Miksi miehet ovat usein niin saamattomia?

angi

Ei millään viittsittäisi tehdä tärkeitä asioita valmiiksi?
Onko tällä saamattomuudella jotain tekemistä esimerkiksi iän kanssa? Vai mistä se voisi johtua?

40

1761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piukka..

meidänkin keittiönkaapin ovet roikkuu ja odottaa koska saavat ne uudet saranat..Kattelin niitä ite mutta en jaksanukkaan nostaa ovea pois paikaltaan on varmahan kääntynyt vinoon se toinen missä on roikkunu liian kauan. Kyl hää osti ne sarantalaitteet itte, mutt siin ne oottaa jo kolmatta kuuta ollahan menossa..

• Samansuuntaista tautia sairasti mieheni eläessään. Jäi mieleeni miten sain vauhtia kotiaskareisiin, kiittelin miten hyvin hän teki korjauksen edellisellä kerralla ja miten nyt onnistuisi tämä homma. Siis miehiin tepsii sanonta; kissa kiitoksella elää.

Mieheni oli ns. ulospäin suuntautunut harrastuksissaan, joten kehuminen tuotti tulosta. Aina ei sekään, kun ei ollut ns tekniset ja käytännön taidot hallinnassa. Viisainta on silloin korjausmiehen käyttö.

• Uusisuvi

Joskus sata vuotta sitten oli meillä lähes sama pulma kuin sinulla nimim. piukka..
        Perheemme pää oli kätevä ja rakenteli milloin mitäkin, mutta keittiön kaappien ovien paikka ammotti tyhjyyttään kuuukausikaupalla.

Hain liiteristä höyläämättömiä lankkuja ja hakkasin ne hemmetin suurilla nauloilla aukkoihin peitoksi. Vieraille esittelin, että katsokaahan meidän isäntä teki kaappeihin oikein vahvat ovet.
        Jostakin syystä ovet ilmestyivät paikoilleen pikavauhtia.

• toinenkin konsti
        Uusisuvi kirjoitti:

Joskus sata vuotta sitten oli meillä lähes sama pulma kuin sinulla nimim. piukka..
        Perheemme pää oli kätevä ja rakenteli milloin mitäkin, mutta keittiön kaappien ovien paikka ammotti tyhjyyttään kuuukausikaupalla.

Hain liiteristä höyläämättömiä lankkuja ja hakkasin ne hemmetin suurilla nauloilla aukkoihin peitoksi. Vieraille esittelin, että katsokaahan meidän isäntä teki kaappeihin oikein vahvat ovet.

Eikö naisilla ole se toinenkin konsti.'Se päänsärky.
        Tosin meihin vanhempiin miehiin se ei enää oikein tehoa, niin kuin nuoriin.

• Angi *

nimen omaan kesken eräiset työt rasittavat minuakin. Olen ehkä siksi antanut olla kun en itsekkään ole niin kamalan reipas joka hetki.

• Angi *
        reetta5 kirjoitti:

Samansuuntaista tautia sairasti mieheni eläessään. Jäi mieleeni miten sain vauhtia kotiaskareisiin, kiittelin miten hyvin hän teki korjauksen edellisellä kerralla ja miten nyt onnistuisi tämä homma. Siis miehiin tepsii sanonta; kissa kiitoksella elää.

Mieheni oli ns. ulospäin suuntautunut harrastuksissaan, joten kehuminen tuotti tulosta. Aina ei sekään, kun ei ollut ns tekniset ja käytännön taidot hallinnassa. Viisainta on silloin korjausmiehen käyttö.

ei meillä ole oikeastaan suurempia vaikeuksia. Olen vain hiukan hätäinen ja joskus haluaisin nopeammin jonkun jutun kuntoon...

• Angi *
        Uusisuvi kirjoitti:

Minä en ainakaan kehtaisi ihmisten nähden ojentaa aikuista miestä. Se oli selvä halveksunan osoitus. (Taisit keksiä jutun tänne?)

• Angi *
        toinenkin konsti kirjoitti:

Eikö naisilla ole se toinenkin konsti.'Se päänsärky.
        Tosin meihin vanhempiin miehiin se ei enää oikein tehoa, niin kuin nuoriin.

No mutta mites sinä silloin toimit kun oli nämä päänsäryt valttia? Olitko nopea korjaamaan rikkinäiset asiat? Oletko nyt hirastanut vauhtia?
        Annoithan ymmärtää että oisit vanhempi nyt.

• Uusisuvi
        Angi * kirjoitti:

Minä en ainakaan kehtaisi ihmisten nähden ojentaa aikuista miestä. Se oli selvä halveksunan osoitus. (Taisit keksiä jutun tänne?)

Eihän edellisessä kirjoituksessani ollut mistään pilkkaamisesta kyse. Perheessämme kukki huumori puolin ja toisin.
        Missä sinun huumorintajusi?-:DDDDDDDDDDD

• Angi *
        Uusisuvi kirjoitti:

Eihän edellisessä kirjoituksessani ollut mistään pilkkaamisesta kyse. Perheessämme kukki huumori puolin ja toisin.

esittelit hänen tekeleitään, mitä olit itse tehnyt. Olkoonkin teidän huumoria, niin minulle se ei sopisi olisin loukkaantunut verisesti moisesta kohtelusta. Tai jos olisin sillälailla tehnyt minun miehelle niin hän olisi varmasti sanonut että tee loputkin itse ja häipynyt iki-ajoiksi.Myönnettävä minun on että minuakin nauratti sun juttus mutta minussa nousi se puolustaja esiin heti kun pikkusenkin näytettiin yliotetta toiseen osapuoleen.. Anteeksi sitten vastaukseni siis se edellinen?

• Atolfia
        Angi * kirjoitti:

esittelit hänen tekeleitään, mitä olit itse tehnyt. Olkoonkin teidän huumoria, niin minulle se ei sopisi olisin loukkaantunut verisesti moisesta kohtelusta. Tai jos olisin sillälailla tehnyt minun miehelle niin hän olisi varmasti sanonut että tee loputkin itse ja häipynyt iki-ajoiksi.Myönnettävä minun on että minuakin nauratti sun juttus mutta minussa nousi se puolustaja esiin heti kun pikkusenkin näytettiin yliotetta toiseen osapuoleen.. Anteeksi sitten vastaukseni siis se edellinen?

samaa mieltä. Meillä ei ulkopuolisille puhuta toisen puutteista. Mieheni olisi kyllä moisesta loukkaantunut sydänjuuria myöten.

Ennen minä motkotin tekemättömistä töistä, mutta nykyään vanhemmiten olen oppinut ottamaan lungisti. Pitkämielisyyttä on tuo ikä opettanut.

Minä korjailen itse paikkoja ja kun mieheni huomaa, että minulla on ongelmia jonkun työn kanssa, tulee hän auttamaan.

• Uusisuvi kirjoitti:

mutta unohtaa yhtä paljon nykyään varsinkin.En pane sitä dementian syyksi vaan sen että on hellittänyt helpommalle.Muistaa jos ja jos ei se ei maalimaa kaada.

Minullé on aina kova työ saada uusiksi jos joku näyttää huonosti tehdyltä.Niinkuin ulkovessat ne se vain rosautta jostain jääneistä laudankappaleista joista maalisuikaleet valuu,sanoo että peitä seinät sanomalehdillä ja kuvilla.
        Toiseen vessaan kun menee lulee olevansa juutas käkriäisen pihassa kun ensimmäisenä vastaan tulee kun autosta laskeutuu.Siellä vielä joku on hyvässä lykyssä.

Tyttäreni nauroi kun sen anoppi tuli hirvensalmelle katsomaan meitä,että mahtaahan sen arvot rytistä kun sen oman mökin vessa on kun juhlapaviljonki.Etteikö meitä haittaa.

Eipähän tarvitse alkaa heti kehumaan ja näyttelemään kun Hyasintti.Tietää ettei nuille kannata kehuskella mitään ne eivät anna sille ravoa.

• Angi *
        pääsky kirjoitti:

mutta unohtaa yhtä paljon nykyään varsinkin.En pane sitä dementian syyksi vaan sen että on hellittänyt helpommalle.Muistaa jos ja jos ei se ei maalimaa kaada.

Minullé on aina kova työ saada uusiksi jos joku näyttää huonosti tehdyltä.Niinkuin ulkovessat ne se vain rosautta jostain jääneistä laudankappaleista joista maalisuikaleet valuu,sanoo että peitä seinät sanomalehdillä ja kuvilla.
        Toiseen vessaan kun menee lulee olevansa juutas käkriäisen pihassa kun ensimmäisenä vastaan tulee kun autosta laskeutuu.Siellä vielä joku on hyvässä lykyssä.

Tyttäreni nauroi kun sen anoppi tuli hirvensalmelle katsomaan meitä,että mahtaahan sen arvot rytistä kun sen oman mökin vessa on kun juhlapaviljonki.Etteikö meitä haittaa.

Eipähän tarvitse alkaa heti kehumaan ja näyttelemään kun Hyasintti.Tietää ettei nuille kannata kehuskella mitään ne eivät anna sille ravoa.

niitäkin olla jotka katsovat ja arvostelevat. Minä taas ajattelen että mies joka tekee jotain niin hän myös tekee sen niin ettei tartte parsia. Sitä vartenhan miehellä on vaimo joka huolehtii että työ joka tehdään kestää arvostelun.

• Taulun kiinnittäjä

Kun piti taulu kiinnittää seinään oikein propulla,pidättelin hommaa pariviikkoa,eipä tarvinu parin päivän jälkeen siirtää eikä reijittää seinää enempää, kun sai rauhassa miettiä paikan valmiiksi.Liittomme alkuaikoina kohelsin heti tekemään kun käskettiin,vuosien myötä opin kun antaa harkinta aikaa se oikea paikka lopulta löytyy.Harkinta ajan pituus taas määräytyy työn laajuuden ja arvon mukaan.Ei mies tyhmä ole,vain putkiaivo. Kun taas nainen on kaksilohkoinen jolloin päätöksen teko vaikeutuu tai tulee lähes mahdottomaksi, ilman montaa pruvausta tai sovitusta.

• Angi *

odottaa sopivaa aikaa... Minä itse laitan aina taulut paikoilleen kun alkuvuosina huomasin miehen vaikuttavan nekatiivisesti minun ensimmäiseen ajatukseeni mihin se taulu kuului laittaa jälkeen päin huomasin sitten että taulu oli liian korkeella tai matalalla.

• Olle Karlsson

Jos homma on kiinnostava, tartun siihen mieluusti. Esim veroilmoitus on sellainen, mutta mattojen imurointi ei.

• Angi *

tehtäviä kuin kongreettista työtä. Mutta ajattelin näitä remontteja joita jokaisessa perheessä tulee eteen ennemin tai myöhemmin. Se onkin harva joka tykkää mattoja hakkailla tai ravistella kun niistä voi saada pölyt silmilleen.

• Ikääntyvillä miehillä saattaa alkava dementia (tai alzheimer) ilmetä juuri sillä tavalla, että aikaisemmin mieleiset askareet, kuten esim. puutarhan hoito, ei näytä enää olevan mukavaa.
      Varsinkin alzheimerista kärsivä saattaa unohtaa kuinka ruohonleikkuria käytetään tai mitä tuommoisella rakkineella ylipäätään tehdään.
      Kannattaa olla silmänä ja korvana, ehkä syynä ei ole laiskuus ja mukavuudenhalu vaan alkava sairaus.

• juntti

Olen tehnyt vaimolleni yli kymmenen eri uutta asuntoa ja hän on määrännyt sisustuksen. Nyt uusimmassa asunnossa olemme asuneet liki seitsemän
        vuotta ja hän on puolet ajasta vaatinut uusia tapetteja seiniin. Olen kohta seitsenkymmpinen
        ja olen todennut nyt ,että hanki uusi mies jos ei passaa. En jaksa enää,kädet ovat menneet. Rakastelu
        pitkällään vielä onnistuu kerra pari viikossa, siinä
        kaikki.

• Angi *

Täytyykin pistää kokeeseen..Ei hän kyllä vielä ole näyttänyt mitään sen tapaisia oireita. Mutta koskaan ei tiedä..

• Angi *
        juntti kirjoitti:

Olen tehnyt vaimolleni yli kymmenen eri uutta asuntoa ja hän on määrännyt sisustuksen. Nyt uusimmassa asunnossa olemme asuneet liki seitsemän
        vuotta ja hän on puolet ajasta vaatinut uusia tapetteja seiniin. Olen kohta seitsenkymmpinen
        ja olen todennut nyt ,että hanki uusi mies jos ei passaa. En jaksa enää,kädet ovat menneet. Rakastelu
        pitkällään vielä onnistuu kerra pari viikossa, siinä
        kaikki.

kyllä meissä naisissakin olisi valittamista emme varmaankaan olla täydellisiä. Minun aloitus ei ollut tarkoitus tulla hyökkäys miehiä vastaan, vaan kysely miten muut tähän reakeeraavat? Ja että antaako miehet naisista samantapaisia kielteisiä kommentteja? Olisin enemmän kuin iloinen jos löytyisi päinvastoinkin asiaa..

• PLm

Äidit pilaavat poikansa. Tyttöystävä pilaa ja hemmottelee poikaystävänsä. Vaimot jatkavat sen mihin äiti ja tyttöystävä opetti sen takia miehet ovat pois pilatut.

• kopeloi

Meillä karjalassa oli ilmeisesti ruuat palanssissa, eikä tementiaa esiintynyt. Sukupuolielämä pelasi
        viimeisen päälle. Syötiin kalaa ja riistaa ja se piti kunnon korkealla.Vielä nyt vanhana miehenä
        tulee ne jutut mieleen "topra juhasta#.

• Angi *

Miksiköhän me naiset olemme niin typeriä? Kyllä joku on hoitanut hyvin poikansa, tai miehensä kun on sellaisia miehiä jotka osaavat vaikka mitä ja myös tekevät.

• olkoon tyytyväinen
        Angi * kirjoitti:

Miksiköhän me naiset olemme niin typeriä? Kyllä joku on hoitanut hyvin poikansa, tai miehensä kun on sellaisia miehiä jotka osaavat vaikka mitä ja myös tekevät.

Ihmemies,siis oikea taikuri?

• Angi *
        olkoon tyytyväinen kirjoitti:

taitoa olisi... Annetaan asioiden seistä tekemättöminä niin kauan että tulee lisää muita korjauksia ja taas annetaan olla kohta on aivan kamalasti korjattavaa vaikka on mies talossa niin ei enään tiedä mistä päästä alkaisi vaan antaa olla sitten siinä. Sitten tekee yhden työn pakon edessä kun ei halua korjausmiestä tilata ja maksaa sille siitä minkä osaisi itsekkin tehdä. Kummallinen järjen juoksu ettei ota itseään niskasta ja tee kaikki rästityöt valmiiksi kerralla?

• Angi *
        kopeloi kirjoitti:

Meillä karjalassa oli ilmeisesti ruuat palanssissa, eikä tementiaa esiintynyt. Sukupuolielämä pelasi
        viimeisen päälle. Syötiin kalaa ja riistaa ja se piti kunnon korkealla.Vielä nyt vanhana miehenä
        tulee ne jutut mieleen "topra juhasta#.

siitäkö ettei jaksanut mitään?

• MUMMELI1
        Angi * kirjoitti:

taitoa olisi... Annetaan asioiden seistä tekemättöminä niin kauan että tulee lisää muita korjauksia ja taas annetaan olla kohta on aivan kamalasti korjattavaa vaikka on mies talossa niin ei enään tiedä mistä päästä alkaisi vaan antaa olla sitten siinä. Sitten tekee yhden työn pakon edessä kun ei halua korjausmiestä tilata ja maksaa sille siitä minkä osaisi itsekkin tehdä. Kummallinen järjen juoksu ettei ota itseään niskasta ja tee kaikki rästityöt valmiiksi kerralla?

Olen huomannut tässä 40 vuoden aikana ettei asiasta yhtenään muistuttaminen (nalkutus) ainakaan auta päin vastoin pahentaa asiaa.
        Kun ehdottaa ,että ruettaisiinko tänään laittamaan.... tai milloin ajattelit laittaa...
        Pitää antaa miehen kuin itsensä oivaltaa tai päättää milloin tehtävä hoidetaan.
        Kyllähän me naiset osataan!
        Ylenmääräinen kiittely on tietysti paikallaan ja kun itse pyörii siinä muka apuna ei mies viitsi livistää ennekuin työ on tehty.
        Tällä konstilla on tänä kesänä maalattu talon sokkelit ,ikkuna laudat ulko-ovet ,parit seinät yms. Nyt juuri uusittiin pari mansikkapenkkiä.
        Minä itse en kykene paljon kaveriksi selän takia ,mutta kun olen ihastelemassa ja salaa vähän työnjohtajanakin työt sujuvat.

• Angi *
        MUMMELI1 kirjoitti:

Olen huomannut tässä 40 vuoden aikana ettei asiasta yhtenään muistuttaminen (nalkutus) ainakaan auta päin vastoin pahentaa asiaa.
        Kun ehdottaa ,että ruettaisiinko tänään laittamaan.... tai milloin ajattelit laittaa...
        Pitää antaa miehen kuin itsensä oivaltaa tai päättää milloin tehtävä hoidetaan.
        Kyllähän me naiset osataan!
        Ylenmääräinen kiittely on tietysti paikallaan ja kun itse pyörii siinä muka apuna ei mies viitsi livistää ennekuin työ on tehty.
        Tällä konstilla on tänä kesänä maalattu talon sokkelit ,ikkuna laudat ulko-ovet ,parit seinät yms. Nyt juuri uusittiin pari mansikkapenkkiä.
        Minä itse en kykene paljon kaveriksi selän takia ,mutta kun olen ihastelemassa ja salaa vähän työnjohtajanakin työt sujuvat.

Sinulla ei tule huono omatunto kun olet viisas.

Olen kyllä itsekkin yritellyt tuota ja olenkin onnistunut. Kerrankin meidän pihaan rupesi kasvamaan leppää aivan väärään paikkaan. Sanoin joskus kuin ohimennen noi pitäis sahata tuosta pois. En koskaan sanonut että sinun pitäisi sahata noi pois? Vaan puhuin kuin itsekseni. Sitten kun aikaa oli kulunut noin puolitoista kuukautta aattelin mennä itse kaatamaan ohuemmat varret ensin käsi sahalla ja sitten hakea kaupasta sähkösahan. Olin kerinnyt sahaamaan kolme ohutta puuta kumoon kun mies ei enään jaksanut ikkunasta katsella minun kihnutusta kun se näytti hänestä niin vaikealta vaan tuli kaatamaan miehen voimilla loput puut.

• Iltatuuli*
        olkoon tyytyväinen kirjoitti:

Mieheni oli erittäin osaava, idearikas ja innostunut nikkaroimaan melkein mitä tahansa. Meillä oli hauskaa yhteisen puuhamme kanssa omakotitalossa: ideoimme yhdessä ja teimme aika monia asioita yhdessä. Hän teki lähes kaikki ns. miesten työt mieluiten yksin ja hyvin. Arvostusta tuli runsaasti minulta ja tutuilta. Valitettavasti puoli vuotta sitten hän sai kutsun taivaan kotiin. Siellä taisi olla pulaa partasuisista enkeleistä.

Alkuun olin minäkin ns. hoputtaja, mutta hän opetti minulle onneksi malttia. Opin myös sen, että ei kaikki miehet osaa miesten töitä, eikä kaikki naiset naisten töitä. Olin ja olen edelleen surkea kokki, mutta koskaan hän ei moittinut minua keitoksistani. Kaikista muista kotitöistä olen pitänyt.

• Angi *
        Iltatuuli* kirjoitti:

Mieheni oli erittäin osaava, idearikas ja innostunut nikkaroimaan melkein mitä tahansa. Meillä oli hauskaa yhteisen puuhamme kanssa omakotitalossa: ideoimme yhdessä ja teimme aika monia asioita yhdessä. Hän teki lähes kaikki ns. miesten työt mieluiten yksin ja hyvin. Arvostusta tuli runsaasti minulta ja tutuilta. Valitettavasti puoli vuotta sitten hän sai kutsun taivaan kotiin. Siellä taisi olla pulaa partasuisista enkeleistä.

Alkuun olin minäkin ns. hoputtaja, mutta hän opetti minulle onneksi malttia. Opin myös sen, että ei kaikki miehet osaa miesten töitä, eikä kaikki naiset naisten töitä. Olin ja olen edelleen surkea kokki, mutta koskaan hän ei moittinut minua keitoksistani. Kaikista muista kotitöistä olen pitänyt.

Sinne taivaankotiin ollaan tässä kaikki menossa. Kukaan ei selviä täältä henkissä. Osattiin sitten mitä vain tai vaikkei mitään osattais sinne on matka.

Kiitos kuitenkin että jaksoit kertoa tämän kauniin muistosi rakkaimmastasi. Annoit hänelle arvon eläessään ja täältä poistumisen jälkeen. Rauha hänen sielulleen ja sinulle jaksamista.

• Angi *

Ollaanko me naiset innokkaita esimerkiksi tiskaamaan? Jota mies ei tekisi vaikka lautasella uhkaisi... ;-)

• kun noin uhoot?

Siitä oon varma ettei ikkään tiskaile sun tiskikasojas jos laatasella heitit?

• Angi *
        kun noin uhoot? kirjoitti:

Siitä oon varma ettei ikkään tiskaile sun tiskikasojas jos laatasella heitit?

Minä en ole koskaan astioita heitellyt. Minun mies kyllä tiskaa eikä ne tiskit ole minun tiskejäni vaan meidän. Siitä samasta kattilasta olemme kumpikin syöneet ja niin myös on kummankin lautaset tiskissä, kahvikuppeja ka lusikoita myöten plus muuta. Minä vaan satun tuntemaan tälläisiä kaistapäisiä aviomiehiä tässä lähiössä. Joskus se sapettaa kun näkee heidän touhut.

• seurannut-
        Angi * kirjoitti:

Minä en ole koskaan astioita heitellyt. Minun mies kyllä tiskaa eikä ne tiskit ole minun tiskejäni vaan meidän. Siitä samasta kattilasta olemme kumpikin syöneet ja niin myös on kummankin lautaset tiskissä, kahvikuppeja ka lusikoita myöten plus muuta. Minä vaan satun tuntemaan tälläisiä kaistapäisiä aviomiehiä tässä lähiössä. Joskus se sapettaa kun näkee heidän touhut.

Ei rauhotu ollenkaan vaan tekee muutoksia ja korjauksia alvariinsa. Kultakuvioiset tapetit
        kiiluvat heti silmissä, ja eiku vaihtamaan niitä
        hetikohta

• Angi *
        seurannut- kirjoitti:

Ei rauhotu ollenkaan vaan tekee muutoksia ja korjauksia alvariinsa. Kultakuvioiset tapetit
        kiiluvat heti silmissä, ja eiku vaihtamaan niitä
        hetikohta

on naisissakin. Jotkut naiset siivoovat miehensä ja perheensä ulos asunnosta.

• Jaba_43

Oisko miesten saamattomuudella tekemistä sen kanssa, että miehet ovat hitaita ja ymmärtämättömiä toimimaan samassa tahdissa naisten ääneen lausumattomien toiveiden kanssa?

• Angi *

Tietysti me emme voi yleistää... Jollakin on mies joka näkee kaiken itse. Toisella on mies joka odottaa että nainen ssnoo tee tuo ja tuo? Ja sitten on naisia jotka laittavat korjaus listan jääkaapin oveen jota mies sitten vähentelee tehdessään niitä valmiiksi. Joku nainen teke listan niin miespä ei taa yhtään mitään vaan sanoo ettei kukkokaan laula käskien. Sama se on jos mun ukko käskis mua tiskaamaan niin sanoisin että tiskaa itse.

• jesper#
        Angi * kirjoitti:

Tietysti me emme voi yleistää... Jollakin on mies joka näkee kaiken itse. Toisella on mies joka odottaa että nainen ssnoo tee tuo ja tuo? Ja sitten on naisia jotka laittavat korjaus listan jääkaapin oveen jota mies sitten vähentelee tehdessään niitä valmiiksi. Joku nainen teke listan niin miespä ei taa yhtään mitään vaan sanoo ettei kukkokaan laula käskien. Sama se on jos mun ukko käskis mua tiskaamaan niin sanoisin että tiskaa itse.

Ei mun akka ikänä noin snonu se tiskas vaik keskellä yötä jos mää käskin. Eka kerralla kokkeilin aivan joutessain että tekkeekö tuo? Kun teki niin siitä saakka on saanu tehä.

• Angi *

huomioon että miehet ovat isompi kätisiä ja luisia yleensä kuin naiset. Jos he tekevät jotain kotitöitä niin työskentely on hidasta siksi kun he useimmiten ovat kankeempia näiden isompien raajojensa tähden? Sitten he eivät jaksa aloittaa mitään kun naiset tekevät kaiken niin näppärästi. Huomasin kun sanoin miehelleni etten osaa laittaa noita sähkö juttuja niin mieheni sanoi kyllä minä osaan ja niin homma tuli tehdyksi ja minä kehuin hirveenä kuinka ihmeessä hän sen teki niin hyvin? Vaikka varmasti olisin osannut tehdä sen itsekkin. Siinä meni mies parka taas vipuun. Mutta olen kuitenkin näistä täällä olevista kirjoituksiista oppinut jälleen jotain tai saanut muistutuksen jos joku on päässyt unohtumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe