Toivottavasti ei kaikkoa loputkaan asiakkaat uudessa paikassa. Nykyinen paikka mielestäni hyvä.
La Bamba lopettaa torin laidalla
17
4721
Vastaukset
- sapuskat
siellä ja palvelu toooooodelllllaaaa hidasta.
- joo-0
Liian vähän henkilökuntaa!!
- tuo
uusi paikka on?
- moo
Pärnussa on uusi paikka....
- nuija
moo kirjoitti:
Pärnussa on uusi paikka....
pärnussa on vanha paikka,mutta missä uusi
- Asiakas
nuija kirjoitti:
pärnussa on vanha paikka,mutta missä uusi
Virossa kyllä vaan ei Pärnussa..Kenties Tallinnassa.
- yrittäjätär
Asiakas kirjoitti:
Syy monen yrittäjän lähtöön on tuo vuokra jolla ajetaan liikkeen harjoittajat pois,siten saadaan kalliita asuinkiinteistöjä,jotka korjaillaan myyntikuntoon EU tuilla.
Näinhän se tuntuu menevän. - puusilmä2
Asiakas kirjoitti:
Se vanha paikka ON Pärnussa.
Nyt ennen kun joku idiootti alkaa huutamaan täällä et muutto on uuden prisman syytä, niin kerrottakoon syy muuttoon on liiketilan omistusjärjestelyt. bamba oli kiinteistössä vaan vuokralla. - terskaseiväs
puusilmä2 kirjoitti:
Se vanha paikka ON Pärnussa.
Nyt ennen kun joku idiootti alkaa huutamaan täällä et muutto on uuden prisman syytä, niin kerrottakoon syy muuttoon on liiketilan omistusjärjestelyt. bamba oli kiinteistössä vaan vuokralla.... liiketilaa Raumalta. eikös UR niin kirjoittanut ?
- Nainen -82
terskaseiväs kirjoitti:
... liiketilaa Raumalta. eikös UR niin kirjoittanut ?
Tapahtui kuukausi sitten:
Työkaverini kävi syömässä labambassa kaverinsa kanssa. He tilasivat pizzan jossa fetajuustoa ja söivät puoliksi. Molemmat huomasivat että kylläpäs maistuu homeelta. Mainitsivat asiasta henkilökunnalle ja he sanoivat että saatte pizzan puoleen hintaan. Pizzassa ollut fetajuusto oli homeessa. Aika huono korvaus pettyneelle asiakkaalle kun ei edes uutta annosta saanut eikä rahojakaan kokonaan takaisin.
Eipä tuo muutto taida tuoda asiakkaita lisää jos ruoka pysyy samana ja tilat suttuisina.. - marmelaadit
Nainen -82 kirjoitti:
Tapahtui kuukausi sitten:
Työkaverini kävi syömässä labambassa kaverinsa kanssa. He tilasivat pizzan jossa fetajuustoa ja söivät puoliksi. Molemmat huomasivat että kylläpäs maistuu homeelta. Mainitsivat asiasta henkilökunnalle ja he sanoivat että saatte pizzan puoleen hintaan. Pizzassa ollut fetajuusto oli homeessa. Aika huono korvaus pettyneelle asiakkaalle kun ei edes uutta annosta saanut eikä rahojakaan kokonaan takaisin.
Eipä tuo muutto taida tuoda asiakkaita lisää jos ruoka pysyy samana ja tilat suttuisina..Toi nyt on bullshittiä, ei se feta homeessa ollu...
- Nainen -82
marmelaadit kirjoitti:
Toi nyt on bullshittiä, ei se feta homeessa ollu...
Mistä tiedät? Tuskin se keksittykkään juttu oli. Enpä usko että n.50v työkaverini keksisi tollasta..
Mikä järki siinä olisi? - jäi
Nainen -82 kirjoitti:
Mistä tiedät? Tuskin se keksittykkään juttu oli. Enpä usko että n.50v työkaverini keksisi tollasta..
Mikä järki siinä olisi?häiritsemään silloin se asia ja maistoín keittiössä sitä ja tarkastin päiväyksen yms.. harmittavia väärin käsityksiä jotka muuttavat muotoaan..
- Nainen -82
jäi kirjoitti:
häiritsemään silloin se asia ja maistoín keittiössä sitä ja tarkastin päiväyksen yms.. harmittavia väärin käsityksiä jotka muuttavat muotoaan..
kertoi minulle että vian oli todettu olevan fetassa ja henkilökunta oli hänelle niin kertonut. Eikai pizzan kuulu maistua homeelta jos siinä ei sitä ole?
- kantoasiakas
Valitettavaa tämä tälläinen !
Olen jo pidempää ihmetellyt että miksi niin perinteikäs paikka lopettaa ?
RAUMAlla pitää olla ainkin yksi pizzeria, jonka tuotteet ja palvelu ovat ulkolaisille - vieraille tarjottavissa !
Olen ihmetelly myös että miksi heillä ei ole kaikkia samoja palveluja, kuin mitä muualla löytää ?- Mummeli 1
ainakin on ollut kiva, siisti paikka, pitsat hyviä ja salaatit myöskin, sai syödä vatsan täyteen, hyvää oli heidän tekemä jälkkärikin. Minä olen buffetissa käynyt silloin tällöin, eikä ole moitittavaa, siellä voi itse palvella, ei tarvii odotella.
Henkilökunta pula on vaivannut sitäkin paikkaa, kuten monta muutakin palvelualaa.
Toivottavasti bampan asiakkaat löytävät tiensä myös uuteen paikkaan, mihin se sitten tuleekin. - Herkku 69
Mummeli 1 kirjoitti:
ainakin on ollut kiva, siisti paikka, pitsat hyviä ja salaatit myöskin, sai syödä vatsan täyteen, hyvää oli heidän tekemä jälkkärikin. Minä olen buffetissa käynyt silloin tällöin, eikä ole moitittavaa, siellä voi itse palvella, ei tarvii odotella.
Henkilökunta pula on vaivannut sitäkin paikkaa, kuten monta muutakin palvelualaa.
Toivottavasti bampan asiakkaat löytävät tiensä myös uuteen paikkaan, mihin se sitten tuleekin.Ainut oikea jää RIVIERA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058