Lääkäri epäili angiinaksi, mutta ei taida olla, koska kuuri ei pure. On kestänyt jo kohta kaksi viikkoa. Ei nuhaa eikä muita flunssan oireita.
Mitä voisi olla??
sairas kurkkukipu, joka yltyy yöllä tosi kovaksi
3
1087
Vastaukset
- Dal
ihan selvä pusutauti eli mononukleoosi
- sama juttu mulla...
Itellä on kans toista viikkoa nyt kestänyt tää kauhe kurkkukipu!Nieleminen sattuu kans ihan sairaasti ja just varsinkin iltaa myöten pahenee.Huomenna on lääkäri..tuskin mitään uutta tietoa.Viime talvena mulla oli sama juttu 4 kertaa!Kävin nieluviljelyssä ja ja se ei ollut pusutauti eikä angiina.Kuulemma viruksen aiheuttama nielutulehdus...Kysyn huomenna että pääsisikö nieluris leikkaukseen niin jos vaikka tää v-mäinen kurkkukipu loppuis...
- otettiinhan?
Siis ottihan lääkäri nielunviljelyn ennen kuurin aloitusta? Ei antibiootteja saisi noin vain määrätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835