The heck's BB?

BubbleGirl

Mää en ole koskaan ymmärtänyt tätä BB -hässää. Mitä kivaa on seurata joukkoa vähäjärkisiä kanoja jossain kämpässä? Tapahtuuko siellä edes ikinä mitään?
Ja jos tapahtuu, mikä mahtaa olla todennäköisyys sille, että koko juttu on pelkkää leikkiä ja esitystä. Jos siel on jotain riitojakin, ni ihmettelen. Kyllä aikisten ihmisten pitäis tulla ihan hyvin toimeen keskenään. Taas yksi sarja 'maailman turhin juttu' -kategoriaan.

8

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zana

..."kauniit ja rohkeat" tai joku muu tylsä saippua ohjelma

• just....

eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)

• BubbleGirl

Molemmat yhtä sama kakkaa. Miksei telkkarista voisii tulla pelkästään hyvin elokuvia ja dokumentteja? Ei tällaista turhaa paskaa. Viihdekin voisi olla laadukasta, mutta joku BB?

• BubbleGirl
        just.... kirjoitti:

eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)

...halusin tulla toteamaan mielipiteeni tästä sarjasta. Sucks!

• santtu

eihän sinun pakko ole kiusata itseäsi moisella sonnalla! Hei, leiki sinä vain omissa ympyröissäsi ja keksi omia kivoja koti ym. muita leikkejä!!!Sulje kanava, äläkä kurki!!!Oma kategoria=paras sellainen:)

• BubbleGirl

Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
        Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
        Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen.

• BubbleGirl kirjoitti:

Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
        Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
        Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen.

Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.

Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..

Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.

• BubbleGirl
        priestess kirjoitti:

Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.

Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..

Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.

Näin tänään sattumalta telkusa jonkun BB extran. Ämmät ja miehet oli kännissä kuin käet ja se blondi yritti kovasti mussuttaa vieressään istuvalle miehelle jotain hämärää ja heilutteli käsiään.
        Kyllä on hyvä sarja! Siis mitä hauskaa tollasessa on? Juottavat känniin vain, että kilpailija kävisivät hässimässä toisiaan, sitten, kun jotain tapahtuu, siitä tehdään maaimanluokan uutinen.
        Eikä ne ihmiset ole siviilissä samanlaisia, kuin ohjelmassa. Ei voi väittää tuntevansa niitä, jos ei ole henkilökohtaisesti tavannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      100
      6884
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      478
      4993
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      129
      2886
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2443
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      14
      2209
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      35
      1202
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1123
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1050
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1013
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      59
      954
    Aihe