Haluan mennä ...

Anita

englantilaisen kans naimisiin Suomessa. Pitääkö hänen todistaa jotenkin että ei ole naimisissa kenenkään toisen kans? Ja mitä muuta pitäis ottaa selvää ennen naimisiin menoa? Mimmoinen paperisota on tiedossa? Kiitoksia etukäteen kaikille jotka osaavat neuvoa.

3

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanelo

Ota ihmeessä yhteys maistraattiin tai kirkkoherranvirastoon. Vain niistä saat oikeaa tietoa. Et kai tosissasi aio uskoa kaikkea, mitä joku täällä loruilee?

• Bride to be 07

Kylla, puolisosi taytyy todistaa ettei ole naimisissa kenenkaan toisen kanssa. Suosittelen etta puolisosi ottaa yhteytta kotimaassaan Department of Foreign Affairs, kuulumaansa kirkkoon (jos tarvetta) myoskin English ja Finnish Embassy osaavat neuvoa, ja Englannin konsulaatti Suomessa, Kirkko mihin itse kuulut ja Maistraatti. Itse olen menossa naimisiin ensi vuonna Irlantilaisen sulhaseni kanssa, ja jos prosessi on yhtaan samanlainen, paperisota on edessa! Suosittelen ottamaan asioista selvaa hyvissa ajoin, tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista.

• skdjal

"tulet varmaan saamaan ristiriitaisia neuvoja eri paikoista."

No minä ainakin kysyisin vain siltä viranomaiselta, joka vihkimisen toimittaa. Hän antaa Suomen lain mukaiset neuvot ja vastaa toimenpiteen laillisuudesta. Turha lähteä merta edemmäksi kalaan.
        Siis kysy seurakunnasta tai maistraatista, asia hoituu varmasti. On vihitty eksoottisemmistakin maista kotoisin olevia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe