kuinkas kauan hääkampaukseen

pitää varata aikaa??

saatiin vihkiaika melko aikaisin.. Nyt sitten tuli mieleen että kuinkas kauan siihen meikkiin ja kampaukseen pitää varata aikaa? Neljä tuntia?? Eli pitääkö siis nousta kukonlaulun aikaan silmät ristissä meikkiin ja kampaajalle jotta ehtii sitten vielä valokuvattavaksi ennen kirkkoa??

9

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tähän ei varmaan absoluuttista vastausta ole, mutta itse istuin meikissä ja kampauksessa nelisen tuntia. Riippuu ihan sun tukasta ja kampauksesta, minkälaisen olette kampaajasi kanssa päättäneet tehdä ja miten nopea hän on käsistään.
      Mene siis kampaajasi tai sen kampaajan, joka hääkampauksesi tekee, luokse ja jutelkaa asiasta. Sama sen meikkausasian kanssa.
      Ajoissa ajan varaaminen on myös enemmän kuin suositeltavaa!

      • maija_myöhäinen

        Ei kai sitten auta kuin raahautua viimeistäänaamukahdeksaksi meikkiin ja kampaajalle! :) Etenkin jos valokuvatkin pitäis saada ennen kirkkoa! Ja asiaahan ei mitenkään tietenkään helpota se että häihin on enää kutakuinkin tarkalleen 5 kk aikaa... :O


    • ize

      kysymykseen:kauanko vie aikaa morsiusmeikki ja kampaus...
      riippuu hiustosta...mitä pidemmät,paksummat,vie kauemmin kuin lyhyet!
      -pohjatyö...jos pestään kastellaan,rullataan,,vie aikaa
      --meikin osuus ajasta n. 15min.-1,20min. riippuen,tuleeko imeytettäviä ambulleja tms.
      ------Suosittelen AINA käymään koemeikissä sekä koekampauksessa,jotta mieluisa ehostus/kampaus on H-hetkenä tiedossa:)
      keskiverto ajankäyttö n.2h./2,5h. ja kyllä
      aamuaikojakin on vrmasti tarjolla...ainakin yleensä nk. òma kampaaja`joustanee.

    • tss

      Keskustele kampaajan kanssa millaisen kampauksen haluat ja kauanko siihen menisi aikaa. Leikkaukset ja värit kannattaa laittaa tietenkin jo aiemmin samalla viikolla.

      Varaa aika ajoissa, monet kampaajat eivät tee töitä lauantiaisin kuin erikoistapauksissa, muuttenkin voitte puhua esim hiusten kasvattamisesta ja ottaa huomioon edelisissä leikkauksissa hääkampauksen vaatiman pituuden/mallin ja mahdollisen irtolisäkkeen tarpeen.

      Minulla kampaus meikki pesuineen, kuivatuksineen, rullineen ja nutturan laittoineen kesti noin pari tuntia.

      Meikki minulla tehtiin samassa paikassa, osittain kampauksen välissä, kun rullat olivat päässä.

    • nyttennii

      ei liity tähän asiaan, mutta kun olen ennenkin pähkäillyt samaa asiaa, niin tuosta kuvissa käynnistä ennen kirkkoa, en ole sitä voinut oikein ikinään sulattaa, kun silloinhan ne on vaan sellaisia feikkimäisiä kuvia, kun eihän sitä vielä naimisissa silloin olla. Ymmärän kyllä ajankäyttö ongelmat, mutta kuitenkin.

      • Nimetön

        Niin ajatus siitä että minä ajattaisin vieraani juhlapaikalle klo 15, jolloin vihkiminen siellä alkaa, ja lähtisin vasta sen jälkeen kuvauttamaan itseäni on aika absurdi. meiltä ajaa yli tunnin valokuvaamoon, siis lähimpään eli toisin sanoen vieraat palloilisivat 3h YKSINÄÄN kun me haluttaisiin ns. oikeat kuvat :) ei kiitos. Etkö tääsäkään tapauksessa sulattaisi???


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Niin ajatus siitä että minä ajattaisin vieraani juhlapaikalle klo 15, jolloin vihkiminen siellä alkaa, ja lähtisin vasta sen jälkeen kuvauttamaan itseäni on aika absurdi. meiltä ajaa yli tunnin valokuvaamoon, siis lähimpään eli toisin sanoen vieraat palloilisivat 3h YKSINÄÄN kun me haluttaisiin ns. oikeat kuvat :) ei kiitos. Etkö tääsäkään tapauksessa sulattaisi???

        ja tosiaan oltaisin takaisin siinä klo 18.30... siinähän se hääpäivä menikin valokuvatessa.


      • ihmettelevä
        Nimetön kirjoitti:

        ja tosiaan oltaisin takaisin siinä klo 18.30... siinähän se hääpäivä menikin valokuvatessa.

        Niinpä, minun mielestäni on myös todella epäkohteliasta antaa vieraiden odotella edes tuntia (joissakin häissä melkein tuntitolkulla), sitä että hääpari 'piipahtaa' jossain kuvauksessa. Käytännöllistä käydä kuvauksessa ennen häitä, jos sinne kuvaukseen on ylipäätään pakko mennä.


      • Annaliini
        ihmettelevä kirjoitti:

        Niinpä, minun mielestäni on myös todella epäkohteliasta antaa vieraiden odotella edes tuntia (joissakin häissä melkein tuntitolkulla), sitä että hääpari 'piipahtaa' jossain kuvauksessa. Käytännöllistä käydä kuvauksessa ennen häitä, jos sinne kuvaukseen on ylipäätään pakko mennä.

        Meillä häät vasta 2008 mutta on jo nyt selvää että hääkuvaus järjestetään paikan päällä juhlapaikalla kuten veljelläni oli myös. Siellä voi kuvata niin lehtikuvan kuin muutkin kuvat kiitoskortteihin jne. En minä ainakaan lähde vielä jonnekkiin kuvaukseen ennen tai jälkeen kirkon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe