englantilaisen kans naimisiin Suomessa. Pitääkö hänen todistaa jotenkin että ei ole naimisissa kenenkään toisen kans? Ja mitä muuta pitäis ottaa selvää ennen naimisiin menoa? Mimmoinen paperisota on tiedossa? Kiitoksia etukäteen kaikille jotka osaavat neuvoa.
Haluan mennä ...
3
634
Vastaukset
- Jaanelo
Ota ihmeessä yhteys maistraattiin tai kirkkoherranvirastoon. Vain niistä saat oikeaa tietoa. Et kai tosissasi aio uskoa kaikkea, mitä joku täällä loruilee?
- Bride to be 07
Kylla, puolisosi taytyy todistaa ettei ole naimisissa kenenkaan toisen kanssa. Suosittelen etta puolisosi ottaa yhteytta kotimaassaan Department of Foreign Affairs, kuulumaansa kirkkoon (jos tarvetta) myoskin English ja Finnish Embassy osaavat neuvoa, ja Englannin konsulaatti Suomessa, Kirkko mihin itse kuulut ja Maistraatti. Itse olen menossa naimisiin ensi vuonna Irlantilaisen sulhaseni kanssa, ja jos prosessi on yhtaan samanlainen, paperisota on edessa! Suosittelen ottamaan asioista selvaa hyvissa ajoin, tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista.
- skdjal
"tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista."
No minä ainakin kysyisin vain siltä viranomaiselta, joka vihkimisen toimittaa. Hän antaa Suomen lain mukaiset neuvot ja vastaa toimenpiteen laillisuudesta. Turha lähteä merta edemmäksi kalaan.
Siis kysy seurakunnasta tai maistraatista, asia hoituu varmasti. On vihitty eksoottisemmistakin maista kotoisin olevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1322514Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002085Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.381720Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi381560Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n521403Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään261094Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581090Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe91046Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621030Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30726