JEEEEEEEE!!!!!!

serop1

Vihdoinkin sain ostettua sen! Nimittäin pyykkikoneen =) Nyt jää menneisyyteen tuo ainainen pyykkituvan varaaminen ja muu häslinki. Viimeisen sysäyksen koneen ostoon tuli siitä, kun jollakin oli kuivumassa pyykkiä, jotka oli edelleen ihan ihmisen p****ssa. Voi kuvitella missä kunnossa koneet on sellasen pyykin jälkeen kun ihmiset ei osaa puhdistaa tai laittaa tyhjiullään käymään oman erittäin likaisen pyykin jälkeen. Eli nyt on pyykkikone ja ensimmäinen satsipyykkiä koneessa. Voi tätä riemua. Tiskikoneestakin olen vieläkin ihan innoissani, vaikka vuosi on jo sen koneen hommaamisesta. Kyllä helpottaa huomattavasti kotitöitä :)

11

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ** ihmettelee**

      Millasessa paikassa sä oikeen asut? Ei meil oo edes likapyykit koskaan ihmisen p..skassa eikä muutenkaan silmin nähden likaisia? huh huh.

      • serop1

        Täällä asuu paljon nuoria ihmisiä, jotka ei näytä tietävän kodinhoidosta tai pyykinpesusta oikeastaan mitään. ERäs pesijän mielestä riittää kun vaatteita viruutta vaan hanan alla, kun päivittelin jonkun likasia pyykkejä... Eikös se kerro aika paljon pyykkääjäästä kun pyykit ovat vielä sitä itseään ja lakanoissa lukee törkeyksiä... Mutta oma kone on ihana


      • Venakko
        serop1 kirjoitti:

        Täällä asuu paljon nuoria ihmisiä, jotka ei näytä tietävän kodinhoidosta tai pyykinpesusta oikeastaan mitään. ERäs pesijän mielestä riittää kun vaatteita viruutta vaan hanan alla, kun päivittelin jonkun likasia pyykkejä... Eikös se kerro aika paljon pyykkääjäästä kun pyykit ovat vielä sitä itseään ja lakanoissa lukee törkeyksiä... Mutta oma kone on ihana

        Hyi,mitä porukkaa sitä on,kun pyykit ovat ryönässä pesunkin jälkeen!Yhhyh,kun ajattelee enemmänkin asiaa ja ko.ihmisten henk.koht.peseytymistä(?)...yyyyyyhhhhh!!!!!!!!

        Onnea uudelle apulaisellesi,toivottavasti yhteinen ja tahraton taipaleenne tulee kestämään montamonta vuotta!!Oma koneeni tuolla myllyttää tyytyväisenä ja tekee taas niin hyvää työtä.Kyllä pesukone on tärkein kodinkone.


    • bonbon

      miten painonkehitys?
      itsellä viikko ja 3 kiloa poissa!!=)=)

      • serop1

        Painokehitys on mennyt alaspäin :) Muutama kilo tippunut. Kävin tänään ostamssa kaapin täyteen hedelmiä ja kasviksia...Kauppaan eimennä herätysostoksia tekee ennen kuin kaappi on tyhjänä ;) Noh, on siellä onneksi lohta ja ja kanaa lisäksi. Ei tässä nälässä olla :)

        Hyvä tankata muutenkin enenmmän c-vitamiinia elimistöön, kun ympärilläni on paljon yskiviä ja niiskuttavia ihmisiä. Vaikak eipä sitä oikein mitäään voi. Sitä sairastuu, jos sairastuu.


      • siistiä

        ´mä oon 13 ja pyykkään ite meijän perheen vaatteet :D mut mä puotin viikos 5 kiloo xD


      • pyreeni
        serop1 kirjoitti:

        Painokehitys on mennyt alaspäin :) Muutama kilo tippunut. Kävin tänään ostamssa kaapin täyteen hedelmiä ja kasviksia...Kauppaan eimennä herätysostoksia tekee ennen kuin kaappi on tyhjänä ;) Noh, on siellä onneksi lohta ja ja kanaa lisäksi. Ei tässä nälässä olla :)

        Hyvä tankata muutenkin enenmmän c-vitamiinia elimistöön, kun ympärilläni on paljon yskiviä ja niiskuttavia ihmisiä. Vaikak eipä sitä oikein mitäään voi. Sitä sairastuu, jos sairastuu.

        Meille sattui hiukkassen samanlainen tapaus, kuin teille kerran asuessamme vuokralla.. Juoppo oli käynyt oksentamassa toisten ihmisten vaatteisiin ja kerrottiin juttua, että joku kerrostalossa pyyhki pehvansa toisten vaatteisiin..
        Yäk!

        Mahtava oli pesukone saada! Nyrkkipyykiä pesin melkein 2v yhteen menoon ennen sitä.. Oli muuten rystyset verillä!

        Onnea painonpudotukseen! Paljon kanaa, kalaa, vettä, vihreää teetä(auttaa nesteiden hallintaan).. Vitamiineja! Huomenna muuten itse menen apoteekkiin, koska minulla on tuo yskä ja nuha=/

        Onnea pesukoneesta!


      • Hienoa
        siistiä kirjoitti:

        ´mä oon 13 ja pyykkään ite meijän perheen vaatteet :D mut mä puotin viikos 5 kiloo xD

        Itse pyykkään pulsaattorikoneella pidän pyykinpesusta sillä kun aikaa on! Mielestäni pyykinpesu sopii myös miehelle! Joskus myös pesen nyrkkipyykkiä!


      • poohlkkh
        pyreeni kirjoitti:

        Meille sattui hiukkassen samanlainen tapaus, kuin teille kerran asuessamme vuokralla.. Juoppo oli käynyt oksentamassa toisten ihmisten vaatteisiin ja kerrottiin juttua, että joku kerrostalossa pyyhki pehvansa toisten vaatteisiin..
        Yäk!

        Mahtava oli pesukone saada! Nyrkkipyykiä pesin melkein 2v yhteen menoon ennen sitä.. Oli muuten rystyset verillä!

        Onnea painonpudotukseen! Paljon kanaa, kalaa, vettä, vihreää teetä(auttaa nesteiden hallintaan).. Vitamiineja! Huomenna muuten itse menen apoteekkiin, koska minulla on tuo yskä ja nuha=/

        Onnea pesukoneesta!

        Yöks ite en ole koskaa tommoiseen touhuun törmännyt.

        Mutta yksi "hienosto" rouva kehui käy ihmisten verhoihin alapäätä pyyhkimässä. Millainen koti ihmisellä mahtaa olla?

        Meidän perheeseen tulee uusi
        pyykkikone ja kuivausrumpu. :D


    • kyllä korvaamaton vehje,ei siitä yli eikä ympäri pääse,onnea uudelle kodinkoneellesi ;)ja pitkää ikää..

    • jusydåå

      Köyhän ilo on niiiiin ihanaaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe