http://www.urheilukanava.tv/index.php?id=11&nid=63
La Liga, Espanjan Cup, Serie A, Bundesliiga ja Tuomas Virkkunen..3 vuotta, MAHTAVAA!!!
Kiitos Urheilukanava, että olette olemassa.
Ilman tätä kanavaa emme ikinä näkisi
Suomessa HUIPPUJALKAPALLOILUA.
Ja sitten YLEis-sosialistisellekanavalle ja blondiprinsessa
R.Riihilahdelle terveisiä.
Lähettäkää vaan sitä saatanan Liverbooring
nolla-nolla mössöä, vaikka 100 tuntia viikossa, MINÄ ENÄÄ VÄLITÄ!
KIITOS URHEILUKANAVA
4
674
Vastaukset
- Nímetön
Mikäs nyt noin riepoo?? Mitä vikaa siinä oli, kun YLE lähetti Valioliigaa??
Kerros minulle mikä tekee Valioliigasta muka huonon. Aika moni jalkapalloa seuraava suomalainenkin pitää Valioliigaa maailman parhaana jalkapalloliigana, minä myös, joten kyllä sinä haukut aika lailla väärää puuta.
Mitä Urheilukanavan tarjoamiseen tulee, niin saisivat lähettää enemmän La Ligaa ja jättää Serie A:n vähemmällä. Sitä roskaa tulee aivan liikaa.
Bundesliigaakin voisi ehkä silloin tällöin näkyä, tärkeiden pelien aikoihin(esim. Bayern München - Werder Bremen).
Ja Virkkunen on hyvä selostaja!- fazonk
laajenee!Hyviä ja huonoja pelejä mahtuu kaikkiin liigoihin.ViaSat,Canal ja Urheilukanava mahdollistavat elämäni supertalven!Tulkoot Suomessa räntää tai loskaa,jalkapallo- ja lätkämatsit suorastaan vyöryvät silmille joka ilta!Siitä ilosta kannattaa maksaakin.
- Sócrates
vai mikä on?
Mainitsinko kirjoituksessani Valioliigaa? En.
Mainitsinko kirjoituksessani vihaavani koko Valioliigaa? En.
Liverpool ei tietääkseni ole
yhtä kuin Valioliiga, eihän? - valitettavasti
"Aika moni jalkapalloa seuraava suomalainenkin pitää Valioliigaa maailman parhaana jalkapalloliigana"
Suomalaiset ovatkin kaljamahaisia läskejä. Siksi valioliiga kiinnostaaa.
Mutta onneksi Urheilukanava näyttää huippujalkapalloa ilmaiseksi. Ääliöt maksavat jostakin brittiläisestä mauttomuudesta omaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399