Eli kattelin tossa irc-galleriassa kuvia naapuripaikkakuntalaisista.Ja löysin sieltä todella söpön pojan.Joka on mielestäni todella kiinnosta, ja sitten laitoin googleen sen nimen (etunimi ja sukunimi) ja sain kaikkea tietoa.Hän on vuotta vanhempi,harrastus yms.
No nyt ajattelen poikaa koko ajan.Mitä tekisin, hän voisi tulla junassa vastaan, sillä hän käyttää lähes päivittäin junaa, ja käytän samaa juna-asemaa jota hän käyttää.Ja aina kun katson pojan kuvia sydän alkaa hakaa täyttä tuhatta.
Eli mitä teen?Olen muutes aika ujo :(
Mitä teen?
tarinani
3
746
Vastaukset
- vaikka jotenkin
junailla toi homma.
eikös siellä irc-galleriassa voi laittaa kommentteja toiselle? vai tarviiko siinä olla jäsen?
- kuzimonov
Älä vaan toista itseäsi. Keksi jotain uutta!
:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622