Onko kellään enemmän tietoa kyseisestä aineesta? Näillä palstoilla siitä ei hirveemmin ole keskusteltu, eli ilmeisesti melko uusi aine. Jenkeissä ilmeisesti jo käytössä ja pitäisi olla huomattavasti tehokkaampi kuin Finasteridin.
Tossa on yksi linkki aiheeseen. Kannattaa lukaista (mikäli kieli yhtään sujuu)
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,238491,00.html
Dutasteride
5
1758
Vastaukset 5
- finasteridi, mutta
ei mikään varsinainen "ihmelääke" tuokaan. Saa sitä Suomestakin, jos on resepti olemassa.
- vanha juttu
Dutasteridi on eilisen päivän lupaus.
Joka ei koskaan toteutunut.
Dutasteridi on kuitenkin oikeasti ollut jopa FDAn testeissä hiustenlähdön hoidossa, mutta testit lopetettiin phase II:ssa, eikä varsinaista lääkettä koskaan kehitetty. (Eikä tulla kehittämään.)
Periaatteessa tuo on tehokkaampi aine kuin finasteridi, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin tulokset eivät ole kuitenkaan paljon parempia kuin finasteridin kanssa.
Lisäksi tuossa on sivuvaikutukset paljon pahemmat. Eli gynekomastia, seksuaalinen haluttomuus/kyvyttömyys ja muut mitkä on finasteridinkin ongelmia, on dutasteridin kanssa paljon voimakkaampia. Lisäksi dutasteridi ilmeisesti aiheuttaa myös tietylle määrälle ihmisiä kroonista päänsärkyä.
Mitään aftonbladetia ei kannata selailla, kun aiheesta löytyy paljon parempaakin infoa, esim. täältä:
http://www.hairsite.com/hair-loss-dutasteride.htm - suomalaisilla käyttäjillä?
Onko kukaan täällä Suomessa kokeillut dutasteridia hiustenlähtöön?
Minkälaiset tulokset ja kokemukset on?
Millä annoskoolla on edetty?
Onko ollut sivuvaikutuksia?
Ja mistä on hommattu dutasteridi resepti?
Itseäni kiinnostaisi siirtyminen finasteridistä dutasteridiin, mutta hieman arveluttaa nuo mahdolliset lisääntyvät oireilut...
enkä tiedä suostuuko lääkärit kirjoittamaan lääkemääräystä pelkästään hiustenlähdön hoitoon, kun lääkettä ei ole siihen virallisesti hyväksytty. - Mr. Duta Steride
Miksi tämä palstan mielenkiintoisin aihe ei etene yhtään?
Onko tämä ihan vieras asia kaikille? - Anonyymi00011
Hirveä myrkky, jos ei ole pakko syödä älkää syökö. Alkaa ihottuma, menee seksihalut, mielenterveys menee, alkaa aivosumu, kun näkee edes sen toukat näköisen kapselin, niin tulee paha olo. Jos haluatte elää normaslia elämää niin suosittelen, että älkää koskaan aloittako. Se lääkäri joka sitä määrää, ei söisi sitä koskaan itse, kysykää syötkö sinä tätä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351088- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus193547- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,170447Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437