Olen selaillut matkatoimistojen äkkilähtöjä, mutta kaikki ovat viikon etelänmatkoja. Itse haluaisin viikonloppulomalle johonkin mukavaan kaupunkiin, mutta tällaisia en ole löytänyt. Onko niitä?
Äkkilähtöjä kaupunkilomalle?
6
1350
Vastaukset
- reissulivei
Eihän kaupunkilomille kannata lähteä valmiille pakettinmatkalle, jos yhtään osaa käyttää nettiä. Omatoimisesti edulliset lennot ja kiva hotelli mieluisalta suunnalta, niin ei ole sidottu mihinkään katalogeihin tai päivämääriin. Saa juuri sen mittaisen lomasen kuin itsellä on aikaa. Reippaasti vain kokeilemaan ;)) Aloita vaikka katsastamalla, mihin Blue1 lentelee ja minne on tarjouksia...
- tarjontaa
ja hintoja vaikka toolo.fi taikka supersaver.fi
- jesserer
Koklaa www.kuumat.com
- -fenix-
Eikös toolo oo menny konkkaan joa ajat sitten??
- mutta
-fenix- kirjoitti:
Eikös toolo oo menny konkkaan joa ajat sitten??
nimi on ostettu ja elämä jatkuu uudessa omistuksessa. seuraa uutisia!
- halpamatkustaja
Siten, etta otat finskilta tiistaiaamuna jonkun akkilahtolennon, jonka jalkeen varaat ratestugolta(erikoistunut akkilahtohotelleihin)hotellin. Sen halvemmalla ei viikonloppumatkalle paase. Tuolla tarvittavat linkit.
http://www.nopsat.fi/akkilahdot/akkilahdot.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3922163Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 881153
- 981020
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133944- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770