hei onko kokemsuta / näkemystä josko homeopatiasta löytyisi apu endometrioosiin? ja vaikeisiin kuukautiskipuihin. olen parikymppinen tyttö ja toivon, että saisin vielä joskus lapsia...
apua endometrioosiin?
8
2023
Vastaukset
- moni
on avun saanut ja lapsettomat jopa lapsia!! Otappa hyvään homeopaattiin vaan rohkeasti yhteyttä!! Huom! Kaikki eivät välttämättä ole täysin osaavia
- minttuliina2
En todellakaan usko moiseen hömppään. Itseltäni on leikattu endometrioosi ensin säästävästi, eli vain pesäkkeet, mutta tauti oli itselläni todella ärhäkkä, ja paheni taas heti seuraavien kuukautisten jälkeen. Sen jälkeen leikattiin kohtu ja munasarjat, ja osa paksusuoltakin. Kannattaa vaan, ihan rahansäästösyistäkin tukeutua kunnon lääketieteeseen, ettei ehdi oikein pahaksi. Paranemistasi toivoen :)
- monia
on oikeasti avun saanut! Nimenomaan kannattaa aloittaa homeopatia ennen kun tarvitsee noin radikaaleihin leikkauksiin lähteä! Ja sitäpaitsi homeopaattiset " lääkkeet" eivät ole edes kalliita! Ise tulin 3kk käytön jälkeen raskaaksi.. yksi munasarja enää jäljellä, koko vatsakalusto aivan täynnä endoa. Lääkäri yritti ylipuhua minut radikaalileikkaukseen.. onneksi en suostunut! Nyt minulla aivan ihana tyttö...
- DitaVonBlonde
Oliko tippa vai tabletti? itsellä vasta endometrioosi-epäily, mutta sen lisäksi on jo PCO ja vauva hakusessa... valmiina kokeilemaan mitä vain...
- killukkainen
DitaVonBlonde kirjoitti:
Oliko tippa vai tabletti? itsellä vasta endometrioosi-epäily, mutta sen lisäksi on jo PCO ja vauva hakusessa... valmiina kokeilemaan mitä vain...
voisit olla fiksu ja mennä vastaanotolle. Olet varmaan jo ymmärtänyt,että homeopatia on yksilöllistä lääkintää.
- DitaVonBlonde
killukkainen kirjoitti:
voisit olla fiksu ja mennä vastaanotolle. Olet varmaan jo ymmärtänyt,että homeopatia on yksilöllistä lääkintää.
ja olen ollut vastaanotolla. Jonot ovat lääkäreille pitkät ja menee kuukausia ennekuin kaikki on edes saatu tutkittua. Lapsettomuus ei ole vika korvien välissä.
- killukkainen
DitaVonBlonde kirjoitti:
ja olen ollut vastaanotolla. Jonot ovat lääkäreille pitkät ja menee kuukausia ennekuin kaikki on edes saatu tutkittua. Lapsettomuus ei ole vika korvien välissä.
oletko käynyt homeopaatin vastaanotolla.
- DitaVonBlonde
killukkainen kirjoitti:
oletko käynyt homeopaatin vastaanotolla.
olen käynyt keväästä asti, sen avulla oikein tuntee kun veret lähtee kiertoon ja mielialakin kohoaa. Vyöhyketerapeutilta sitten kuulin, että toisinaan vyöhyketerapia ja homeopaattiset lääkkeet pelaavat hyvin yhteen. siksi olinkin kiinnostunut kun löysin tämän ketjun täältä. :)lähinnä näitä vaihtoehtoisia hoitoja olen miettynyt lääketieteen tukena...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837