Mikki hiiri -sisustustavaraa?

Poikien huone

Uudistamme leikki-ikäisten poikien huonetta. Mistä saisi kaikenlaista Mikki Hiiri (tai Aku) sisustustavaraa? Siis tapetteja, verhoja, kankaita... Myös koriste-esineitä?

Entä mikä olisi hyvä sisustus/remonttikauppa, josta saisi kaiken sisustukseen? Pikku Kengurussa on ihanaa tavaraa, vähän liian vauvamaista kuitenkin, kai...

5

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaista myynnissä

tai myös huuto.netissä on sisustustarroja sekä boordeja pojille myynnissä, ainakin nimimerkki zorrp välittää jotain disneyn seinätarroja ja boordeja..

• Oniliini

En voi suositella ko.kauppaa. Mitään yhteydenpitoa / vastausta yhteydenottoihini en ole saanut, tuotetta jouduin odottamaan muutamaa päivää vaille kuukauden ja kun lopulta paketti (mikä lie viritys) tuli niin siellä oli jotakin mitä en ollut tilannut, jotakin puuttui ja jotakin oli rikki. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET HAPSAHTAKO tähän firmaan.

• ziziiz

meillä on pojan huoneessa mikkitapettia yhdellä seinällä tehosteena ja saman sarjan tapettia yksivärisenä sitten muissa seinissä. Matto on sotkasta jossa mikin pää ja sitten kehystettynä iso mikkijuliste.

• ziziiz

niin ja siis tapetti oli babydisney tms mallistoa, tapetti kirjassas oli myös muita disney hahmo vaihtoehtoja. Valitettavasti en muista nyt paremmin malliston nimeä. Ostettu paikallisesta rautaliikkeestä joulukuussa 2009.

• asfdoug änbq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      63
      1102
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      62
      1082
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe