Mihin ovat kadonneet Bilteman tupakasytytinkompressorit? Eivätkö kelvanneet edes tienpäällä-renkaantäyttöön? Mistä tuollainen 12 V:n kompressori sitten kannattaa ostaa?
Bilteman 12V kompressorit?
10
5535
Vastaukset
- ovat
Osta käsipumppu autoos ni saat nopeemmin ilmaa renkaaseen tien päällä jos on tarve...
- on....
Vanha ja hyväksi havaittu on usei parempi ja kätevämpi kuin uusi vempain. Kannattaa ostaa kunnollinen käsipumppu eikä mikään lelu.
- kooma-kalle
"paskoja ovat..."
Laatuhan niissä tuskin on ammattilaistasoa, mutta eipä ollu hintakaan. Mulla ainakin toimineet ihan tyydyttävästi "latovaraston" muutaman vanha-auto-ikuisuusprojektin alla tyhjenneiden renkaiden täyttämisessä. Pumpun kanssa tulee hiki, mutta pikkuräpättimen ähertäessä ilmaa renkaaseen ehtii sopivasti käydä kahvilla. Helppoa ja hauskaa, eikö totta? :o)
Pikku vinkki: Siitä vararenkaastakin kannattaa tarkistaa ilmanpaineet silloin tällöin! - menet
kooma-kalle kirjoitti:
"paskoja ovat..."
Laatuhan niissä tuskin on ammattilaistasoa, mutta eipä ollu hintakaan. Mulla ainakin toimineet ihan tyydyttävästi "latovaraston" muutaman vanha-auto-ikuisuusprojektin alla tyhjenneiden renkaiden täyttämisessä. Pumpun kanssa tulee hiki, mutta pikkuräpättimen ähertäessä ilmaa renkaaseen ehtii sopivasti käydä kahvilla. Helppoa ja hauskaa, eikö totta? :o)
Pikku vinkki: Siitä vararenkaastakin kannattaa tarkistaa ilmanpaineet silloin tällöin!tien päällä kahville..omassa tallissa eri asia jos aikaa leikkiä tollasella kompuralla
- pumppaamaan
mutta turha yleistää kaikkia kompressoripumppuja paskoiksi.
Olen pari kertaa ostanut Anttilan "tavaratalosta"
ja ihan hyvin ovat toimineet.
Eihän niitä voi huoltamon rengastäyttölaitteisiin verratakaan kun on kapasiteetit aivan eri tasolla.
On niitä tupakansytytin kompuroitakin eri tehoisia.
Ne halvimmat ovat yleensä myös pienitehoisimpia mutta olen varma että tavallisen (tyhjän) auton renkaan saa tupakansytkäripumpulla nopeemmin täyteen kuin käsipumpulla. Mutta se auto kannattaa olla käynnissä täytön aikana niin tulee enempi voltteja siihen kompuraan ja nopeampi täyttö. - Anonyymi
menet kirjoitti:
tien päällä kahville..omassa tallissa eri asia jos aikaa leikkiä tollasella kompuralla
Voi olla että renkaasi räjähtää, jos kahvilla käyt. Kolmessa minuutissa saat renkaan täyteen henkilöautossa, jos et ihan pienintä 12V ilmakompressoria osta.
- poistettu .
Eli ei kai riittävä menekki, kun on valikoimasta poistunut.
Mutta ei hätää, jos todella haluat sen räkättävän pikkuaparaatin, niin ainakin fiksuksen autovaraosaliikkeessä näin sellasia samanlaisia ihan tuossa viime viikolla.- Anonyymi
Niissä oli laadullista heikkoutta varsinkin jos niitä ei pyöräytelty säännöllisesti - jokin tiivisteosa ilmeisesti kuivuu eikä pidä ilmaa enää
Omasta kokemuksesta parhaita olleet motonetin pumput tosin niitä ei myyty kympillä vaan veloitettiin muistaakseni jopa vajaan viiskymppiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä oli laadullista heikkoutta varsinkin jos niitä ei pyöräytelty säännöllisesti - jokin tiivisteosa ilmeisesti kuivuu eikä pidä ilmaa enää
Omasta kokemuksesta parhaita olleet motonetin pumput tosin niitä ei myyty kympillä vaan veloitettiin muistaakseni jopa vajaan viiskymppiäSamoilla linjoilla. Niitä markettin 10-15 € maksavia pikkupumppuja ei kannata ostaa sillä laatu on hyvin vaihtelevaa eli toimii tai EI toimi. Ne autojen renkaanpaikkaus mössön mukana olevat kompurat ovat myös arveluttavan heppoisia.
Mutta sellainen HD kompura on vähän järeämpi ja tarkoitettu maastureille, joten se pelittää vähän pidempään ja hoitelee tyhjänkin renkaan melko nopeasti. (40-50 €)
- Anonyymi
Toi Bilteman kompressori on pelannut hyvin monta vuotta. Kytketään hauenleuoilla suoraan akkuun.
Pienoiskompressori, 240L
Tuotenro. 17-064
Melko hyvä ilmantuotto. Olen käyttänyt pihalla lähinnä auton ja moottoripyörän renkaisiin. Tyhjää rengasta en ole kokeillut täyttää. Hankin tuon kun monilla huoltoasemilla rengaspainemittarit näyttävät ihan omiaan. Mielestäni syynä ovat asiakkaaat jotka paiskovat niitä miten sattuu. Ne ovat mittalaitteita eivätkä potkupalloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014