Morot
Niin olisi tuollanen vähän vanhempi Clio kiikarissa (Clio 1.4s -93) ja aattelin kysyä, että onkos näissä jotain tyyppivikaa, tai ominaisuutta, mihin kannattais erityisesti kiinnittää huomiota? Ja mihin tulevaisuudessa kannattaisi varautua?
Clioa ostamassa
5
2720
Vastaukset
- burden
itelläni on just toi sama auto, ja ei oo yhtää paskempi auto. nois on aika paljon sellasii pienii sähkövikoja (kosketushäiriöitä enimmäkseen).
Mulla oli ainakii puhaltimesta vastus paskana, niin se piti ihan ensimmäikseks vaihtaa. Eli kannattaa kattoo mis kunnos noi sähkölaitteet on...
en osaa tarkemmin sanoo oikee muuta, kun oon vast joku 3 kuukautta tuollasella ajellu... - Rapa
Koeajolla on syytä kuunnella onko etupyörien laakerit kunnossa. Rellussa ne on kulutustavaraa. Kestävät 60000..100000km. Eli 60..80 km/h loivaan mutkaan ja kuuluuko ylimäärästä ulinaa... Laakerien uusiminen maksaa kuitenkin jokusen satasen, eikä ole helppo tehdä itse.
Kandee myös kysyä, milloin jakohihna on vaihdettu viimeksi. Vaihto osineen maksaa 350..500€, eli jos jakohihnan vaihto on laiminlyöty, niin sen verran voit tinkiä hinnasta. Suositeltu vaihtovälihän oli 60 000km tai neljä vuotta.- Tuleva renaultisti
Kiitosta vaan tiedoista. Mitenhän Cliossa tuo jakohihnan vaihto, että pitääkö vesipumppu uusia samalla? Näinhän joissain autoissa on tapana.
Ja heitänpä nyt laiskuuttani vielä yhden kysymyksen. Että mitä eroa noin suurin piirtein on Clion RN ja S malleilla? - on eri
Tuleva renaultisti kirjoitti:
Kiitosta vaan tiedoista. Mitenhän Cliossa tuo jakohihnan vaihto, että pitääkö vesipumppu uusia samalla? Näinhän joissain autoissa on tapana.
Ja heitänpä nyt laiskuuttani vielä yhden kysymyksen. Että mitä eroa noin suurin piirtein on Clion RN ja S malleilla?RN = karvalakki
RT = parempi
S = sport
Eroista en uskalla lähteä erittelemään hirveesti... joku muu saa paremmin eritellä :D - sittenkin :D
on eri kirjoitti:
RN = karvalakki
RT = parempi
S = sport
Eroista en uskalla lähteä erittelemään hirveesti... joku muu saa paremmin eritellä :DTällänen löytyi heti
Paremmin varusteltu RT eli paremmat penkit, kierroslukumittari, keskuslukitus jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818