La Bamba lopettaa torin laidalla

*Surku*

Toivottavasti ei kaikkoa loputkaan asiakkaat uudessa paikassa. Nykyinen paikka mielestäni hyvä.

17

4721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sapuskat

siellä ja palvelu toooooodelllllaaaa hidasta.

• joo-0

Liian vähän henkilökuntaa!!

• tuo

uusi paikka on?

• moo

Pärnussa on uusi paikka....

• nuija
        moo kirjoitti:

Pärnussa on uusi paikka....

pärnussa on vanha paikka,mutta missä uusi

• Asiakas
        nuija kirjoitti:

pärnussa on vanha paikka,mutta missä uusi

Virossa kyllä vaan ei Pärnussa..Kenties Tallinnassa.

• yrittäjätär
        Asiakas kirjoitti:

Syy monen yrittäjän lähtöön on tuo vuokra jolla ajetaan liikkeen harjoittajat pois,siten saadaan kalliita asuinkiinteistöjä,jotka korjaillaan myyntikuntoon EU tuilla.

Näinhän se tuntuu menevän.

• puusilmä2
        Asiakas kirjoitti:

Se vanha paikka ON Pärnussa.

Nyt ennen kun joku idiootti alkaa huutamaan täällä et muutto on uuden prisman syytä, niin kerrottakoon syy muuttoon on liiketilan omistusjärjestelyt. bamba oli kiinteistössä vaan vuokralla.

• terskaseiväs
        puusilmä2 kirjoitti:

Se vanha paikka ON Pärnussa.

Nyt ennen kun joku idiootti alkaa huutamaan täällä et muutto on uuden prisman syytä, niin kerrottakoon syy muuttoon on liiketilan omistusjärjestelyt. bamba oli kiinteistössä vaan vuokralla.

... liiketilaa Raumalta. eikös UR niin kirjoittanut ?

• Nainen -82
        terskaseiväs kirjoitti:

... liiketilaa Raumalta. eikös UR niin kirjoittanut ?

Tapahtui kuukausi sitten:

Työkaverini kävi syömässä labambassa kaverinsa kanssa. He tilasivat pizzan jossa fetajuustoa ja söivät puoliksi. Molemmat huomasivat että kylläpäs maistuu homeelta. Mainitsivat asiasta henkilökunnalle ja he sanoivat että saatte pizzan puoleen hintaan. Pizzassa ollut fetajuusto oli homeessa. Aika huono korvaus pettyneelle asiakkaalle kun ei edes uutta annosta saanut eikä rahojakaan kokonaan takaisin.

Eipä tuo muutto taida tuoda asiakkaita lisää jos ruoka pysyy samana ja tilat suttuisina..

• marmelaadit
        Nainen -82 kirjoitti:

Tapahtui kuukausi sitten:

Työkaverini kävi syömässä labambassa kaverinsa kanssa. He tilasivat pizzan jossa fetajuustoa ja söivät puoliksi. Molemmat huomasivat että kylläpäs maistuu homeelta. Mainitsivat asiasta henkilökunnalle ja he sanoivat että saatte pizzan puoleen hintaan. Pizzassa ollut fetajuusto oli homeessa. Aika huono korvaus pettyneelle asiakkaalle kun ei edes uutta annosta saanut eikä rahojakaan kokonaan takaisin.

Eipä tuo muutto taida tuoda asiakkaita lisää jos ruoka pysyy samana ja tilat suttuisina..

Toi nyt on bullshittiä, ei se feta homeessa ollu...

• Nainen -82
        marmelaadit kirjoitti:

Toi nyt on bullshittiä, ei se feta homeessa ollu...

Mistä tiedät? Tuskin se keksittykkään juttu oli. Enpä usko että n.50v työkaverini keksisi tollasta..

Mikä järki siinä olisi?

• jäi
        Nainen -82 kirjoitti:

Mistä tiedät? Tuskin se keksittykkään juttu oli. Enpä usko että n.50v työkaverini keksisi tollasta..

Mikä järki siinä olisi?

häiritsemään silloin se asia ja maistoín keittiössä sitä ja tarkastin päiväyksen yms.. harmittavia väärin käsityksiä jotka muuttavat muotoaan..

• Nainen -82
        jäi kirjoitti:

häiritsemään silloin se asia ja maistoín keittiössä sitä ja tarkastin päiväyksen yms.. harmittavia väärin käsityksiä jotka muuttavat muotoaan..

kertoi minulle että vian oli todettu olevan fetassa ja henkilökunta oli hänelle niin kertonut. Eikai pizzan kuulu maistua homeelta jos siinä ei sitä ole?

• kantoasiakas

Valitettavaa tämä tälläinen !

Olen jo pidempää ihmetellyt että miksi niin perinteikäs paikka lopettaa ?

RAUMAlla pitää olla ainkin yksi pizzeria, jonka tuotteet ja palvelu ovat ulkolaisille - vieraille tarjottavissa !

Olen ihmetelly myös että miksi heillä ei ole kaikkia samoja palveluja, kuin mitä muualla löytää ?

• Mummeli 1

ainakin on ollut kiva, siisti paikka, pitsat hyviä ja salaatit myöskin, sai syödä vatsan täyteen, hyvää oli heidän tekemä jälkkärikin. Minä olen buffetissa käynyt silloin tällöin, eikä ole moitittavaa, siellä voi itse palvella, ei tarvii odotella.
        Henkilökunta pula on vaivannut sitäkin paikkaa, kuten monta muutakin palvelualaa.

Toivottavasti bampan asiakkaat löytävät tiensä myös uuteen paikkaan, mihin se sitten tuleekin.

• Herkku 69
        Mummeli 1 kirjoitti:

ainakin on ollut kiva, siisti paikka, pitsat hyviä ja salaatit myöskin, sai syödä vatsan täyteen, hyvää oli heidän tekemä jälkkärikin. Minä olen buffetissa käynyt silloin tällöin, eikä ole moitittavaa, siellä voi itse palvella, ei tarvii odotella.
        Henkilökunta pula on vaivannut sitäkin paikkaa, kuten monta muutakin palvelualaa.

Toivottavasti bampan asiakkaat löytävät tiensä myös uuteen paikkaan, mihin se sitten tuleekin.

Ainut oikea jää RIVIERA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe