valkovuotoa ennen plussaa??

leppis

onko teillä ketkä on saanut plussan tullut valkovuotoa kuin menkat olis alkamas?

11

24332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotoa

Tänään 27/27-30. Kävin tänään papassa ja sanoi että on runsaasti valkovuotoa???Aamulla oli alavatsassa sellanen tuntemus että menkat alkaa pian,toivottavasti EI!En ole vielä testannut.

• vielä että...

Lämmöt on ainakin vielä korkeella 36,7.Oon niitä nyt seuraillut ekan kerran tän kierron aikana=)

• leppis

mennään sit aika tasoissa mul on tänään kp 29/30-34.on tullu kans jonkun verran valkovuotoa mut ei oo kyl yhtään sellasia muita oireita et menket alkais,aattelin huomen testata.ilmoittele miten sul käy?plussaatko?=)koska aattelit testata?

• vuotoa=Minni-nuppu
        leppis kirjoitti:

mennään sit aika tasoissa mul on tänään kp 29/30-34.on tullu kans jonkun verran valkovuotoa mut ei oo kyl yhtään sellasia muita oireita et menket alkais,aattelin huomen testata.ilmoittele miten sul käy?plussaatko?=)koska aattelit testata?

Ei mullakaan muuta ku se aamunen alavatsatunne.
        Eikä mul mitää vuotoa niinku pikkareihin ainakaan paljoo vuoda,huomas vaan se papatestin ottaja et sitä on aika runsaasti.Mä yritän odotella testaamista viikonloppuun jos vaan pystyn?!Mul on täl hetkel kova yskä ja äsken ku yskäsin vähä kumarassa asennossa, vatsassa vihlasi aika kivuliaasti???Oisko tää sun eka raskaus? PlussaONNEA ja paljon!!!

• leppis
        vuotoa=Minni-nuppu kirjoitti:

Ei mullakaan muuta ku se aamunen alavatsatunne.
        Eikä mul mitää vuotoa niinku pikkareihin ainakaan paljoo vuoda,huomas vaan se papatestin ottaja et sitä on aika runsaasti.Mä yritän odotella testaamista viikonloppuun jos vaan pystyn?!Mul on täl hetkel kova yskä ja äsken ku yskäsin vähä kumarassa asennossa, vatsassa vihlasi aika kivuliaasti???Oisko tää sun eka raskaus? PlussaONNEA ja paljon!!!

joo olis tää mun eka raskaus ja siks onkin niin paljon kaikkee kysyttävää.itel oli kyl kans tos viikko sit vihlontaa alamasussa mut nyt ei oo ollu.kui mones kierto sulla on muuten menossa?mulla 3.

• Minni-nuppu
        leppis kirjoitti:

joo olis tää mun eka raskaus ja siks onkin niin paljon kaikkee kysyttävää.itel oli kyl kans tos viikko sit vihlontaa alamasussa mut nyt ei oo ollu.kui mones kierto sulla on muuten menossa?mulla 3.

On toinen kierto menossa.Heinäkuussa lopetin pillerit.Ensimmäinen lapseni,nyt 8v.sai alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen.Taitaa ikä vähän painaa niin ja nyt on eri mieskin=)Jännittää ihan hirveesti...toivon niin et ne menkat ei alkais!!!En varmaan saa kyl nukuttuakaan.Ja jos vaan aamulla vuodan ni sit on jo koko päivä niin piloilla:/

• leppis
        Minni-nuppu kirjoitti:

On toinen kierto menossa.Heinäkuussa lopetin pillerit.Ensimmäinen lapseni,nyt 8v.sai alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen.Taitaa ikä vähän painaa niin ja nyt on eri mieskin=)Jännittää ihan hirveesti...toivon niin et ne menkat ei alkais!!!En varmaan saa kyl nukuttuakaan.Ja jos vaan aamulla vuodan ni sit on jo koko päivä niin piloilla:/

tein testin mut negaa näytti,menkat ai oo alkanut,jospa tein testin liian aikaisin??koklaan vaik sunnuntaina uudelleen jos ei oo alkanut.minkä ikäinen olet sit?ite oon 26.

• susaliini
        vielä että... kirjoitti:

Lämmöt on ainakin vielä korkeella 36,7.Oon niitä nyt seuraillut ekan kerran tän kierron aikana=)

noista lämmöistä. mulla on aamusin ollu ns. alilämpöä 35 ja jotain (jo pidemmän aikaa), mut nyt joka ilta pyöriny siinä 36,9 astetta ja se on mulle jo lämpöä. tänä aamuna aamulämpö oli 36,4. et hassusti heittelee. en kyllä noihin lämpöihin mitenkään luota, kun en viime testin mukaan ole raskaana =/

• Nimetön
        leppis kirjoitti:

tein testin mut negaa näytti,menkat ai oo alkanut,jospa tein testin liian aikaisin??koklaan vaik sunnuntaina uudelleen jos ei oo alkanut.minkä ikäinen olet sit?ite oon 26.

Milloin sulla leppis ym.alkoi valkovuoto lisääntyyn?

Itse samaa juttua täällä eilen kyselin,siis minulla oli ovis tod.näk.la/su ja valkovuoto jatkui samanlaisena/runsaampana heti yhden pvän niukemman vuodon jälkeen.Siis joka aamupvä on pikkarit valkoisena/märkänä...Missä se kuivakausi oikein on?Eikös nyt kuuluis olla se?Menkkojen aika 1.10-hope not.

Outoa on se, et mitään nippailuja mahassa ei nyt ole.Su nännit aavistuksen kihelmöi.Viimeksi sain tikutettua oviksen ja kierrossa nippaili oviksesta alkaen.5pvää oviksen jälkeen alkoi 3pvän ruskea tuhru vuoto.

5-3pvää ennen menkkoja meinasin kolmesti pyörtyä,kun nousin nopeasti makuulta(sohvalta).Yleensä kun en pyörtyile/huimaa..Sitä pidin jotenkin kummana juttuna.

Lämmöt laski 36,9->36,7 pari päivää menkkojen alkamisen jälkeen.Niitäkin olin säänn.seurannu-ekaa kertaa-ja olin lukenut et ennen menkkoja laskee tai menkkojen alkupvänä.
        Menkat kesti 3pvää..Ekan vuosi kunnolla sitten väheni päivä päivältä(välillä mietin et aika kirkasta,mutta tumman kirkasta:).Ajattelin,et jos ois varhainen keskenmeno,huimauksen ym.kovien nippailujen takia.
        Mutta tod.näk.ei ole näin.

Nyt siis valkovuodon määrä edell.kiertoon verrattuna sama,mutta muut oireet puuuttuu ainakin vielä.

Tsemppiä teille kaikille !!Ja pidetään peukkuja,et se kesävauva meillekin suotais!
        T:Tepsu

• minni-nuppu
        leppis kirjoitti:

Nukuttua tuli ja vielä töiden jälkeen kahden tunnin päikkäritkin...voipi olla et testasit liian aikasin?!Mikä testi?Mäkin Y R I T Ä N olla sunnuntaihin asti testaamatta.Mä täytän ensi kuussa 30v.Tänään siis kp28 masu on kyl outo???välil vihloo,välil menkkamaista,etova olo,pää särkee,nännit kihelmöi,koko ajan nälkä,janottaa...TOIVOTTAVASTI NE EI ALA!!!

• lisäys
        minni-nuppu kirjoitti:

Nukuttua tuli ja vielä töiden jälkeen kahden tunnin päikkäritkin...voipi olla et testasit liian aikasin?!Mikä testi?Mäkin Y R I T Ä N olla sunnuntaihin asti testaamatta.Mä täytän ensi kuussa 30v.Tänään siis kp28 masu on kyl outo???välil vihloo,välil menkkamaista,etova olo,pää särkee,nännit kihelmöi,koko ajan nälkä,janottaa...TOIVOTTAVASTI NE EI ALA!!!

Lämmöt edelleen korkeella 36,7 ja huimaustakin on tänään ollu.Olex sä mittaillu lämpöjä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe