Tää ei varsinaisesti nyt kuulu Odotus-palstalle mut kysynpä kuitenkin, jotta kuinka monella on kokemuksia vauvan nukuttamisesta kehdossa? Onko teillä ollut ainoastaan kehto vai onko sen lisäksi ollut normi pinnasänky tai muuta? Kuinka moni aikoo hankkia tulevalle vauvalleen kehdon? Kehdon hyviä/huonoja puolia? Meille isovanhemmat tarjosivat vanhaa mutta hyväkuntoista perintökehtoa ja tahtoisin sen kovasti, mutta tuntuu hankalalta ajatella kehtoa arkikäytössä, siis olisi ehkä helpompaa pitää lasta pinnasängyssä niin ei tarvitsisi kumarrella paljoa jne..
Kehto
7
766
Vastaukset
Meillä on sellainen kehto ,jossa ollaan minä sisaruksineni nukuttu ja siinä olen aiemmat lapseni nukuttanut niin kauan kuin voi,eli muutaman kuukauden,pieneksihän se käy sitten.
Mutta olen tosiaan erittäin hyväksi todennut,kun siinä saa sen keinuvan liikkeen ja voi vaan kädellä puoliunessa heiluttaa sängystä jos on tarvetta..
Ainakin vauvat on tykänneet =)- Eijaksakirjautua
Mitä sulla on ollut pehmusteena kehdossa ja miten sinne mahtuu peitto jne?
Eijaksakirjautua kirjoitti:
Mitä sulla on ollut pehmusteena kehdossa ja miten sinne mahtuu peitto jne?
sellainen siihen sopiva villapatja ja peittokin on myös villaa,pienempi kuin normaali peitto esim. äitiyspakkauksessa oleva..
Ja nyt sopii mainiosti nämä lämpimät,kun vauva tulee talvea suoraan vastaan =).
- Omppu
Me laitamme vauvin kehtoon, se on myös perintökehto, joka on ollut jo isännän isoisoisällä ja kulkenut siis suvun vauvoilla... Eiköhän siinä vauva nuku hienosti niin kauan kun paikoillaan pysyy. :)
- äippä 05 ja 07
Meillä esikoinen nukkui kehdossa 9 1/2 kk. Siitä siirryimme jatkettavaan sänkyyn. Meillä ei ollut muuta sänkyä käytössä kuin kehto, mutta nukkui siinä todella hyvin (kehtomme on vähän suurempi kuin tavallisesti 81*44cm.) Kehto on kuitenkin pienempi kuin esim. pinnasänky ja se tuo vauvalle turvallisuuden tunnetta kun ei ole niin suuri tila missä nukkuu. Onhan hän ollut kohdussakin ahtaasti. Myös toinen lapsukaisemme tulee nukkumaan kehdossa kun hän syntyy alkuvuodesta.
Suosittelen kehtoa myös teille! Meeillä se siirrettiin päivisin olohuoneeseen niin oli siinä lähellä koko ajan ja nukkui myös päivisin siinä, tottui heti ääniin eikä siihen että täytyy olla todella hiljaista kun hän nukkuu!- minix
Meillä katossa roikkuva juuttikehto ja on ihanne korkeudella. Ei tarvitse kumarrella. Joka huoneeseen on laitettu koukut kattoon ja isonvrljen keinut ja jumpparenkaat roikkuvat niissä.
- Anonyymi
Puutyöt
Joskus tein kansalaisopiston kurssilla kehdon.
Kun Pertti Kuosmanen jedu, muisti hoitajan tetätettyä , tapa hieman oikukas, .
Pertti ei ymmärrä kuin terveys huollon naisia, heti sänkyyn vaan.
Puutyö osasta kehto muodostui Huume lasten kätkyt kuolema kehto.
Autostakin muodostui huomion kohde poliisikin tykkää siitä.
Poliisin käsi liikaa hajalla, ne mielellään antaa kaikkea eteenpäin.
Kätkyskuolema olut alitajunta, siskon lapsen kuolema.
Pertti ilmeisesti itki Iljan kanssa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882