ja yhtään ääntä ei ole vielä pantattu ehdokkaille.
Menaatteko äänestää tulevissa seurakuntavaaleissa?
Kun on näinkin hyvä ehdokas,niin eikö olisi syytä tehdä asiallinen ja asioita oikein hoitava ehdokas?
Menaatteko äänestää tulevissa seurakuntavaaleissa?
Kun on näinkin hyvä ehdokas,niin eikö olisi syytä tehdä asiallinen ja asioita oikein hoitava ehdokas?
Vastaukset 216
Vanhimmat
ei kukaan äänettä ,jatkuvatti jotakin ihmittä paljaat ja tolvaat.
tukoksi.
leipäläppä kiinni, ei kukaan tinua äänettä.
kepulien rotestiääniä kopallisen.
olet ehtokkaana,niin meinaatko puhella tielläkin patkakieltä?
Synkkä-Yksinpuhelija
ääni ,älä tolvaa äänettäjiä.
tinulla ei ole yhtään ääntä.
ois nyt tulossa? Niin ja mitä siitä sais palkaksi. Pitäs laittaa viime vaaleista vähän paremmaksi. Minäkin voisin vaikka äänestää.
äänestäisin kun minuakin täällä herjaat
NIMETÖN.
olenkin. Vaikka kuinka olen yrittänyt sinua ymmärtää, aina haukut vaan. Turha odottaa ääntä
odotakkaan mitään.
eikä vaalipuheiden pito palsta.
vaalimainos ole,vaan tällä kutsutaan ihmisiä vaaliuurnillle seurakuntavaaleisssa.
naurettavaa lässytystä,naamat kiinni...mee töihin sinäkin ja oo hiliaa...
että olet keskustan ehdokkaana? kun kuulin että olisit kääntänyt takkia..?
lässyn lää ja hähhää.
näköjäänsä kormuuttaa.
kummenee?
kenen listoilta se on ehdokkaana.
PYHÄJOKISEUTU-lehdessä näkyi olevan ehdokaslistat ja
varmaankin huomisessa HAAPAVESI-loehdessä ovat samat
listat uudestaan.
olet, pitäs tietää jos olet kitisijöiden listalla niin en äänestä sinua.
ja antavat almujakin, jos osaat numeron oikein kirjoittaa.
nykyaikana niin korruptiotuneita.
jaa rahaa kenellekkään.
se tuollainen on?
paljastaa kenen listoilla oot,säälittävä ehdokas.
salaisuus se on,kun tuolla sitoutumattomien listalla,vaikka mieluummin olisin mennyt KOTIKIRKONLISTALLE.
sinua muualle.piti itkun kans palata kitisijäporukkaan.
henkilö seurakuntavaaleissa ja sitäpaitsi nuo vaalit
pitäisi olla muutenkin ILMAN POLIITTISIA TUNNUKSIA KÄYTÄVÄT.
sitoutumattomien listaa äänestää, koska ääni menee käytännössä tietylle pariskunnalle
sulle sopiva lista, sinähän kitiset ja valitat joka asiasta.
hukkaan mene.
äänestäjiä.Just ne jotka saavat kyytin ja yhen koffin palkkioksi.
viimeiset neljä vuotta rippikoululaisten tupakkalain jatkuvasta rikkomisesta ja tulen jatkamaan samaa linjaa jatkossakin.
järjestänyt äänestäjien kyytityksen?
saavat vain lämmintäkättä.
on muka rikottu.Onhan ne saaneet tupakkansa niinkun tähänkin asti?
pääsevät polkupyöränitangolla äänestämään.
sitä jolla rikoit sen kontoomin, vai sitä toista?
yksselitteinen,että alle 18 vuotiaalle ei saa myydä tupakkaa ja minä pidän kirjaimellisesti kiinni siitä
säännöstä.
olla tunkua tangolle.
olet rikoslaista.
pitää siitä kiinni,vaan ne rippikoulupojat puhaltavat pitkät pa...t sinun ehotuksille.
isältäsi.
hermo ala pettämään?
tieliikennelaista.
laki ja sitä on noudatettava myös seurakunnassa.
poikia niin kusevat taskuusi.
kättä.
vielä tässä vaiheessa saa pettää.
tuo ensimmäinen kerta ole ja eikä myöskään viimeinen.
paineen vuoksi, kuten tuossa toisella palstalla ilmoitit.
Mitenkähän tuollaiset kannanotot sopivat tulevalle kirkon luottamusmiehelle? Sinulla tulee luultavasti olemaan kolleegoja, jotka eivät hyväksy tuon tapaista ehkäisyä ollenkaan!
S-H?
olevinaan?
miettiä mitä tarkoittaa?
porukassa niin et saa ääntä minulta,muilla listoilla olosi antaisin äänen sinulle, mietippä tätä.!
onkelma.
alkanut!Ruskea kieli ja iloinen mieli hyi häpeä!
en ymmärrä alkuunkaan että miksi sinä muka aloin seurakunta vaali ehdokkaaksi
Luuletko että sinua ihmiset äänestää
Häpeäisit
Minä nään sinut tuolla päivällä katukuvassa niin oikein sanonko mitä
niin sinnehän on pääsyvaatimuksena vain tarpeeksi kiukkunen olemus ja ei pidä osata muuta kun olla vastaan asiaa kuin asiaa.
pitää aina keskustella ja tärkeintä ei ole vastaan paneminen,vaan asioiden perinpohjainen tutkiminen.
joka asiasta valittaminen ja päättäjien parjaaminen, että semmonen porukka.
katsoppas mikä oli aloituksen aiheena ennenkuin vastaat tuohon tapaan?
onkin juuri ,miksi ehdokkaan pitää äänestäjiä haukkua ja parjata.
unohtanut aloituksen kysymyksen,siispä kierrän samalla tavalla nuo sinun heittämät herjat minua kohtaan.
tulee tietää millainen ehdokas on.
minkälainen toimikunnanjäsen olen ollut,niin pääset paremmin asialinjalle minun suhteen?
kysellä näkeehän sen näistä sinun kirjoituksistasi, suurimmaksiosaksi ne on jonkun ihmisen solvauksia.
minusta paljastuu oikea kuva ihmisenä ja inhimillisenä sellaisena.
kaikkine karvoineen ,siellä sinä et uskalla haukkua kasvotusten ketään.
se on kiinni tämä puheille meno.Helvetti kaikkea sitä kuuleekin,että pitäis vielä jokaisen paskalla haisevan saada erityiskohtelu.
tekstiä suoltaa seurakuntavaaliehdokas.
kielenkäyttöä en anna ääntäni mokomalle möykkärille.
tasa-arvoisia nykypäivän Suomessa ja sen takia en nosta ketään ylemmäksi minua,vaikka olisi minkälaisessa asemassa yhteskunnassa.En minä sinun ääntäsi kaipaa ja en minä niitä tule keneltäkään erikseen pyytämään. Eli tyydyn siihen mitä sattuu tulemaan,sillä saan pelkjästään omalla äänelläkin saman toimikuntapaikan mikä minulla on ollutkin.
mitä etuja se taasen saa itse,äänestäjille aivan sama, kun pääsee omalla äänellään sammaan toimikuntaan, ompa korruptio vallassaan.
korruption kanssa mitään tekemistä.
etukäteen jo paikkoja jaetaan äänestystä vastaan.
ole mitään merkitystä,koska tiedän etten pääse kumminkaan kirkkovaltuustoon,niin jonkin toimikunnan paikka tulee kun on ehdokkaana.
äänten ostamista , että luvataan toimipaikka etukäteen jos alat ehdokkaaksi.
sitoutumattomien kitinäporukan politiikkaa mihin jussikin kuuluu.
vaan on tuolla seurakunta tasolla,että sitä se on tavallaan äänten ostamista,mutta minä en voi sille yhtään mitään.Sama homma se on muidenkin kirkollisvaaliehdokkaiden kohdalla eli en ole mikään poikkeus heidän joukossaan,vaan kaikki saavat palkkioksi jonkin toimikuntapaikan.
valita mistään.
käytäntö ei varmaan ole tuommonen muilla.
jokaikisessä ryhmässä.
eihän niitä toimipaikkoja ole niin paljonkaan ,että piisais kaikille.
minulle asti riittänyt.
paikat jakaa etukäteen ennen vaaleja , jos käy niin ,että kitisijät ei saa yhdään ehdokasta läpi.Selvää korruptiota.
mahtanevat olla nämä kitisijät,kun en saa yhtään sellaasta henkilöä päähäni?
ryhmäsi jossa olet ehdokkaana.
se ja sama missä porukassa minä olen ehdokkaana.
ilmoituksesi mukaan tuli reikä kovan sisäisen paineesi vuoksi!
silmään tuo : ...ja sen takia en nosta ketään ylemmäksi minua
Kuka on nostanutkaan itsensä jalustalle?!
kaupungin silmää tekevät ovat nostaneet itsensä MARMORIJALUSTALLE josta niitä ei pudottaa MAANPINNALLE.
ne "renkaat"pienemmästäkin paineesta.
luottamusmiesainesta?
tulossa??:
työssä?
niin tiedät enemmnän.
le*tadiolaisten kanssa?
luuletkaan.
noista seurakuntavaaleista.
2 ääntä.
kotijoukoilta 2, lisäksi abc reissut tuottaa yhden lisää.
tavoite kuin Jaakkosen Markulla edellisissä seurakuntavaaleissa.
oli?
nolla.
nosta rimaa liian korkealle niin ei tule pettymyksiä. Tässä sinä teet viisaasti.
nimiluettelon jatkona vain, jotta kehtaa ehdokasryhmän tuoda esille, kun jokusenkaan nimen siihen saa. Tämäkö on Maran taktiikka?
realisti kuin teoreetikko.
kun tunnustat reilusti realistiset mahdollisuutesi. Tällaista suoraselkäisyyttä harvoin näkee.
jonkun pitää perää.
olet.
Mutta milloin oikeasti siirryt päättäjien leiriin sieltä kumoajaleiristä?
syy miksi minun pitäisi olla päättäjien leirissä?
asioita eteenpäin kehittäen ympäristöä parempaan suuntaan.
realistista sellaiseen?
kun "jarrumiehiä" on mukana. ei ainakaan jouhevaan yhteistyön.
kokee yllätyksen, ainakin jos hän tulee Haapaveden ulkopuolelta,jos teidän ryhmästä joku sattuu menemään läpi. Kyllä hän kynsii päätänsä kokouksien puheenjohtajana,miksi tämä näin vaikeaa onkaan. Kun ei ole yhteityöhalukkuutta kaikilla valtuutetuilla.
yllätystä jos uusi kirkkoherra on J.Arppe,sillä hän tietää miten pelataan pienryhien kanssa.
pelimies täytyy ollakkin jotta pärjää heidän kansaan. Papit ovat yleensä lempeitä, joten mitäkähn siitä tulee kun pasuunamaran kanssa joutuu vastatusten kun päätöksiä tehdään?
olla niin jämäkkä, jotta tarvittaessa uppiniskaiset pistää kirkon pimeään kellariin jäähylle, tai jalkapuihin jos jostakin vielä niitä löytyy.
olla pelkkiä joomiehiä, eikä sais ajatella omilla aivoilla? Helpompaahan silloin tietysti harhaanjohtajilla olisi.
uusi kirkkoherra tule tekemään.
joutuu vakilaan 2000 luvulla, lestat elää 1800 lukua.
mielipiteisiin erimielisyyksien syntyessä, eikä lähteä valittamaan.
Se tästä vielä puuttuisi, jos seurakunnallinen päätöksenteko menisi samalle linjalle valituksineen kun kunnallinen on mennyt.
mutta miksi olet muuten tuollaisessa repivässä ryhmässä mukana?
lestapappi jatkaa vielä seuraavanakin kirkkoherrana?
Senhän kaikki seurakuntalaiset valitsevat vaaleilla, ja lestoja on pikku osa koko porukasta.
tee sen ilkemmäksi,vaikka minä olenkin siinä porukassa.
eikä koskaan myöhemminkään tule nykyistä sortoa. Niin moni entinen Haapavetinen vois palata takaisin synnyin sijoilleen.
ja tulevaisuudessa lestajyrän alle suostuu, niinkuin tähän asti.
kun äskeisen ketjun hierarkia on muka liian syvä.
Niin, sanot ettei pahemmaksi enää tee vaikka on tässä ryhmässä missä olet.
Kannattaako sinun lähteä mihinkään yrittämään mukaan jos ei muutosta miehessä tapahdu? Ajattele jos kaikki valtuutetut toteaisivat samoin kuin itse.
ehdokasta sen pahemmaksi tee,sillä käsiteltävänä olevan asian asiasisältö ratkaisee tehtävän päätöksen.
oot jo niin paha, että et pahemmaksi voi tulla.
kuoren alla on sydämmellinen ja inhimillinen ihminen.
että et pahemmaksi voisi tulla.
tuon minun kommenttini hiukan väärin,sillä sanon että ei se tuo ryhmä sen pahemmaksi tee,vaikka olenkin siellä ehdokaana.Eli se tarkoittaa sitä että
saatan olla samoilla linjoilla valtaapitäävien kanssa.
1. Ulkokuori ei ole kova.
2. Sen alla ei ole sydämellinen,
3. eikä inhimillinen,
4. eikä ihminen.
minulla nimeenomaan pettää.
kirjoitit ,että ei ryhmä sinua enään pahemmaksi tee,nii oletko jo paha.
vaikka olenkin siinä ryhmässä,sillä en halua sotkea politikkaa seurakuntavaaleihin.
mitä kirjoittaa saa sekavan käsityksen tuommosista kirjoituksista.
juuri kertoi.
riittää seurakuntavaaleissa ja poliittisetlistat pois ettei politiikkaa sotketa jokapaikkaan.
milloin sitä sydäntä on käytetty.
Ainakin jätekiistassa ryhmänne tykittää jo siinä rajoilla ettei linnaan joudu.
sievistelemään.
Saottu mikä sanottu. Näin ne äijät aletaan tuntemaan.
sekä politiikassa että seurakunnan päättäjänä.Miksipä se muuttuisi.Toiset ovat taidokkaita ja yhteistyökykyisiä ja toiset ei.
Sitähän minäkin, ettei sulla aivan tyhjä koppa ole.
Olen täsmälleen samaa mieltä. kaikki samalle viivalle, ja vaaleihin. niin jää keplottelu pois.
pettää?
Kakista ulos vain kaikki, ei me puhuta kenellekkään.Helpottaa sinuakin kun avaudut.
sit äänestetään,kun on porukalla huomattu ettei ainakaan jussia.
pelkkää nollaa vaalitulokseksi tuossa aiemmin.
samalla voidaa kysyäJussalta, ketä hän aikoo äänetää.
Hänen tavoite oli luultavasti vain saada nimensä listalle.
käydä se keskustan lista läpi niin sieltä varmaan löytyy sopiva.
pilatut seurakuntavaalit.
On se hyvä kun olemme yhden ehdokkaan esittelyn nyt saaneet täällä kuulla.
politiikalla pilata seurakuntavaalit?
sinne?
pilaa seurakuntavaalit.
riittää.
ryhmäsi on täysin poliittinen.
oma ratkaisusi,mutta älä kuuntele ja ota tosissaan mitä täällä lasken tulemaan,sillä se ei pidä ollenkaan paikkaansa.
ryhmässä täysin epäpoliittinen henkilö.
ja kyl löysin sopivan henkilön keskustan listoilta et kyl se nyt on sekin asia ratkaistu.
kerinny soittammaan tänä päivänä yhtään niistä 500 cd levystäs ,taikka käymään ees nurkan takana kusella, kun oot koko päivän taas täällä kirjoitellut ja inttänyt jonninjoutavia asioita .
niin minä vastaan.En ole kerinnyt kuunnella yhtään levyä,koska osa niistä on vielä pakkausmuovin sisällä ja veskisssä ei tarvitse käydä nurkantakana,
vaan se toimitus tehdään normaaliin tapaan WC-pyttyyn.Tosiaan olen kirjoittanut osittain täyttä
palturia,koska täällä on näitä muutamia tosikkoja liikaakin.
huomannut muita tosikoita täällä kuin sinä ja joku vasuri.
minä sinun mielestä tosikko?
jätekiistalla on tekemistä seurakuntavaalien kanssa?
ovat.
ovat,mutta valinta on äänestäjällä ja minä olen realisti myös vaalien suhteen.JÄTEKIISTA ei kuulu seurakunnan toimenkuvaan,mutta sielläkin työntekijöissä oma taistelijansa.
sillä nurkantakana känillä lähinnä sitä kun kerroit joka päivä olevasi paljon ulkona.Milloin joudat ulkoilemaan.Kinnostunut seur.kunt.vaal. äänestävä.
aika sitten pyöräilylenkiltä kaupungilta.
listoilla hyviä ehdokkaita , eipä tarvi kitsijöiden listaa katsoakkaan,elikkä sitä jussin listaa.
välitän näistä seurakuntavaaleista ja on kyseenalaista äänestänkö itse ollenkaan,sillä olen juuri silloin menossa Ruotsiin.
aikonut siellä ruotsissa olla kotona silloin kun olet menossa sinne.
ovat kotona.
että eivä ole kotona.
eri porukkaa joka ei ole kotona.
Huomenia vain. Miten on yöpäivystys täällä sujunut?
Saapiko ehdokasta hieman haastatella?
missä sinä sen haastattelun suoritat?Ei tätä voi sanoa miksikään yöpäivystykseksi,kun taas meni nukkumisen osalta pieleen koko yö,niin täytynee ottaa päivästä jatkoa.Ehdokasta saa haastatella,
mutta taisi tulla univelkaa aika paljon menneenä yönä.
Eihän ne vaalivalvojaiset vielä ole?
valvojaisia ei pidetä muutenkaan,mutta taas tuo ishias näytti pahimman puolensa,että nukkumisesta ei
tullut mitään.
selitys.
Mutta ne vaalivalvojaiset.
Eikö kaikki varteenotettavat ehdokkaat pidä sellaiset?
sitä ollaan siihen aikaan ja pistetään ajatus mietintään muutamaksi viikoksi.
mutta pitääkö olla sinua äänestänyt?
vapaasti ketä äänestät.
jos telle sinne käpykylään tulis, ja mökkiis vaalivalvojaisiin, niin kuinka paljon on vestian puomeja vastassa?
Minulla on hieno auto, ja pelkään jos ylösnostettu puomi tipahtaa katolle.
ovat ainoat puomit Vattukylssä,mutta joitakin piha-aidan portteja saattaa olla kiinni päivälläkin.
kiinnoistais kovin tulla jännäämään kanssasi saatko kuparisen rikottua.
viime kerrallakin melkein kymmmeneen ääneen näissä seurakuntavaaleissa,niin minulla tavoitteena kumminkin saada sama äänimäärä tai sitten hiukan lisätäkkin,mutta aikapa sen näyttää mitä tuleman pitää.
eilenhän sinun tavoitteesi oli pelkkä nolla.
Huonosi nukutun yön jälkeenkö tavoite taas nousee?
Sulla taitaa tavoite heilua kuin naapurin Jaskan lippu, tangossa, kun vasikka on syntynyt.
olla realisti ja sanoa etten minä koskaan vaaleissa jää nollille.
itseäsi kun halua noin kuitenkin varmistaa?
puolitoista kuukautta mitä teen.
ettei tee vääriä ratkaisuja.
Aloitetaan laskuopista. Katsotaan miten koulutyö on jäänyt päähän.
Jos eilinen vaalitulostavoitteesi nolla (0), tuplaantuu. pajonko on äänisaaliisi?
nolla siellä on toisen numeron perässä.
vissin ,että kaksi nollaa peräkkäin,se ei ite sitä osaa kertoa.
vaikea laskutehtävä.
laskuoppikysymyksessä kahta nollaa peräkkäin?
Oikeasta ylälaidasta, Viestien esitystapa oikean puoleisesta pallukasta.
Tämä Jussille ja muille tiedoksi.
numero 1:stä 5:een ja sitten sen jälkeen tulee numeroita 0:sta 9:ään saadun äänimäärän mukaan.
etkö huomaa milloin sinua vedätetään.
täysin kysymykseni edessä. Mutta autetaan.
Eikö se lisäys tuo vastaukseksi yksi?
Siitähän ne numerot alkaa.
minä pystyn vedättämään sinua oman mieleni mukaan.
todistuksella maailmalle lähtenyt on hyvinkin toisten nenästä vedettävissä.
Kateellinen hän vain on. Kun ei itse saa aikaiseksi tietenkään minkään mittaista ketjua tämän sinun yli 200.n viestin mittaisen ketjun rinnalla.
Vedetään uhastakin tämä ketju vaikka 250.een viestiin jos tänne sopii.
olla sinunkaan koulutustasossa kehumista.
keskustelemalla me kaikki opimme aina jotakin lisää. Sinäkin.
kun kompastui jo ensimmäiseen kysymykseen. Onneksi ehdokaslistassa on vara mistä valita.
eiu opettanut minulle matikkaa,vaan matikanopettajana toimi Jaakko-eno.
tällä vauhdilla me ei päästä toiseen kysymykseen vasta kun vaalien jälkeen. En kerkiä ehdokasta tuntea tarkemmin siihen mennessä.
vaan tule juttelemaan kasvotusten jossakin sopivassa paikassa.
kysymykseni siis kuului: Jos sinulla oli yhtenä päivänä. kuen täällä ilmoitit vaalien äänimäärätavoitteesi pyöreä nolla, niin paljonko tulee jos tuplaat äänimäärän?
Oikea vastaus on nolla
Kieltämättä kysymyssaattaa tuntua hieman kompakysymykseltä, kun nollasta aloitetaan, kun sitä ei näin käytännössä ollenkaan tehdä.
Jokatapauksessa tuplaantumisessa ilmoitettu luku aina kerrotaan kahdella. Ja jos nolla kerrotaan kahdella tulee nolla,(0x2=0).
Jos yksi tuplataan tulee kaksi, (1x2=2)
Jos ajateltaisiin että tavoitteesi olisi 5 ääntä, ja se tuplaantuu tulee kymmenen (5x2=10).
edellisissä seurakuntavaaleissa saatu äänimäärä,niin tämän syksyn äänimääräksi saadaan kuusitoista.
tuplaantumisestaon nyt oikea.
Joten edistymistä siinä suhteessa.
eteenpäin,vaikka mieli ei teekkään.