"Rasseli" antoi jonkin aikaa keritä itseään. Mutta koki tilanteen sen verran uhkaavana että pyristeli itsensä pakoon Mikan otteesta.
Ja nyt tällä hetkellä näyttää siltä, että Mikan yritys saada Rasseli takaisin kerittäväksi vain hermostuttaa alpakkaa. Ja se pelkää ihan oikeasti.
Rasseli on nyt taas Mikan otteessa, mutta luulen että aika nopeasti Rasseli rimpuilee otteesta pois. Sen jälkeen peli on varmastikin menetetty.
Pieleen menee koko homma!
4
637
Vastaukset
- tympääntynyt
Ihan tosi. Aloitas vielä uus aloitus tälle sivulle. Kannattaa joka sekunnista kertoa mitä talossa tapahtuu ja tehdä siitä aina uus aloitus.
- Jennikin hidas
Eläimessä on voimaa kuin pienessä kylässä, eikä Tatun apu kelpaa. Nyt sentään tajusivat, että Tatuakin tarvitaan kiinnipitämisessä.
Jonkinsorttiset traumat tuo eläin varmasti tästä saa...kauhulla odotan, milloin Jenni vetäisee noilla saksilla haavan...tuossa menee oikeasti koko ilta noin hitaalla tahdilla. Vähän nyt reippautta ja varmuutta kehiin...
Vaikka helppohan se on täältä ruudun takaa niitä ohjeita antaa. - Sarahh
Ei tarttis ihan joka pikkuasiasta avata uutta keskustelua. Muutenkin tuntuu, että koko ajan tulee avauksia mitä älyttömimmistä aiheista, kuten ampiaisen hukuttaminen, hei haloo!?
Kerro sitten kun jotain oikeesti tapahtuu talossa... kattomaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964