mangahahmoni) Steven on mun ensimmäinen kunnollinen manga, jonka olen tehnyt. Mangani eivät ole paksuja, vaan jotakin 24 sivuisia. Aloitin Stevenin noin vuonna 2012 alussa, ja olen vasta osassa 4...XP Harmittaa vähän, kun on näin hidas... Muita mangojani ovat Monato, Thetsua, Wegin, Ragusa, Retsuji ja Chira. Mutta Wegin manga ei ole vielä toteutunut. Hahmottelen sitä vasta. Omasta mielestäni olen kelpo koiramangapiirtäjä=)

        No, vastatkaa, jos kiinnostaa enemmän! ;D :D


      • HOPSU:D
        HOPSU:D kirjoitti:

        Onko kukaan muuten kuullut Shin Gaidenista?? Mulla on jo ykkös osa. (siis mangaa) Shin Gaiden on kirja, jossa Hopeanuoli ja jokku muut tekee uusia urotekoja. Hopeanuolesta puheenollen...Hopeanuolen kuvitus on tehty Weedissä väärin... niin on Shin Gaiden kirjassakin... ja Hopeanuoli kirjassa... Hopeanuolen tassut on kyllä kokonaan hopeanharmaat... ja se ärsyttää myös että Hopeanuoli on tehty siniseks. Ja muutenkin Hopeanuolella on ruskeat silmät eikä siniset...Koska animet on aina oikeassa koska ne on alkuperäisiä tarinoita... ainakin mun mielestä... Teen muuten itekkin mangaa! mulla on niitä paljon, mutta etenen hitaasti... eniten tykkään Stevenistä... (oma mangahahmoni) Steven on mun ensimmäinen kunnollinen manga, jonka olen tehnyt. Mangani eivät ole paksuja, vaan jotakin 24 sivuisia. Aloitin Stevenin noin vuonna 2012 alussa, ja olen vasta osassa 4...XP Harmittaa vähän, kun on näin hidas... Muita mangojani ovat Monato, Thetsua, Wegin, Ragusa, Retsuji ja Chira. Mutta Wegin manga ei ole vielä toteutunut. Hahmottelen sitä vasta. Omasta mielestäni olen kelpo koiramangapiirtäjä=)

        No, vastatkaa, jos kiinnostaa enemmän! ;D :D

        Hihhuli hihhuli... Oon saanu jo Shin Gaidenin viimesen osan eli 2. HUOM! Olen sama tyyppi joka puhui tuossa edellisessä viestissä Shin Gaiden ykkösestä.


      • Rocket♥
        HOPSU:D kirjoitti:

        Onko kukaan muuten kuullut Shin Gaidenista?? Mulla on jo ykkös osa. (siis mangaa) Shin Gaiden on kirja, jossa Hopeanuoli ja jokku muut tekee uusia urotekoja. Hopeanuolesta puheenollen...Hopeanuolen kuvitus on tehty Weedissä väärin... niin on Shin Gaiden kirjassakin... ja Hopeanuoli kirjassa... Hopeanuolen tassut on kyllä kokonaan hopeanharmaat... ja se ärsyttää myös että Hopeanuoli on tehty siniseks. Ja muutenkin Hopeanuolella on ruskeat silmät eikä siniset...Koska animet on aina oikeassa koska ne on alkuperäisiä tarinoita... ainakin mun mielestä... Teen muuten itekkin mangaa! mulla on niitä paljon, mutta etenen hitaasti... eniten tykkään Stevenistä... (oma mangahahmoni) Steven on mun ensimmäinen kunnollinen manga, jonka olen tehnyt. Mangani eivät ole paksuja, vaan jotakin 24 sivuisia. Aloitin Stevenin noin vuonna 2012 alussa, ja olen vasta osassa 4...XP Harmittaa vähän, kun on näin hidas... Muita mangojani ovat Monato, Thetsua, Wegin, Ragusa, Retsuji ja Chira. Mutta Wegin manga ei ole vielä toteutunut. Hahmottelen sitä vasta. Omasta mielestäni olen kelpo koiramangapiirtäjä=)

        No, vastatkaa, jos kiinnostaa enemmän! ;D :D

        Niin, osassa 4 johon olet tehnyt kannen, samoten 3 ja 2 osakin on vielä kesken... :))


    • pikku Weeduli:3

      Siis mitä!!?? Weed... Huono??? Weedihän on niin hyvä kuin olla ja voi!!! Ei siinä ole mitään huonoa! WEED ON HYVÄ!!!!!

      • Rocket♥

        Are you kidding me?


      • HOPSU:D
        Rocket♥ kirjoitti:

        Are you kidding me?

        Hyvin menee, Rocket.


    • hopeanuoli2

      WEED ON KAKARA!!!!!!!!!!!!!!HUOM! EI MILLÄÄN PAHALLA WEED-FANIT!!!!

      • Gingaa

        Sä oot kakara, kun et pysty sanoon omaa mielipidettä asiallisesti.


    • Jerome on paras<3

      Ginga Densetsu Weed (Weed, Hopeanuolen poika) on sarjana hyvä, mutta Weed on hahmona erittäin rasittava, sen "hyväsydämisyys" ja "oikeudenmukaisuus" on liioiteltua. En dissaa faneja, vaan esitän oman mielipiteeni.

      • Meraga Steven

        I know you, ja olet NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN oikeassa.(PISTE)


      • Beldan
        Meraga Steven kirjoitti:

        I know you, ja olet NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN oikeassa.(PISTE)

        KIRJOITAN NYT ISOLLA KOSKA HALUAN KAIKKIEN NÄKEVÄN TÄMÄN VIESTIN! MITÄ JÄRKEÄ ON HUUTAA TÄÄLLÄ KURKKU SUORANA ETTÄ TOI ON PARAS JA TOI ON SURKEE, EN USKO ETTÄ SE TOISTEN MIELIPITEITÄ VAIHTAA KUN TÄÄLLÄ KINASTELETTE! TOISET PITÄÄ TOISESTA JA TOISET TOISESTA. ITSE OLEN NÄMÄ KUMMATKIN SARJAT NÄHNYT JA TIEDÄN MINKÄLAISIA NE OVAT MUTTA TUNTUU VAIN ETTÄ TE KAIKKI OLETTE JTN KAHDEKSAN VUOTIAITA KUN HUUDATTE ETTÄ WEED ON IHQ JA HOPEANUOLI ON PEESTÄ TAI TOISIN PÄIN. LOPETTAKAA TOMMONEN IDIOOTTIMAINEN KÄYTÖS JA OLKAA KUNNOLLA.


    • Hopsu - fani j Weed

      Molemmat on yhtä hyviä. Ne vaan on erilaisia ja oon katsonut ne varmaan miljoona kertaa läpi!

      • Stevenillallaa

        Jokaisella omat mielipiteensä, en edes tajua, miksi me riidellään näin vittumaisesta asiasta. Kai nyt omia mielipiteitä saa olla? No on totta, ne OVAT erilaisia. En ymmärrä miksi pitää haukkua toiseten mielipiteitten takia. Kaikki jotka täällä ovat haukkuneet toisia sen takia, että ei pidä Weedistä tai Hopeanuolesta, on erittäin tyhmää ja lapsellista. Luulen, että kaikki jotka ovat polttaneet kääminsä täällä sen takia, että toiset eivät pidä toisesta, ja toiset toisesta, ovat 7-8 vuotiaita-.-' Oma mielipiteenoi tällä hetkellä on se, että

        EN pidä anime Weedistä, mutta manga Weedistä pidän. Manga Weed on henkilönä parempi kuin anime Weed, koska se on Yoshihiro Takahashin suunnittelema hahmo, ja on järkevämpi kuin anime Weed. Anime Weed on taas aivan liian "oikeudenmukainen" ja mukamaste "kiltti". Minkälainen "ystävä" ei anna uutta tilaisuutta ystävälleen, joka on vain yrittänyt auttaa? En oikein ymmärrä anime Weedin päätöksiä. Hopeanuoli on taas hyvä, koska ei ole sellainen liian "oikeudenmukainen" ja "kiltti". Weed ei halua ollenkaan tappaa ketään läpeensä pahaa koiraa. Ja Weed anime on piiretty aika huonosti-_- Onhan Hopeanuolessakin huonosti piirrettyjä kohtia, myönnän. Mutta vähemmän, mitä Weedissä.

        //Siinä oli minun mielipiteeni, ja tässä vielä lista huonoimmasta parempaan hahmoon:3

        Anime: Weed > Riki > Hopeanuoli

        Manga: Weed > Riki > Orion > Hopenuoli

        Nähdään!:DD


    • Ari Runkk

      Kuunsäteellä oli hyvä peppu. Pekka Kenttä ei vain tainnut ymmärtää sen päälle.

      • Stevenillallaa

        *Koyukilla oli hyvä peppu. Weed ei vain tainnut ymmärtää sen päälle.*:DDD


    • Kakkulankankikankku

      Weed oli aihvan surkeaa, tyhjänpäivästä rellestystä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe