englantilaisen kans naimisiin Suomessa. Pitääkö hänen todistaa jotenkin että ei ole naimisissa kenenkään toisen kans? Ja mitä muuta pitäis ottaa selvää ennen naimisiin menoa? Mimmoinen paperisota on tiedossa? Kiitoksia etukäteen kaikille jotka osaavat neuvoa.
Haluan mennä ...
3
607
Vastaukset
- Jaanelo
Ota ihmeessä yhteys maistraattiin tai kirkkoherranvirastoon. Vain niistä saat oikeaa tietoa. Et kai tosissasi aio uskoa kaikkea, mitä joku täällä loruilee?
- Bride to be 07
Kylla, puolisosi taytyy todistaa ettei ole naimisissa kenenkaan toisen kanssa. Suosittelen etta puolisosi ottaa yhteytta kotimaassaan Department of Foreign Affairs, kuulumaansa kirkkoon (jos tarvetta) myoskin English ja Finnish Embassy osaavat neuvoa, ja Englannin konsulaatti Suomessa, Kirkko mihin itse kuulut ja Maistraatti. Itse olen menossa naimisiin ensi vuonna Irlantilaisen sulhaseni kanssa, ja jos prosessi on yhtaan samanlainen, paperisota on edessa! Suosittelen ottamaan asioista selvaa hyvissa ajoin, tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista.
- skdjal
"tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista."
No minä ainakin kysyisin vain siltä viranomaiselta, joka vihkimisen toimittaa. Hän antaa Suomen lain mukaiset neuvot ja vastaa toimenpiteen laillisuudesta. Turha lähteä merta edemmäksi kalaan.
Siis kysy seurakunnasta tai maistraatista, asia hoituu varmasti. On vihitty eksoottisemmistakin maista kotoisin olevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1696139Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2123517Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on163220Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a582910Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942638Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22525IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-292256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251973Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561744- 461729