Onko Frederikistä pitäviä??
Oletteko mahd. kuulleet Frederikin "Estonia" kappaletta?? Mahtava! Tiedättekö kuka tehny sanat?? Menee ihan kylmänväreet kun kuuntelen tuota kappaletta, muistan Estonian tapauksen hyvin.. ((Vaikka nuori sillon olinki))
Rakastan kitarasooloja, omistan itsekin kitaran, mutta osais viel soittaa =(
Frederik-faneja??
18
1651
Vastaukset
- minä se oon
Joskus aikonaan seres yhtye laulo estonia kappale ja se oli aivan ihana itku pääsi aina sitä kuunelessa... olisiko mahdollista saaha jostain frederikin estonia kappaleen sanat?tietäisin onko sama kappale?
- **Kiinnostunut**
Menee ainakin näin: "Seilaa Estonia, merta niin valkeaa missä tähdetkin kirkkaana loistaa. Siellä Estonia rauhan vihdoin myös saa, tuuli lempeimmät laulunsa toistaa"
Onko sul musanhakuohjelmaa? Hae se netistä ja kuuntele.. Hiton hyvä kappale... Oijoi.. - **Kiinnostunut**
Voin mä tietty kirjottaa koko biisin tähän jos haluat??
- jos voit
**Kiinnostunut** kirjoitti:
Voin mä tietty kirjottaa koko biisin tähän jos haluat??
niin kirjota koko laulun sanat
- **Kiinnostunut**
jos voit kirjoitti:
niin kirjota koko laulun sanat
Mut en vaa tiiä että saako niitä laittaa tänne.. Hehe.. Laitan ne hiukan myöhemmin..
- **Kiinnostunut**
**Kiinnostunut** kirjoitti:
Mut en vaa tiiä että saako niitä laittaa tänne.. Hehe.. Laitan ne hiukan myöhemmin..
"Tumma syksyinen yö, tyrskyt kannelle lyö tuulen laulua synkkää meri kantaa.
Sitä purjehtijaa minkä valtaansa saa, aallot milloinkaan ei tahdo antaa.
Taivas suurinkin on, lastu vain kohtalon jolla määränpää tuntematon.
Luoja lapsensa aaltoihin, haudata voi kerran meretkin meille Hän loi.
Seilaa Estonia merta niin valkeaa, missä tähdetkin kirkkaina loistaa.
Siellä Estonia rauhan vihdoin myös saa, tuuli lempeimmät laulunsa toistaa.
Yhteen rakkaus vei, enää riidelty ei kesäilloin me haaveita luotiin.
Oli päätetty häät, kotiin luokseni jäät viime matkalle maljat me juotiin.
Sinun lähtevän näin yksin rannalle jäin, meri huuhtoo nyt kyyneliäin.
Aallot kynttilän aavalle luoksesi vie, sinne päättyi myös toiveemme tie.
Seilaa Estonia...
(Kitarasoolo)
Seilaa Estonia....." - Estonia 1994
**Kiinnostunut** kirjoitti:
"Tumma syksyinen yö, tyrskyt kannelle lyö tuulen laulua synkkää meri kantaa.
Sitä purjehtijaa minkä valtaansa saa, aallot milloinkaan ei tahdo antaa.
Taivas suurinkin on, lastu vain kohtalon jolla määränpää tuntematon.
Luoja lapsensa aaltoihin, haudata voi kerran meretkin meille Hän loi.
Seilaa Estonia merta niin valkeaa, missä tähdetkin kirkkaina loistaa.
Siellä Estonia rauhan vihdoin myös saa, tuuli lempeimmät laulunsa toistaa.
Yhteen rakkaus vei, enää riidelty ei kesäilloin me haaveita luotiin.
Oli päätetty häät, kotiin luokseni jäät viime matkalle maljat me juotiin.
Sinun lähtevän näin yksin rannalle jäin, meri huuhtoo nyt kyyneliäin.
Aallot kynttilän aavalle luoksesi vie, sinne päättyi myös toiveemme tie.
Seilaa Estonia...
(Kitarasoolo)
Seilaa Estonia....."Kirjoitin sen paperille ylös. On kaunis ja haikee kappale. lisään muutaman sanan lisää.
Kun se alkaa näin:
Tumma syksyinen yö, tyrskyt kannelle lyö, tulen laulua synkää meri kantaa missä Estoniakin kulki.
Olen hetero ja yksi esikuvistani on machomies Frederik!!! Pidän paljon Frederikistä ja suosikkibiisejäni ovat "Linda Linda", "Kolmekymppinen", "Titanic", "Suutele mua", "Tyttö kuin tiikeri", "Tuu jo tangoon" ym. Frederik on mahtava! En ole kuullut "Estonia" -kappaletta, ainakaan en muista, mutta toivon vielä kuulevani sen! Eläköön me heterot!
- **Kiinnostunut**
Juu, tosiaan.. Suosittelen tuota "Estonia" laulua.. Hitsin hyvä.. :)
Heh, joo, eläköön me heterot tosiaankin.. ;)
Vaik ei mulla mitää ei-heteroja vastaan ole, ihmisiä hekin..
Edelleenkin mietin että kukahan on mahtanut kirjoittaa "Estonian" sanat.. Hmm..
Sopii Reetulle tosi hyvin toi biisi.. Nythän sillä on sitten "Titanic" ja "Estonia" =D - rationkuuntelija
**Kiinnostunut** kirjoitti:
Juu, tosiaan.. Suosittelen tuota "Estonia" laulua.. Hitsin hyvä.. :)
Heh, joo, eläköön me heterot tosiaankin.. ;)
Vaik ei mulla mitää ei-heteroja vastaan ole, ihmisiä hekin..
Edelleenkin mietin että kukahan on mahtanut kirjoittaa "Estonian" sanat.. Hmm..
Sopii Reetulle tosi hyvin toi biisi.. Nythän sillä on sitten "Titanic" ja "Estonia" =DJos jossain biisissä niin tässä kaikki istuu paikoilleen sanat, sävel ja mitä vielä Frederikin täydellinen tenori ääni juuri tähän biisiin !
Hienot ja kauniit sanat tulee oikein tippa linssiin kun kuuntelee jo monettako kertaa...
- estonia 1994
Joo. Frederik on iha jees.
mutta en löydä enää youtubesta ''estonia-kappaletta. vaikka se on ennen ollut - reetu fani vm 69
Kappaleen on minun mielestä tehny Seppo J Savolainen
- No tanks
Ei todellakaan kiinnosta!
- iissakki
Vieläkö Fredi kiertää lavoja ,en ole huomannut lehdissä ilmoituksia ?
- <<<
TYKKKÄÄN
- JOSALDINHO
FREDERIK ON SORRETTUJEN. PÄÄHÄNPOTIKTTUJEN JUMALA. FANITAN TÄTÄ MIESTÄ IHAN SATKULLA
- jkkkhhhhvtfg
.....
- jhvhhjjhh
?!.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483