VPK -ihmiset tänne!!

jaanukka

Nii onks tääl ketää VPK -harrastajia??
jos on nii missä VPKssa ootte ja ootteko miehistössä vai nuoriso-osastol??
Ite oon tamperee vpk:ssa miehistössä...

16

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zilla

      Olin sekä nuorissa että miehistössä, mutta jostain syystä pallittomalla ei tippunut sammutussopparia, lopetin...

      • Henzu

        No hoh hoh... Täällä päin se on taidosta, ei sukupuolesta kiinni :)


      • Zilla
        Henzu kirjoitti:

        No hoh hoh... Täällä päin se on taidosta, ei sukupuolesta kiinni :)

        kuntotesteissä ja harjotuksissa paremmin pärjäsin kun miehet, mutta silti yli kuuden vuoden (2 miehistön treeneissä) en päässyt koskaan edes sammutustyönkurssille.. Nuoriso-osastossa olin jonkin aikaa kouluttajana. Jos joskus muutan pois täältä, harrastus alkaa uudelleen. Ainiin, meillä se yks nainen joka on sopparin saanut ei ole neljään vuoteen päässyt yhteenkään hälyyn mukaan.. Onneksi jossakin on fiksumpaa ja ei niin kalkkeutunutta porukkaa :))


      • jaanukka
        Zilla kirjoitti:

        kuntotesteissä ja harjotuksissa paremmin pärjäsin kun miehet, mutta silti yli kuuden vuoden (2 miehistön treeneissä) en päässyt koskaan edes sammutustyönkurssille.. Nuoriso-osastossa olin jonkin aikaa kouluttajana. Jos joskus muutan pois täältä, harrastus alkaa uudelleen. Ainiin, meillä se yks nainen joka on sopparin saanut ei ole neljään vuoteen päässyt yhteenkään hälyyn mukaan.. Onneksi jossakin on fiksumpaa ja ei niin kalkkeutunutta porukkaa :))

        En oo varma onko täälläkää ollu naisii yhdessäkää hälyssä mukana... ite en oo harkoissakaa käyny vähää aikaa ku en oo ehtiny... ens tiistaina kyl taas meen...pitkäst aikaa...


    • TK Salo

      aika läheltä lippaa..

      Eli Rukan Sammutusosasto( eli siis Kuusamon kunnassa olevan laskettelukeskuksen alueella on oma palokunta.. toissa vuonna 72 hälyä, viime vuonnakin yli 50..), Samm. mies(erik. Konemies/kuljettaja/kal. hoitaja)..

      Koulutus on samm. työn kurssi & etsintä/ensiapu, myös ensivaste joskus tulevaisuudesssa.. ei savukoulutusta..

      Tässä "töistä" kirjoittelen.. meillä on ollut varallaoloa virka-ajan ulkopuolella.. varalla on 1 2 vahvuus, el 3X350 tuntia(noin..), 19.12 alkoi, ja Loppiaisiltana loppuu..

      Balaillaan asiaan..
      TK Salo

      • jaanukka

    • Henzu

      Sekä-että.
      Nuoriso-osastossa näin periaatteessa, mutta myös miehistön harjoituksiin osallistun :)

      • jaanukka

        Minkä ikäne sit oot?? Mikä teil on ikäraja et pääsee miehistöön?? ku meil on 16...ite täytän nyt kevääl 17v...


      • Henzu
        jaanukka kirjoitti:

        Minkä ikäne sit oot?? Mikä teil on ikäraja et pääsee miehistöön?? ku meil on 16...ite täytän nyt kevääl 17v...

        16½ vuotta


      • jaanukka
        Henzu kirjoitti:

        16½ vuotta

        Jaa siis sä oot 16 ja1/2 vai onks se se miehistön ikäraja teillä??


      • Henzu
        jaanukka kirjoitti:

        Jaa siis sä oot 16 ja1/2 vai onks se se miehistön ikäraja teillä??

        ei, 16v


    • :))

      Molemmissa, Nuoriso-osaston johtaja sekä miehistössä Sammutusmies. SammTK, SavuSK ja Ensivaste käytynä.

      • jaanukka

        Nii missä VPKssa sä oot??


      • kulisientakaa
        jaanukka kirjoitti:

        Nii missä VPKssa sä oot??

        juupa juu ja moikka moi mie oon kemin vpkssa ja oon ollu jo yli 4 vuotta et silleen mennää ainii oon nuoriso-osastossa ja kouluttajaks meinaan alkaa :) :)


    • vpk-nainen

      Tää viesti laitettiin tänne vuos sen jälkeen, kun itse aloitin vpk:n omalla asemallani nuoriso-osastossa junnuna ja nyt kahdeksan vuoden jälkeen täytettyäni 20 musta tehtiin nuoriso-osaston johtaja! :D Tsemppiä kaikille veparilasisille !

      • :D

        Otimme osaa Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön (SPEK) järjestämään videokilpailuun.
        Kilpailun tarkoituksena on edistää paloturvallisuutta. Kilpailun pääpalkinto on 1000€ ja sen voittaa video joka on kerännyt eniten katselukertoja 31.3.2010 mennessä.

        Joten pyydän, käykää katsomassa ja heittäkää kommenttia videosta!

        http://www.youtube.com/watch?v=e_2qvNCP_1E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe