Haluaisin ostaa kanarianlinnun häkin kanssa tai ilman! Ei ole väliä onko lintu tyttö vai poika (mielummin tyttö)
Joten jos asut keskisuomessa tai kuljetus järjestyisi keuruulle niin ilmoitelkaa!!!
Ostetaan kanarianlintu
8
1204
Vastaukset
- kanarian omistaja
Hei!
Mulla on yksi kanarialintu, mutta ei myynnissä.
Haluaisin tietää, miksi haluat juuri kanarialinnun? Onko sulla ollut ennestään?
Ostatko vaan yhden?- c")
Mä ostan vaan yhen kanarianlinnun, koska mulla on jo yx kanarianlintu! Haluaisin sille kaveriksi naaraan...
Mutta jos ostaisin koiras linnun ostaisin myös häkin ja laittaisin sen omani viereen jne...
Ostan vain yhden!!!
=)
- c",)
moi! mä asun petäjävedellä ja mulla on kanarianlintu naaras... saisita sen keväämmällä, jos haluat....?
- c")
Moi!
Milloin voisit luopua linnusta, paljonko pyydät siitä, tuleeko häkki linnun mukana ja milloin lintu on syntynyt???
Ps:mailini on: [email protected]
mailaile ja kerro lisää tietoja!!!!
- ralady3344
mulla olis yksi kanarianlintu jonka voin myyä noin 20eurol.
- tytti...
Hei !
Missä päin lintu on? onko se naaras vai uros? Minkä värinen se on?
t. tytti.. - Marika9876
Hei! Oletteko te vielä myyneet kanarianlinnun?
- marika123456
hei myyttekö vielä kanarianlintua? onko se uros vaiko naaras? ja laulaako se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774