Montako...

Britney fani (poika)

...levyä Elvis on myynyt?

7

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      Tietääkseni hänen levykokoelmansa ei ollut kovin suuri, ja tuskin hän ainakaan rahapulassa on levyjään myynyt.

      • Britney fani (poika)

        ..onko enemmän kun Madonna, joka on myynyt yli 300 miljoonaa levyä? Tai ihq Britney joka on myynyt yli 60 miljoonaa?


    • Selvis

      Ei kai Elvis tosiaan ole myynyt yhtään levyä, mutta virallisten sivujen mukaan

      http://www.elvis.com/elvisology/elvis_overview.asp

      Elviksen levyjä on myyty yli miljardi kappaletta. Tieto on tosin ollut näillä sivuilla vuosikausia, joten todellinen luku on varmasti suurempi. Paljonko suurempi, jää arvattavaksi, mutta voisi olettaa sen olevan noin 1,2 - 1,4 miljardia.

      Yleisesti tiedetty fakta on, että Elviksen levyjä on myyty eniten maailmassa, ja Gracelandin porukkaa ei tunnu pahemmin kiinnostavan, kuinka paljon tarkalleen. Itse asiassa totuutta asiassa on aivan mahdotonta saada selville, koska Elvis on myös eniten laittomia levyjä kaupaksi saanut artisti, ja on mahdotonta mitenkään tarkasti laskea paljonko näitä levyjä on myyty.

      The Beatles on listalla kakkosena. Britney Spears ei sijoitu oikeastaan lainkaan. Jopa Suomessa ihan tuntemattomiakin artisteja menee ohi, esimerkiksi yhdysvaltalainen kitarabändi The Ventures (noin 100 miljoonaa myytyä levyä). Aloitti muistaakseni vuonna 1959 ja esiintyy yhä.

      • Britneu fani (poika)

        ..eli aika paljo, mutta on Madonnakin aika paljon siihen verrattuna myös! Ja Britneynkin yli 60 miljoonaa levyä on aika huikea..ja nykyään se on varmaan jo yli 70 miljoonaa..ku toi 60 miljoonaa on ollu tosi kauan niinku tiedossa! Mutta kiitti sulle!


      • Britney fani (poika)

        ..The Ventures on esiintynyt jo noin kauan..kyllä Britneykin voi päästä ja varmasti pääseekin noihin lukuihin, ei hän Britney ole esiintynyt vielä kymmentä vuottakaan, mutta siihen nähden 60 miljoonaa levyä on hyvä saavutus ja yli 100 miljoonan dollarin omaisuus!


      • Selvis
        Britney fani (poika) kirjoitti:

        ..The Ventures on esiintynyt jo noin kauan..kyllä Britneykin voi päästä ja varmasti pääseekin noihin lukuihin, ei hän Britney ole esiintynyt vielä kymmentä vuottakaan, mutta siihen nähden 60 miljoonaa levyä on hyvä saavutus ja yli 100 miljoonan dollarin omaisuus!

        Ei minulla toki ole mitään Britney'ä vastaan; hän saattaa nousta hyvinkin korkealle myytyjen levyjen tilastoissa. The Venturesin myytyjen levyjen määrä perustuu paljolti siihen, että porukka on levyttänyt aivan tolkuttoman määrän kappaleita. Yhdessä konsertissa vuonna 1984 bändi kertoi lavalla, että se oli julkaissut 87 lp-levyä! Vaikka yhtä levyä ei olisikaan myyty kovin paljon, kokonaismyynti nousee suureksi tälläkin systeemillä.

        Nykyisin The Ventures esiintyy vain joitakin kertoja vuodessa, ja enimmäkseen Japanissa, missä sen suosio on ollut 60-luvusta lähtien vankkumaton. Itse asiassa porukka on julkaissut dvd-levyillä konserttitaltiointejakin Japanissa, eikä niitä ole myynnissä muualla lainkaan!

        Japanilaiset ovat aina olleet rautalankafriikkejä, sillä suomalaisen Sounds-yhtyeen ensilevyäkin myytiin Japanissa 200 000 kappaletta, vaikka bändi ei tehnyt Japanissa yhtään keikkaa.


      • Britney fani (poika)
        Selvis kirjoitti:

        Ei minulla toki ole mitään Britney'ä vastaan; hän saattaa nousta hyvinkin korkealle myytyjen levyjen tilastoissa. The Venturesin myytyjen levyjen määrä perustuu paljolti siihen, että porukka on levyttänyt aivan tolkuttoman määrän kappaleita. Yhdessä konsertissa vuonna 1984 bändi kertoi lavalla, että se oli julkaissut 87 lp-levyä! Vaikka yhtä levyä ei olisikaan myyty kovin paljon, kokonaismyynti nousee suureksi tälläkin systeemillä.

        Nykyisin The Ventures esiintyy vain joitakin kertoja vuodessa, ja enimmäkseen Japanissa, missä sen suosio on ollut 60-luvusta lähtien vankkumaton. Itse asiassa porukka on julkaissut dvd-levyillä konserttitaltiointejakin Japanissa, eikä niitä ole myynnissä muualla lainkaan!

        Japanilaiset ovat aina olleet rautalankafriikkejä, sillä suomalaisen Sounds-yhtyeen ensilevyäkin myytiin Japanissa 200 000 kappaletta, vaikka bändi ei tehnyt Japanissa yhtään keikkaa.

        ...niin saattaakin! Sehän aika onkin aika erikoinen taktiikka...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2204
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2062
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe