Eli tää ei ehkä kuulu tänne palstal...mut ku aattelin et tääl on hyvii kirjottajii...=)
ni mun pitäs kirjottaa joku lyhyehkö "asia-aine" jostai näist aiheist:
- Joulun historialliset juuret
- Kristinuskon myötä tulleita joulutapoja
- Joululahjaperinteen lähtökohdat ja kaupallisuuden ongelma
- Jos joulua ei olisi.
ni mä pytäsin nyt teiltä, ku ootte muutenki nii hyvii kirjottaa ja mult tää ei oikee luista...ni et jos voisitte kirjottaa jonkun lyhyehkön "asia-aineen" jostai noist aiheist...pliis...ois tosi kiva jos vaivautuisitte...=) (siis tää on tällane ripari systeemi..=)
Auttakaa...hyvät kirjottajat..=)
4
222
Vastaukset
- Che
Hyvä epätoivoinen, mitäpä jos kirjoittaisit itse?
Oletan, että osaat kirjoittaa edes jotenkin, se riittää vallan mainiosti.
Se on vain kyse viitsimisestä.
Nuo aiheet ovat mielestäni helppoja, ainakin itse keksisin niistä paljon kirjoittamista, kyllä sinäkin, kun vain ajattelet asiaa vähän aikaa. Ei siitä tarvitse välttämättä tulla mikään loistava.
Tulet varmasti tarvitsemaan kirjoittamisen taitoa tulevaisuudessasi. Harjoittele.
Toivottavasti kukaan ei "vaivaudu" kirjoittamaan tuota ainetta puolestasi.- epätoivoinen
jotain tollasta mä odotinki vastaukseks...siis ei kai ketään nyt sellast ois kirjottanukkaan...mietittiin eilen vaan parin mun kamun kaa et kirjottaiskohan kukaan...=) eli toivottavasti kukaan ei tosiaankaan kirjota...mä oon kyll oikeesti huono kirjottaan mitää...(mun äikän numeroki on 8 ku en osaa kirjottaa aineit..)mut ehkä mä saan jotai aikaseks...=)
- epätoivoinen
no nii nyt mä sain sen valmiiksi....=)
tai ei se varmaan teit kiinnostanukkaa....?
mut eipähän tarvii sitäkää enää murehtii... - ss
arvaan että oli rippikoulu kyseessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822658- 1952197
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772006Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1241839- 1671814
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311685Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721317Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791295Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721250Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201