Suunnitelmissa hankkia kyseinen vähänajettu Fiesta.
Te joilla on kokemusta tälläisestä, kertokaapa kokemuksianne. Pelittääkö? Ajettavuus, talviominaisuudet jne?
Ford Fiesta 1.3i 2004 hyvä ostos?
4
5233
Vastaukset
- hjuva on
Hyvä on siesta, kenttiläistä ei rikki normaalikäytöllä saa.
parempi. Tavalliselle tallaajalle ominaisuudet ihan kohdallaan, mm. ajettavuus kaikissa olosuhteissa huippuluokkaa. Talvivarustus Ambientessa ei ihan täydellinen, mm. sähkölämmitteiset peilit puuttuvat. 1.3- moottorilla kyllä pärjää ja on luotettava 8- ventt. versio ketjukäyttöisellä yläp. nokka-akselilla (ei ihan perus- Kent). Testaajien näkemyksiä voit lukea esim. heinäkuun Tuulilasista.
- Juuso
Jos varusteena on Ilmaistointi ,niin 1,3 ei jaksa välttämättä pyörittää sitä kunnolla. Kun kompura
lähtee käyntiin niin tuntuu selvänä nykäyksenä ja tehon puutteena. - minussako vika
Juuso kirjoitti:
Jos varusteena on Ilmaistointi ,niin 1,3 ei jaksa välttämättä pyörittää sitä kunnolla. Kun kompura
lähtee käyntiin niin tuntuu selvänä nykäyksenä ja tehon puutteena.Minulla on nyt 3. fiesta ja jokaisessa sama ongelma, ilmastoinnin ollessa päällä moottorin tehot häviävät aika ajoin johonkin. Yhdessä fiestassa suuremmilla nopeuksilla alkoi huutaa kuin palosireeni (vaihdoin kyllä nopesti autoa!).Siis moottori ei huutanut vaan ilmeisesti joku ilmanottosysteemi.Ja märällä kelillä jarrut vinkuvat jarrutettaessa hävyttömästi. Lisäksi vielä peruutettaessa ja siitä liikkeelle lähdettäessa, jos joutuu jyrkästi kääntämään ohjauspyörää, kuuluu melkoinen kolina , aivan kuin jokin käsityöntökärry kolisisi. Huomautan vielä, aettä autot ovat olleet suht. uusia, eli 1-4 vuotiaita. Pitäisköhän vaihaa merkkiä!!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107