Haluan mennä ...

Anita

englantilaisen kans naimisiin Suomessa. Pitääkö hänen todistaa jotenkin että ei ole naimisissa kenenkään toisen kans? Ja mitä muuta pitäis ottaa selvää ennen naimisiin menoa? Mimmoinen paperisota on tiedossa? Kiitoksia etukäteen kaikille jotka osaavat neuvoa.

3

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanelo

Ota ihmeessä yhteys maistraattiin tai kirkkoherranvirastoon. Vain niistä saat oikeaa tietoa. Et kai tosissasi aio uskoa kaikkea, mitä joku täällä loruilee?

• Bride to be 07

Kylla, puolisosi taytyy todistaa ettei ole naimisissa kenenkaan toisen kanssa. Suosittelen etta puolisosi ottaa yhteytta kotimaassaan Department of Foreign Affairs, kuulumaansa kirkkoon (jos tarvetta) myoskin English ja Finnish Embassy osaavat neuvoa, ja Englannin konsulaatti Suomessa, Kirkko mihin itse kuulut ja Maistraatti. Itse olen menossa naimisiin ensi vuonna Irlantilaisen sulhaseni kanssa, ja jos prosessi on yhtaan samanlainen, paperisota on edessa! Suosittelen ottamaan asioista selvaa hyvissa ajoin, tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista.

• skdjal

"tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista."

No minä ainakin kysyisin vain siltä viranomaiselta, joka vihkimisen toimittaa. Hän antaa Suomen lain mukaiset neuvot ja vastaa toimenpiteen laillisuudesta. Turha lähteä merta edemmäksi kalaan.
        Siis kysy seurakunnasta tai maistraatista, asia hoituu varmasti. On vihitty eksoottisemmistakin maista kotoisin olevia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      323
      4232
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      146
      3885
    3. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      68
      3326
    4. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      230
      2841
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      61
      2408
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      2012
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1777
    8. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      35
      1428
    9. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      43
      1413
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      45