Akupunktiota virtsarakkovaivaan?

vfdhs

Niin mahtaisiko akupunktiosta olla apua virtsarakkovaivaan? Liekö minulla rakon reuma, mutta rakko on kutistunut alle puoleen normaalista, ja näin ollen virtsaamistiheys on todella tiheä ja myös kipuja esiintyy. Kertokaapa näkemyksiä ja ehkäpä kokemuksiakin.

7

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivan hoidosta

Hei,

Kutistunutta virtsarakkoa voi hoitaa kiinalaisella akupunktiolla. Rakon tilavuutta voidaan lisätä ja virtsaamistiheyttä näin myös vähentää.

Toimin itse pääkaupunkiseudulla - kerro, missä asut, voin yrittää ohjata Sinua eteenpäin osaavalle akupunktikolle kotipaikkakunnallasi tai lähinä asuinpaikkaasi sijaitsevalle :)

• vfdhs

Kainuussa.

• Tuula
        vfdhs kirjoitti:

Kainuussa.

puh.:(017)- 3627256
        Nimi on J.Ikonen.

Terapeutti löytyy terapeuttirekisteristä: www.prometheus.fi

• tilavuus

Oletko ajatellut, kysynyt lääkäriltä, onko virtsarakolla tilaa laajeta. Usein, ei tulla ajatelleeksi sitä seikkaa, jos esimerkiksi paino nousee, niin virtsarakko puristuu ja olo vaikeutuu. Massa ja esim, maksan suurentumine voi viedä tilaa. Kaikki , vaikuttaa kaikkeen kehossa. En ole lääkäri, mutta kannattaa kysyä tätäkin mahdollisuutta. Ei ehkä Sinun ongelmen syy, mutta kuitenkin ajateltava asia.

• tuo huomiosi.

Hyvän huomion heitit. Pitää ottaa asia puheeksi seuraavassa kontrollissa. Ensimmäisessä laajennusoperaatiossa rakko ei juurikaan lähtenyt laajenemaan vesihoidolla. Olen pannut joskus merkille, että heikomman ruokailun jaksolla eli puolipaastolla ollessa olo on helpompi. Minun vatsani kuvattiin ultraäänellä, eikä siinä näkynyt poikkeavaa.
        Akupunktiohoito kiinnostaa, mutta se on tietenkin kokeilua ja hoitoja pitäisi ilmeisesti ottaa ainakin viisi, että rupeaisi näkemään jotta tepsiikö.

• Akupunktiosta apua
        tuo huomiosi. kirjoitti:

Hyvän huomion heitit. Pitää ottaa asia puheeksi seuraavassa kontrollissa. Ensimmäisessä laajennusoperaatiossa rakko ei juurikaan lähtenyt laajenemaan vesihoidolla. Olen pannut joskus merkille, että heikomman ruokailun jaksolla eli puolipaastolla ollessa olo on helpompi. Minun vatsani kuvattiin ultraäänellä, eikä siinä näkynyt poikkeavaa.
        Akupunktiohoito kiinnostaa, mutta se on tietenkin kokeilua ja hoitoja pitäisi ilmeisesti ottaa ainakin viisi, että rupeaisi näkemään jotta tepsiikö.

hei, minulla on kokemusta virtsarakon tilavuuden laajentamisesta kiinalaisella akupunktiolla. Hoitovaikutuksen on tultava ensimmäisellä hoitokerralla ja puhun selkeästä muutoksesta. 3-5 hoitokerralla pitäisi vaivan jo hoitua, mutta kuten tunnettua jokainen potilas on yksilö ja reagointi hoitoon monen tekijän summa. 1. kerralla hoitovaikutus pitäisi kuitenkin olla tunnistettavissa, mikäli hoitotoimenpide on ollut vähäänkään oikean suuntainen.
        Teen itse akupunktiota työkseni ja tästä asiasta on kokemusta!

T.L.

• xxxxx
        Akupunktiosta apua kirjoitti:

hei, minulla on kokemusta virtsarakon tilavuuden laajentamisesta kiinalaisella akupunktiolla. Hoitovaikutuksen on tultava ensimmäisellä hoitokerralla ja puhun selkeästä muutoksesta. 3-5 hoitokerralla pitäisi vaivan jo hoitua, mutta kuten tunnettua jokainen potilas on yksilö ja reagointi hoitoon monen tekijän summa. 1. kerralla hoitovaikutus pitäisi kuitenkin olla tunnistettavissa, mikäli hoitotoimenpide on ollut vähäänkään oikean suuntainen.
        Teen itse akupunktiota työkseni ja tästä asiasta on kokemusta!

T.L.

Niin tohditko sanoa asuinpaikkasi? Kuinka pitkä on yksi hoitokerta ja mitä se maksaa? Minä voihkin täällä Kainuussa. Vai osaisitko suositella jotakin näistä maisemista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      204
      11866
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5569
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2887
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      21
      2872
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      43
      2498
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2083
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1959
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1921
    9. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1905
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1797
    Aihe