Täytyy sanoa että Sorellalla on erikoinen nimi. Mulla kesti pitkään muistaa että miten se nyt menikään. :)
Mitä luulette: miten "Risella" sopeutuu tuohon porukkaan jotka ovat kuitenkin jo 3vk ehtineet tutustua toisiinsa ja koheltaa keskenään?
Risella... Rosolli?
BBFaniHKI
2
534
Vastaukset
..kutsui Kakikin vielä äsken häntä Mirellaksi. Ei tunnu mitenkään ongelmaiselta hänen sopeutuminen.. Tosin alkuhuuma vielä menossa. Pistin merkille että äsken kun olivat poikien makkarissa niin Sorella istui muitten keskellä, eikä suinkaan missää sivussa... ja kun keskipunkka vapautui niin meni siihen varsin rennosti makoilemaan... Ja muutenkin alkaa tuntumaan siltä että pinnan alla tosiaan on enemmän kuin mitä ulos näkyy..
- opettaja on
niin eiköhän se sopeudu oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964