Olen ihastunut yhteen poikaan ja seukkaan senkaa mutta en tiedä sovitaanko me yhteen. Jos joku tietää niin voiko hän vastata minulle.
Ajattelin että sopiiko neisyt ja rapu yhteen?
12
2082
Vastaukset
- Minna-a.
Mulla ei oo seurustelusta kokemusta, mutta ystävyydestä on: sopivat hyvin yhteen. Osaavat tukea toisiansa - tunteellinen rapu saa neitsyenkin avautumaan, ja neitsyt rationaalisena voi tukea herkkää (- joskus ehkä jopa 'yliherkkää') rapua.
- poikaystava
Nyt kun sain sen selville ois vielä pari kysymystä. Sopiiko kauris ja neitsyt hyvin yhteen? ja mitä tehdä kun kaveri yrittää iskee mun poikaystävää?
- neitsyt..-
Neitsyelle sopii vain toinen neitsyt.
Siinähän sitten oppivat elämästä ja myötäelämisestä.- usein ei
Neitsyelle sopii harvoin toinen neitsyt. Usein samanmerkkiset eivät sovi yhteen.
- poikaystava
Epäilen tuota väittämääsi hieman koska minulla on jonkinlaista kokemusta ravuista. Ja kyllähän mellä ihan hyvin rullas.
- Neitsynen
Neitsyt ja rapu sopivat ystävinä täydellisesti yhteen, mutta seurustelusuhde...? No joo, jos haluaa ystäväsuhdetta niin...
Neitsyelle sopii toinen Neitsyt, mutta Kauris tai Härkä ovat parempia vaihtoehtoja.- Neitsynen
Horoskooppimerkkiä ei kannata miettiä kun hakee kumppania. Anna mennä vaan, aika sitten näyttää miten teidän käy !
- poikaystava
Ajattelin samaa. Olin ravun kanssa yhdessä vähän aikaa mut ei se ottanu sujuakseen ja nyt me ollaan ystäviä ja hyviä sellaisia. Nyt sitte oon kauriin kans niinkun sanoit ja hyvin rullaa. KIITOS HYVISTÄ NEUVOISTA.
- Ei se...
...rapu kuitenkaan aikaiseksi saa mitään. Turha odottaa. Ne on vätyksiä ja mammanpoikia. Nimimerkki, odotin liian kauan ja luovutin hiukan liian aikaisin, kun olisin saanut hänet niin minä menin jo!
- H
Mietin myös samaa koska olen ihastunut, olen neitsyt ja ihastukseni on rapu.... Niin sopiikohan oikeasti rapu ja neitsyt yhteen?
- heyyy
sama tilanne, minä neitsyt hän rapu!
- Virgo*
Itselläni on takana 3 pidempää seurustelusuhdetta ja kaikki ovat olleet rapu-miesten kanssa(itse olen siis neitsyt-nainen). Ravuissa kun usein on pientä "rentun" vikaa, niin sekös meitä neitsyitä viehättää :D ja vaikka heitä yrittäisi kuinka muuttaa, he pitävät aina oman päänsä eivätkä voi sietää määräilyä parisuhteessa... Tällä hetkellä olen kihloissa rapu-miehen kanssa , ja olen oppinut aikaisemmista suhteistani, että täytyy antaa toiselle tilaa tehdä asioita omalla tavallaan, vaikka nuo tavat itsestä tuntuisikin kummallisilta. Yhteenotoilta tuskin voi välttyä mutta pitää vaan oppia ymmärtämään toisen luonnetta ja tarpeita, niin tämä neitsyt-rapu-yhdistelmä toimii vallan mainiosti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793