-Osaako joku kertoa mikä juttu se on se alkoholisteille annettava neulahoito?
-Pitäisikö sen hillitä viinanhimoa? Annetaanko sitä vieroitusoireisiin? Onko mieltä aloittaa neulahoito 4kk:n kuluttua viimeisestä ryypystä?
Kysymysteni pointti on että voiko neulahoidoista olla haittaa potilaalle jos kysymyksessä ei olekaan alkoholismi, vaan pitkään jatkunut ahdistuneisuushäiriö?
Alkoholistien neulahoidoista?
3
729
Vastaukset
- Eve 38
Aika onnenkantamoista on, jos tällaselta tavis-keskustelupalstalta juuri asman kohtalon omaavan löydät ja joka on akua saanut.
Sun tarttis kysyä tätä jostain katkaisuhoitolaitoksesta tai alan asiantuntijalta. Kaverini sai huumevieroitukseen akua joskus männävuosina Järvenpään sosiaalisairaalassa, mutta ei oikein itekkään tiennyt mihin vaivaan sitä sai.
Täältä myös löydät akua käyttäviä lekureita:
http://www.finnacu.fi/index.htm
http://www.akupunktio.net/- Auttaa joillekkin
Akupunktiosta on apua toisille,toisille ei. Lienet yleisin päihdeongelmaisten hoidossa ns. 5 pisteenhoito, siis käytetään 5 neulaa. Parhaimmillaan siitä on apua;levottomuuteen, uniongelmiin,aineenvaihduntaan. Hoito 4 kk:n jälkeen ei ole myöhäistä,suotavaa on, että hoidolla on riittävän pitkä jatkumo,ainakin kerran vko:ssa hoitoa pitäisi ottaa. Its epäihdetyötä tekevänä olen nähnyt hyviä tuloksiakin, mutta kaikille se ei sovi. Suosittelen läpmimästi kokeilemaan.
- eräs piikitetty
Olen itse saanut akupunktiohoitoa holismiin. Yleensä olo rauhoittui ja rentoutui, ei tosin joka kerralla, joka tapauksessa plussan puolelle jäi.
Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole ja luulen että nimenomaan ahdistuneisuuteen siitä on hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783