Skaala ulko-ovi

(þ)

Tilasin Tuollaisen kotimaisen oven.On muuten hyvä,mutta karmi on karsean näköinen,Kuultomaalilla maalattua mäntyä.Kuultomaali on valunut ja ottanut kosteana parista kohtaa kiinni johokin.No riipujen ja valuman päälle on laitettu vesiohenteista kirkasta lakkaa.Se on jo varastovaiheessa mennyt harsomaiseen valkoiseen mattapintaan.Ei kauttaaltaan,mutta juuri karmin aukeavan oven kohtaa.Siinä se on sitten kuin joku olisi mällit heittäny.Halusin hinnasta 25e alennusta tai uuden karmin.Ei sitä karmia taida tulla?Alenntusta eivät hyväksy.Viivyttelevät selvää tapausta?Jotenkin tulee kurja käsitys suomalaisesta käytännöstä.Olisin ollut tyytyväinen jos olisivat olleet kohteliaita ja lähettäneet uuden karmin,vaikka ilman vesiohenteisia pintakäsittelyjä.Mutta ei.Minulle sanottiin :"Osta hiekkapaperia ja lakkaa".Kurja juttu kaiken kaikkiaan.Se on kuitenkin uusi ovi.Tiedän ettei tämä kirjoittelu mitään enää auta,mutta ompahan parempi olo kun muutkin tietävät.

5

4376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt!

Et ole ainut Skaala-laatuun pettynyt. Minulla on kanssa maalivaurioinen ulko-oven karmi ja reklamoidessani asiasta yrityksestä vain lässytettiin joten valmistustekniikasta. Eivät luvanneet minullekaan uutta karmia tai korjata tuota. Sitä voi kuulemma maalailla itse.

• hyvät ihmiset

kuluttajansuojaasiamiesten palveluja niin olen itsekin tehnyt, joskus jopa uhkannut lakitoimilla mut aina oon saanut korjausta...

• muuttanut

Minulla oli Skaalan ikkunoista ja ovista ennen tosi hyvä mielikuva.

Hankittuani ikkunat, mielikuva suorastaan romahti. Viimeistely ala-arvoista, muutenkin kyläsepän tekeleitä.

Ovista minulla ei ole käsitystä, näyttää muilla olevan.

• olo
        hyvät ihmiset kirjoitti:

kuluttajansuojaasiamiesten palveluja niin olen itsekin tehnyt, joskus jopa uhkannut lakitoimilla mut aina oon saanut korjausta...

...että sinulla varmaan riittää ongelmia. Ja saat varmaan virtaa valittamisesta. Jatka samalla linjalla kyllä se joskus osuu onni sinullekkin

• T.A.P.
        muuttanut kirjoitti:

Minulla oli Skaalan ikkunoista ja ovista ennen tosi hyvä mielikuva.

Hankittuani ikkunat, mielikuva suorastaan romahti. Viimeistely ala-arvoista, muutenkin kyläsepän tekeleitä.

Ovista minulla ei ole käsitystä, näyttää muilla olevan.

Asensin juuri Viitapuun ja Skaalan ulko-oven. Kyllä Viitapuun ovi vaikutti hieman paremmalta. Skaalan karmi oli hieman väärä, siis siinä ikävämmässä suunnassa ja tiiviste huonommin asennettu. Kynnyspuu oli Skaalassa huonommin kynnyspellin kiinityksen suhteen. Molemmat ovet olivat tarjouksessa luokkaa 299 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16