Missähän saisi laitetatettua rakennekynnet suht edullisesti? Ainut, mitä googlettamalla löytyi, oli Sokoksen kynsistudion sivut. Siellä hinta oli 81€, joka on mielestäni melko tyyris. Eli jos joku tietäisi hyvän paikan, missä hinta liikkuisi siinä 60€ paikkeilla, olisin todella kiitollinen tiedosta.
Rakennekynnet
3
755
Vastaukset
- purrikka
Tein hintakyselyn tuossa tammikuussa ja yleisesti hinnat olivat 75-90 euroa. Puijonkadulla oleva N-Joy-niminen kampaamo/kauneushoitola taisi olla edullisin.
Mulle on tehty kynnet sokoksen kynsistudiossa. Lopputulokseen en ollut ihan täysin tyytyväinen. Olen nähnyt ystäväni kynnet, jotka on tehty Hesan suunnalla ja siihen verraten mulle tehdyt kynnet olivat todella huonot.
Kynsiä tekee esim. Kauneuslähde tuolla Petosen suunnalla, sitten myös tuo jo mainitsemani N-Joy sekä myös Viveka ja Ilme Agencykin taitaa tehdä.
Mieti kuitenkin tarkkaan kun olet ottamassa kynsiä, että geelit vai akryylit. Mulle tehtiin geelit kolmeen kertaan ja kertaakaan ne eivät pysyneet. Seuraavana päivänä jo repeili reuna ja siten pääsi ilmaa ja kosteutta alle. Viikossa irtosi jo eka kynsi ja muutkin kynnet olivat aivan kamalat. Eivät siis sovi kaikille. LCN geelikynnet mulle tehtiin ja olinkin tuonne LCN pääkonttoriinkin yhteydessä, että miksi eivät pysy. Eivät keksineet selitystä, vaikka siihen kokeiltiin jotain eri ainettakin, joka oli vaikeille kynsille.- vielä...
Joskus eivät pysy senkään takia, että
'pohjatyöt' on tehty huolimattomasti(kynnelle jäänyt rasvaa,viilaus pölyä) tai
on tehty liian ohuet kynnet. Sopiva tekijä
geelikynsistäkin löytyy vain kokeilemalla, myös
merkkikohtaisia eroja on.
- Nimetön
Heips!
Missäpäin haluaisit kyntesi laittaa. Itse Käyn Tampereella edullisessa paikassa (LCN- geelikynnet 65€) ja jälki on todella hyvää.
Jos haluat lisää tietoa soita 040-5751456, Anne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965