gynekologi

uusi imatralainen

Suosittelisitteko yksityistä gynekologia minulle.
Mielellään nainen saisi olla.
terveisin vasta muuttanut imatralle

9

8906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkimusta

Mie voin tutkii siut ilmaseks ja samalla testata et vehkeet toimii moitteettomasti.

• minttuliini

Kliinisessä laboratoriossa, Esterinkadulla on Satu Ojalainen,tosi mukava ja pätevä,suosittelen häntä.

• hjelp

Samassa paikassa kävin keväällä Nina Kudjoi oli gynen nimi. Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. 30 min makso noin 50 e sis. toimistomaksun

• satutätiii

Ei kylläkään ole pätevöitynyt gyne, vaikka niitäkin töitä tekee.

• asiakas
        hjelp kirjoitti:

Samassa paikassa kävin keväällä Nina Kudjoi oli gynen nimi. Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. 30 min makso noin 50 e sis. toimistomaksun

Kyllä hänen piti maaliskuussa valmistua, ehkä on tullut jotain viivytystä, jos ei ole vielä pätevöitynyt. Oikein miellyttävä ihminen.Sain alennusta viimeeksi siksi, että hän ei ollut vielä valmis. Ei kyllä ole mielestäni Satu Ojalainenkaan gynekologi, vaan yleislääketieteen erikoislääkäri tms.Kumpikin varmaan osaa asiansa.

• sunnittelen gynegologin
        asiakas kirjoitti:

Kyllä hänen piti maaliskuussa valmistua, ehkä on tullut jotain viivytystä, jos ei ole vielä pätevöitynyt. Oikein miellyttävä ihminen.Sain alennusta viimeeksi siksi, että hän ei ollut vielä valmis. Ei kyllä ole mielestäni Satu Ojalainenkaan gynekologi, vaan yleislääketieteen erikoislääkäri tms.Kumpikin varmaan osaa asiansa.

opintojen aloittamista. Minun pitäisi kuitenkin ensin päästä lääkikseen, mutta sinne vaaditaan hyvät yo-paperit. Olen suorittanut kaupallisen korkeakoulututkinnon, mutta haitanneeko tuo. Koulutus on ollut hyvin laaja- ja monialainen. sivunnut muutaman kerran ko. alaakin, noin puheitten tasolla.

Harjoittelisin mielelläni. Tiedän jo jotain niistä hommista. Minulla on Suuri lääkärikirja, josta olen saanut pohjatietoa ja täältä netistä löytyy lisää.

Moikka, palaillaan.

• iippi

Nina Kudjoi Esterinkadulla ehdottomasti. Mukava ja huolella työnsä tekevä..

• tyuiii

nimee en muista mutta oli aika pidetty

• sama juttu

VASTA MUUTTANUT MUKA HAH HAH HAA.......TROLLI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      89
      1629
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1521
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1412
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      74
      1311
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1180
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      264
      1059
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe