miten saa xbox 360 toimimaan poltetut pelit.onko jotain piiriä tai firmwarea olemassa.kiitos runsaista vastuksista
xbox 360:n poltetut pelit
9
1340
Vastaukset
- ole,.
olemassa.osta ps2 enemmän pelejä ja parempia
- heh heh
kerro lisää hyviä vitsejä
- ei ole
heh heh kirjoitti:
kerro lisää hyviä vitsejä
tapana vitsailla
- pelaava iskä
Rahat riittää konsoliin, vaan ei enää peleihin. Miksi ne pelit pitäis saada ilmaiseksi?
- se peli vetele..
pelit ostetaan rahalla kaupasta ja silläselvä.pitää osata kunnioittaa pelintekijöitäkin vähän.
- NollaZero
se peli vetele.. kirjoitti:
pelit ostetaan rahalla kaupasta ja silläselvä.pitää osata kunnioittaa pelintekijöitäkin vähän.
Mitä ajattelit tehdä jos ei ostetakkaa? aiotko tulla sormi pystyssä valittaa äpärä?Itse kyllä ostan&pelaan aitoja kaupasta ostettuja, mutta vittuako teidän pikku pyhimysten elämä siitä kärsis jos jotku pelaiski piraatteja? ai nii lainatakseni erästä tuolta PS-keskustelun puolelta: -"on myös ihmisiä jotka haluaa kopion omasta pelistään ettei tarvisi käyttää vaikka jotain erittäi harvinaista pelilevyä hajoamisen ja naarmuuntumisen pelossa, osta sä vaan aitoja ja polta niistä varmuuskopiot, sitä ei kielletä missään.
ja muista että kaikkien maitten pelit ei edes toimi täälläpäin niin alappa siinä ostaan joku japanilainen ps2 sen takia, vaikka sulla on jo ps2..
mä en ainakaan osta kahta konetta että saan pelata sen koneen kaikkia pelejä, en ole sentään idiootti "- - pelaava iskä
NollaZero kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä jos ei ostetakkaa? aiotko tulla sormi pystyssä valittaa äpärä?Itse kyllä ostan&pelaan aitoja kaupasta ostettuja, mutta vittuako teidän pikku pyhimysten elämä siitä kärsis jos jotku pelaiski piraatteja? ai nii lainatakseni erästä tuolta PS-keskustelun puolelta: -"on myös ihmisiä jotka haluaa kopion omasta pelistään ettei tarvisi käyttää vaikka jotain erittäi harvinaista pelilevyä hajoamisen ja naarmuuntumisen pelossa, osta sä vaan aitoja ja polta niistä varmuuskopiot, sitä ei kielletä missään.
ja muista että kaikkien maitten pelit ei edes toimi täälläpäin niin alappa siinä ostaan joku japanilainen ps2 sen takia, vaikka sulla on jo ps2..
mä en ainakaan osta kahta konetta että saan pelata sen koneen kaikkia pelejä, en ole sentään idiootti "-vedit herneen nenään.
Miten se pelaaminen kärsii piraattien johdosta. Mitä on tapahtunut musa levyille, ettei vaan kaiken maailman epäonnistuneita suojauksia. Kyllä se peliteollisuuskin jotain kiusaa keksii ja siitä kärsii yleensä rehelliset kuluttajat.
Piraattipellet ja pimeät työntekjät "syövät" sinunkin kotonasi.
Todellinen harrastaja, joka tekee varmuuskopioita, ei täältä ohjeita kysele. Se tietää jo miten homma toimii.
- töpö
kunhan kysyin ihan kiusallaan kun mulla sattuu vaan toimimaan poltetut pelit.siitä vaan tuhlaamaan viikorahanne lapset peleihin
- G-Playa
Taidat olla säälittävä reppana kun ei ole varaa ostaa edes videopelejä.
Köyhät kyykkyyn... (tarkottaa muuten sua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767