Voiko koiran kirppuja tarttua ihmiseen??
Mulla on tollasia pieniä punasia pisteitä, käsissä, ja joitain kutittaa. Ja tuntuu vähä väliä, että joku kävelee iholla, mut mitään ei näy.. HELP ME! millä ne lähtee?
koiran kirppuja ihmisessä??
7
7342
Vastaukset
- "tartu"
koirasta ihmiseen, mutta saattavat käydä kuitenkin ihmisessäkin vierailemassa.
Onko koirasi ulkomailta?
Suomessa koirilla kirppuja hyvin vähän. Expottia niskaan, niin sillä lähtee.
pese myös koiran peti sekä koko huusholli olisi hyvä pestä, vaikka mäntysuovalla.
Siltikin niitä saattaa ilmentyä myöhemmin, ovat ryömineet lattiankoloihin ym... Mutta parhaiten pääset eroon kun koiralle expt. ja koti pesuun.- pateeeee
Kiitos vastauksesta!
- tillyh
pateeeee kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Kapi saattaa tarttua myös ihmiseen. Oireina kutina ja ihon punoitus. Ihmiseen tarttunut kapi hoidetaan salvalla ja joka paikka pestään ja kuurataan lattista kattoon.
- se!!!!
tillyh kirjoitti:
Kapi saattaa tarttua myös ihmiseen. Oireina kutina ja ihon punoitus. Ihmiseen tarttunut kapi hoidetaan salvalla ja joka paikka pestään ja kuurataan lattista kattoon.
kapi on oon kyllä nähny että ketulla on kapi mutta miten se tulee koiraan ja ihmiseen mikä sen kapin lähde miten se tarttuuu????????????????????????????????????????????????????
- kutku
vaikuttaa sille, että sinuun on tarttunut syyhypunkki. Ihan totta, se on nykyisin varsin yleinen ja tarttuu suhteellisen helposti vaatteista, pesu- ja wc-tiloista.
- kutku
apteekista saa lääkevoidetta ilman reseptiä, jolla se lähtee.Olikohan nix tai jotain sinnepäin. Vaatteet ja petivaatteet tulee pestä hoidon yhteydessä.Parissa vuorokaudessa punkit kuolevat esim.käyttämättömistä vaatteista, kun eivät saa ravintoa, joten kaikkia tekstiilejä, joita on käpälöinyt, ei tarvitse pestä.Pitemmälle ehtineessä syyhyssä ihoon ilmestyy ikäänkuin käytäviä, joita myöten punkit kulkevat.
- hjelp
kutku kirjoitti:
apteekista saa lääkevoidetta ilman reseptiä, jolla se lähtee.Olikohan nix tai jotain sinnepäin. Vaatteet ja petivaatteet tulee pestä hoidon yhteydessä.Parissa vuorokaudessa punkit kuolevat esim.käyttämättömistä vaatteista, kun eivät saa ravintoa, joten kaikkia tekstiilejä, joita on käpälöinyt, ei tarvitse pestä.Pitemmälle ehtineessä syyhyssä ihoon ilmestyy ikäänkuin käytäviä, joita myöten punkit kulkevat.
yök mua alko pelottaan kun kuvittelen ees tota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412