Morot
Niin olisi tuollanen vähän vanhempi Clio kiikarissa (Clio 1.4s -93) ja aattelin kysyä, että onkos näissä jotain tyyppivikaa, tai ominaisuutta, mihin kannattais erityisesti kiinnittää huomiota? Ja mihin tulevaisuudessa kannattaisi varautua?
Clioa ostamassa
5
2757
Vastaukset
- burden
itelläni on just toi sama auto, ja ei oo yhtää paskempi auto. nois on aika paljon sellasii pienii sähkövikoja (kosketushäiriöitä enimmäkseen).
Mulla oli ainakii puhaltimesta vastus paskana, niin se piti ihan ensimmäikseks vaihtaa. Eli kannattaa kattoo mis kunnos noi sähkölaitteet on...
en osaa tarkemmin sanoo oikee muuta, kun oon vast joku 3 kuukautta tuollasella ajellu... - Rapa
Koeajolla on syytä kuunnella onko etupyörien laakerit kunnossa. Rellussa ne on kulutustavaraa. Kestävät 60000..100000km. Eli 60..80 km/h loivaan mutkaan ja kuuluuko ylimäärästä ulinaa... Laakerien uusiminen maksaa kuitenkin jokusen satasen, eikä ole helppo tehdä itse.
Kandee myös kysyä, milloin jakohihna on vaihdettu viimeksi. Vaihto osineen maksaa 350..500€, eli jos jakohihnan vaihto on laiminlyöty, niin sen verran voit tinkiä hinnasta. Suositeltu vaihtovälihän oli 60 000km tai neljä vuotta.- Tuleva renaultisti
Kiitosta vaan tiedoista. Mitenhän Cliossa tuo jakohihnan vaihto, että pitääkö vesipumppu uusia samalla? Näinhän joissain autoissa on tapana.
Ja heitänpä nyt laiskuuttani vielä yhden kysymyksen. Että mitä eroa noin suurin piirtein on Clion RN ja S malleilla? - on eri
Tuleva renaultisti kirjoitti:
Kiitosta vaan tiedoista. Mitenhän Cliossa tuo jakohihnan vaihto, että pitääkö vesipumppu uusia samalla? Näinhän joissain autoissa on tapana.
Ja heitänpä nyt laiskuuttani vielä yhden kysymyksen. Että mitä eroa noin suurin piirtein on Clion RN ja S malleilla?RN = karvalakki
RT = parempi
S = sport
Eroista en uskalla lähteä erittelemään hirveesti... joku muu saa paremmin eritellä :D - sittenkin :D
on eri kirjoitti:
RN = karvalakki
RT = parempi
S = sport
Eroista en uskalla lähteä erittelemään hirveesti... joku muu saa paremmin eritellä :DTällänen löytyi heti
Paremmin varusteltu RT eli paremmat penkit, kierroslukumittari, keskuslukitus jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1623281EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 771177
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47973
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24948