Tuomaksen ökylinnasta

Heipä hei lapsukaiset. Täällä on kaikkien lempisetä Pellemeininki. Olette varmaan kaikki nauraneet Tuomakselle joka asuu vielä kolmekymppisenä vanhempiensa luona. Jos ette, osoitetaan kaikki Tuomasta sormella ja nauretaan hänelle. Hyvä. Tuomashan rakentaa itselleen aivan järjetöntä öky mänssöniä TEILTÄ nyhdetyillä rahoilla. Kyllä, TEIDÄN rahoilla. Ei ole teidän vika että olette aivottomia massateinejä jotka ostavat jotain vitun Nightwish kyniä. Tuomas tietää että ostatte mitä tahaansa missä lukee Nightwish. On se ahne, mutta perkeleen älykäs pisnesmies. Siitä pisteet Tuomakselle.

Mutta tämä tässä tällä kertaa. Setä ei ehdi kirjoittaa nyt enempää. Kiireet painavat päälle. Mutta setä palaa kyllä tänne, kunhan ehtii. Setä lupaa. Mutta nyt setä menee. Heipä hei!

41

3593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setä-pelle

      HAKEUDU HOITOON KATEELLINEN PASKA, HANKI ELÄMÄ, TEE TÖITÄ, KEKSI LIIKEIDEA, MIKÄÄN EI TULE ILMAISEKSI KOTIOVELLE, ILMAISTA LOUNASTA EI OLE, SEKIN MAKSETAAN KAIKKIEN RAHALLA, MYÖS SINUN SOSSURAHAT MENEE HERROJEN LOUNAASEEN, MIETI SITÄ PELLE!!! MENIKÖ JAKELUUN; EI

    • Kimi osti

      mökin kaskisaaresta, Jussilta, sun rahoilla, kenenkäs muutenkaan, SUN RAHOILLA, ajattele, jos osaat, ihan oikeesti on se niin väärin, Kekekin asuu Monacossa, mieti miksi sinä et asu MONACOSSA, miksi sinä asut HESPERIASSA, miksi???

    • Idiotismi hupussaan

      Pellemeininki sanoo:
      Olen tämän palstan kuningaskeskustelija, suorastaan ylivoimaisen häkellyttävän nerokas ihminen. Olen palannut luoksenne keskustelemaan arkipäivän monista ihmeellisistä asioista, rakkaat lapsukaiset.

      Ja minulle saa lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Setä lukee mielellään posteja päivien ratoksi ja koettaa myös vastailla siihen, mikäli kiireiltään ehtii.

      Aivan loistavaa syksyä kaikille :)

      Ja vihaan edelleen niitä tyhmiä ihmisiä. Heidät pitäisi bannata

      Kyllä on pelle

      • sinä kikkala

        pxska
        tuomas holopainen on tehny 10 vuotta nightwishille musaa, myyny maailmanlaajusesti sitä hyvän bändin kanssa ja jakanu rahat. kyllä siinä rikastuu ko tekee HUIPPUmusaa 10 vuotta, sinä kakkeli et taid tietää mitään nightwishistä. osaisitko suoraan sanoa, kenet kaikki on nightwishistä erotettu, et tietenkään. äläkä kato sitä nightwishin sivulta. se on väärin. ja sä et TOD mikään setä oo


    • heh heh

      Veikkaanpa että tuomas saa näistä typeristä massateinifaneista ilmaisia palvelijoita kartanolukaaliinsa, jahka se sitten valmistuu. Katsokaas kun nämä typerät teinit syövät Tuomaksen kädestä, ja ovat aina hänen uskollisia orjia.

      Kyllä muuten täytyy nostaa hattua noille rahastusideoille mitä Tuomas on massaan uppoavan radiosoittomusiikinsa avulla luonut. Ovela mies, ovela mies...

    • Tiluttaja

      Minkä sortin pelle sinä olet??? Kuulut siihen ryhmään joka ostaa kaikki levynsä Viipurista tai Tallinnasta tai imppaat ne netistä, että ei nyt vaan pääse kadehtimasi muusiikko rikastumaan. Vanha sanonta kuuluu: parempi maassa kun jumalattoman suussa.

    • Ei fani

      mistä lähtien parinsadan neliön omakotitalo on ollut ökylinna? Kai sitä saa työnsä tuloksista nauttia, ja rakentaa ittelleen talon...taas tätä suomalaista kateutta - "kun mulla ei mene hyvin enkä nauti elämästä niin ei saa kukaan mukaan". Grow up! Jos Nightwish ja sen jäsenet häiritsee sielunrauhaa noin paljon niin pakkoko tällä palstalla on roikkua..ja ei, en ole teini enkä edes fani. Nyppii vaan tollanen henkilökohtaisuuksiin käyminen

    • Antipellehermanni

      ... Kiteelle. Tontti ei maksa juuri mitään. Siitä vaan rakentamaan ... jos eväitä on. Jos ei, niin hanki. Eväät ei kyllä pahemmin kerry netissä paskaa jauhamalla, noin niinku vihjeeksi. Tekisit jotain ... mieluiten kunniallista.

    • Ei näin...
    • sinikuu

      ...panettelua! Kun ei omat lahjat(tai niiden puute)riitä rahantekoon,niin katkerina panetellaan menestyviä...sääliksi käy,kun ei muuta elämässä ole. Tuomakselle nostan hattua! Olkoon onni ja menestys myöten vastaisuudessakin!

      • ...

        Kuin tuo paskapuhe kateellisuudesta. Sama juttu aina kun joku kirjoittaa vähän faktoja...


      • Poison.
        ... kirjoitti:

        Kuin tuo paskapuhe kateellisuudesta. Sama juttu aina kun joku kirjoittaa vähän faktoja...

        ... mitä fakta tarkoittaa. Niitä faktoja tosiaan olisi mukava nähdä, jos yhtyettä kritisoi, sen sijaan että täytyy lukea keskustelutaidottoman henkilön henkilökohtaista vihanpurkausta menestyneitä muusikoita kohtaan.

        Mitä sinä saat siitä että riehut ympäri suomi24:n keskustelupalstoja? Kirjoitustyylistä kyllä tunnistaa. Tuo menestyneiden suomalaisten bändien ja heidän fanien dissaamiseen käyttämäsi aika ja energia alkaa jo vaikuttamaan helvetin sairaalta. Keksi parempaa tekemistä, aloita vaikka uusi kiva harrastus.


      • ...
        Poison. kirjoitti:

        ... mitä fakta tarkoittaa. Niitä faktoja tosiaan olisi mukava nähdä, jos yhtyettä kritisoi, sen sijaan että täytyy lukea keskustelutaidottoman henkilön henkilökohtaista vihanpurkausta menestyneitä muusikoita kohtaan.

        Mitä sinä saat siitä että riehut ympäri suomi24:n keskustelupalstoja? Kirjoitustyylistä kyllä tunnistaa. Tuo menestyneiden suomalaisten bändien ja heidän fanien dissaamiseen käyttämäsi aika ja energia alkaa jo vaikuttamaan helvetin sairaalta. Keksi parempaa tekemistä, aloita vaikka uusi kiva harrastus.

        Turha vääristellä kun et ymmärrä. Olet vain pelkkä IHQ-Tuomas -teini, johon totuus sattuu liikaa.


    • hohoijaapelle

      Taidanpa tietää nyt kuka tämä pellemeininki kaveri on.Ei ole vaikee päätellä kun tietää sen verran "sisäpiirijuttuja". Mitäpä jos ei noteerata koko tyyppiä sillä näitä rikkoutuneiden kotien katkeria kavereita riittää maailmassa aivan tarpeeksi sössöttämässä toisten elämästä kun oma on hieman niin ja näin.
      Suoraan sanoen olemme säälineet häntä jo kauan.
      JOs tuo uikutus vielä jatkuu niin pannaan ukon tiedot ja kuvat julkiseksi. Siinähän sitten purkaa tuntojaan kansalle.

      • Vai että satut tietämään... enpä oikein jaksa uskoa. Ja jos vaikka sattuisitkin tietämään niin en usko oikein sitäkään että julkaisisit kuvani/tietoni netissä. Ehei... Olen lähes 100% varma että se rikkoisi jo jotain lakia... Ja sinä tiedät sen myös yhtä hyvin. Joten minusta tuntuu ettää täällä joku yrittää pelotella minua. Mutta jos olet tosiaan niin varma siitä kuka olen, mikset jätä tänne pientä vinkkiä kuten minun nimikirjaimia... Ovatko ne kenties T.P. vai J.S. vai mitkä?


      • Leuku
        Pellemeininki kirjoitti:

        Vai että satut tietämään... enpä oikein jaksa uskoa. Ja jos vaikka sattuisitkin tietämään niin en usko oikein sitäkään että julkaisisit kuvani/tietoni netissä. Ehei... Olen lähes 100% varma että se rikkoisi jo jotain lakia... Ja sinä tiedät sen myös yhtä hyvin. Joten minusta tuntuu ettää täällä joku yrittää pelotella minua. Mutta jos olet tosiaan niin varma siitä kuka olen, mikset jätä tänne pientä vinkkiä kuten minun nimikirjaimia... Ovatko ne kenties T.P. vai J.S. vai mitkä?

        Sinunlaisiasi ihmisiä(?) kutsutaan peeloiksi. Siksipä minä en vaivaudu kommentoimaan peelolle tyypilliselle häirikölle enempää, sillä sinunlaisesi peelo tietää kyll itse mitä seuraavaksi tapahtuu.


    • pöpipää

      TIETÄÄKÖ PELLE ETTÄ HÄN LOUKKASI TOSI PAHASTI NIGHTWISHIN FANEJA?! niin no, et tieteskään...
      MITÄ SITTEN JOS TUOMAS RAKENNUTTAA MEIDÄN RAHOILLA JOTIAN ÖKY LINNAA??? Jos se sua häiritsee niin pura se jonnekki muualle!

    • pöpipää

      KUULES PELLEMEININKI! Eikös se ollut niin, että tarja oli itsekäs ja suuttuu kun ne oli keikalla espanjassa ja rahat oli myöhässä? Ja sinä väität että nyt Tuomaksesta on tullut Itsekäs (HUHHUH!)
      Niin nyt joku rupee höpöttmään: tääl on joku tyhmä teini joka lukee ilta-sanomia tai ilta lehtiä, JA USKOO KAIKKI VITUN JUTUT MITÄ NIGHTWISHISTÄ SYÖTETÄÄN! Tämän tiedon luin nightwishin tekemästä kirjasta! Pelle kantsii lukee se kirja!

    • fanitus

      kuule ei haittaa vaikka koko pändi rakentais linnat faneilta saamillaan rahoilla. on niiin taivaallista musiikia että taidan lähettä tuomakselle silkkaa rahaa vaikka mulla on kaikki levytkin.

    • Hippimönkkis

      Ajatelepa kuinka paljon töitä Tuomas ja muu bändi on tehnyt tämän bändin eteen. Bändi perustettiin 10 vuotta sitten ja on sen jälkeen tehnyt satoja keikkoja, viettänyt satoja päiviä studiossa ja vastannut tuhansiin haastatteluihin.

      Jokainen kateellinen ihminen voi itse perustaa oman bändinsä ja yrittää samaa. Mahdollisuudethan ovat rajattomat!

      Ai ei vaan kiinnosta? Ei taidot vaan taida riittää.

    • nightwish-kuuntelija

      Kaikkien lempisetä Pellemeininki on kyllä siinä oikeassa, että Nightwish on kyllä kääntynyt
      tekijöilleen kulta-kaivokseksi, jota yritetään vieläkin hyödyntää, vaikka BÄNDI ON KUOLLUT!

      Cabulit ja kepulit ovat yhtenä rykelmänä nyhtemässä rahaa.
      End of era-levy= Turhaa rahastusta.
      En ole ostanut, kuin ne Nightwish-levyt, jotka tehtiin aikoja sitten vielä Nightwishin vuoksi, ei rahan.
      Hävettää, että ostin oncen.

      • Kalissa

        JA tämä viestiketju on oivallinen esimerkki siitä.

        Tuomas ansaitsee kaiken, mitä on saavuttanut, eiköhän tuon kaiken eteen olla tehty aika lailla töitä. Ja elämä on hieman erilaista kuin tavallisella duunarilla, varsinkin, kun saa koko ajan p*skaa niskaan näiltä kaikentietäviltä kateellisilta panettelijoilta.

        Hävetkää.

        Ja ei, en ole NW-fani, vaan ihan normaali aikuinen ihminen.


    • : . . . . . .

      ////

    • rannanjärvituloo

      Nauretahan kaikki vaan herra peräkammarinpojalle, ja osotettahan sormella.

      • sveckiout

        Kateellinen luuseripaska voimansatunnossa kun on viinaa päässä.

        Vai mitä, luuseri?


      • Anonyymi
        sveckiout kirjoitti:

        Kateellinen luuseripaska voimansatunnossa kun on viinaa päässä.

        Vai mitä, luuseri?

        Itkettääkö vammaista luuseripaskaa?


    • olenpuhunutjuu

      Nightwish bisnestä ei pyöritä tuomas vaan manageri levy-yhtiöt yms.. Tuomas on vain bändin perustaja ja biisintekijä eikä yhdestä ihmisestä ois pyörittää nui isoo bisnestä. Tuollakin keikkalatauksella mitä nw tekee niin ei paljon bisneksiä kerkeä pyöritämään
      .

    • rahattakaisin

      Tule takaisin Pellemeininki-setä.Kaipaamme kipeästi neuvoja jottei rahamme enää valuisi hukkaan!!!!!!

      • justjootaas

        No kuule, "ota ittelles muija". Siinä sitten oikeasti näät miten rahat menee oikeasti vähintään hukkaan ja tahti todellakin tiheämpi kuin 20e silloin tällöin taidetta tukiessa.


      • 150perH

        en ota.Olen irtonumeron ostaja......


    • Nightwish4ever

      Voi ressukoita, jos elämässä ei ole muuta kun mollata hyvin menestyvää muusikkoa, huonosti on asiat. Bändi ja The Lady lopetti menestyksekkään Etelä-Amerikan rundin - hyvin menee, mutta menköön.

    • TuomastaPelottaa

      Miksi aikuinen Tuomas asuu vielä iskän ja äiskän kaa, ei se ainakaan rahasta ole kiinni se muutto. Tunteekohan "Tumppi" pelkoa astua omin siivin maailmalle vai onkohan hän vielä rintaruokinnassa, toiset lapset ovat pidempään kuin toiset. Itse lähdin maailmalle 16 vuotiaana ja hyvin on sujunut.

      • crystalsity

        "Miksi aikuinen Tuomas asuu vielä iskän ja äiskän kaa ???"
        Tuomaksella on ollut jo vuosia oma hirsimökki Potoskavaarassa, joten tietosi on vanhentunetta.


      • eiväliämitäluulet

        Ei taida asua, mutta tuskinpa maestro paljon paskaakaan välittää, mitä idootit kuvittelevat.

        Sattuuhan hän olemaan eniten levyjä myynyt suomalainen säveltäjä maailmassa kautta aiakin...ellei sitten Sibbe ole myynyt enemmän.


    • Pikkupetteri

      "Eniten levyjä myynyt". On Cheekin ansainnut enemmän rahaa "musiikillaan" kuin Olavi Virta tai Rauli Bädding Somerjoki mutta ei hän silti laulaja ole mitään noihin kahteen verrattuna, pelkkä hikinen homo.

      • pikkupelleilijä

        En väittänyt että Holopainen on parempi säveltäjä kuin Sibelius, kerroin vain että herrat ovat kaksi eniten levyjä myyneet suomalaissäveltäjät...


    • Disneymeininki

      Odottakaapas kun tämä kiteen roope-ankka rakentaa oman rahasäiliön jossa voi uiskennella rahojensa seassa…

    • Anonyymi

      Onko tämä se Kiteen Roope Ankka, joka jäänyt elelemään Disney-tarinoihinsa?

      Varmaan auttaisi tollekin meikkitaiteilijalle, että menisi metsätöihin. Mutta siinähän kajaalit valuu naamasta ja röyhelöpaita hikoontuu.

      • Anonyymi

        Mikäli heavy-mettalli osastoa olet seurannut, ne "kajaalit" jäi sälleiltä tuonne ennen 2010 aikaan. Se oli 2000 luvun alkupään muotia, ei yksin Tuomaksella. Kullakin ajalla on oma muotinsa, nyt osa soittajista tai artisteista on tatuoiti päästä varpaisiin. Tein tuossa huomion, että "vanhan liiton" taiteilijoilla ei ole tatuointeja paitti Lemmyn tapaisilla elämäntapa rockareilla. Paul ja Ringo, Rollarit paitti Ron, Clapton, Beck, Page, Knopfler, Gilmore, Joe Walsh, Neil Young, Bruce Springsteen jne...


      • Anonyymi

        Sinä et pärjäisi edes metsätöissä, puhumattakaan musiikin teosta :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe