Suosittelisitteko yksityistä gynekologia minulle.
Mielellään nainen saisi olla.
terveisin vasta muuttanut imatralle
gynekologi
9
8906
Vastaukset
- tutkimusta
Mie voin tutkii siut ilmaseks ja samalla testata et vehkeet toimii moitteettomasti.
- minttuliini
Kliinisessä laboratoriossa, Esterinkadulla on Satu Ojalainen,tosi mukava ja pätevä,suosittelen häntä.
- hjelp
Samassa paikassa kävin keväällä Nina Kudjoi oli gynen nimi. Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. 30 min makso noin 50 e sis. toimistomaksun
- satutätiii
Ei kylläkään ole pätevöitynyt gyne, vaikka niitäkin töitä tekee.
- asiakas
hjelp kirjoitti:
Samassa paikassa kävin keväällä Nina Kudjoi oli gynen nimi. Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. 30 min makso noin 50 e sis. toimistomaksun
Kyllä hänen piti maaliskuussa valmistua, ehkä on tullut jotain viivytystä, jos ei ole vielä pätevöitynyt. Oikein miellyttävä ihminen.Sain alennusta viimeeksi siksi, että hän ei ollut vielä valmis. Ei kyllä ole mielestäni Satu Ojalainenkaan gynekologi, vaan yleislääketieteen erikoislääkäri tms.Kumpikin varmaan osaa asiansa.
- sunnittelen gynegologin
asiakas kirjoitti:
Kyllä hänen piti maaliskuussa valmistua, ehkä on tullut jotain viivytystä, jos ei ole vielä pätevöitynyt. Oikein miellyttävä ihminen.Sain alennusta viimeeksi siksi, että hän ei ollut vielä valmis. Ei kyllä ole mielestäni Satu Ojalainenkaan gynekologi, vaan yleislääketieteen erikoislääkäri tms.Kumpikin varmaan osaa asiansa.
opintojen aloittamista. Minun pitäisi kuitenkin ensin päästä lääkikseen, mutta sinne vaaditaan hyvät yo-paperit. Olen suorittanut kaupallisen korkeakoulututkinnon, mutta haitanneeko tuo. Koulutus on ollut hyvin laaja- ja monialainen. sivunnut muutaman kerran ko. alaakin, noin puheitten tasolla.
Harjoittelisin mielelläni. Tiedän jo jotain niistä hommista. Minulla on Suuri lääkärikirja, josta olen saanut pohjatietoa ja täältä netistä löytyy lisää.
Moikka, palaillaan.
- iippi
Nina Kudjoi Esterinkadulla ehdottomasti. Mukava ja huolella työnsä tekevä..
- tyuiii
nimee en muista mutta oli aika pidetty
- sama juttu
VASTA MUUTTANUT MUKA HAH HAH HAA.......TROLLI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947