Baarit vanhemmille n. 40 v ihmisille?

maid^

Missä baarissa olisi vähän samanhenkisempää porukkaa, koska Galaxissa on yläkerrassa vain eläkeläisiä itseeni verrattuna ja alakerrassa liian nuoria miehiä.

Missä kaikki n. 38-45 v miehet luuraavat? Onko Turussa paikkaa, joka olisi suunnattu vähän vanhemmille (n 40v) ihmisille ja musiikki olisi vähän nuorekkaampaa kuin Galaxyn iskelmät? Mitään pientä pubia en ole etsimässä.

15

8830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maritta, 45 vee

      Samaa olen miettinyt myös. Ehkä ois hyvä kerätä vaikka näin tässä palstalla hyvä kööri samanikäisiä pitämään hauskaa johkin kuppilaan! Minä lähden ainakin! Nyt meitä on siis jo kaksi.

      • lähdössä

        eli nyt jo kolme


    • hmm mietin vain

      Uusittuun Kiltaan, sinne ei kovin nuoret pääse...

      • janskulii

        aivan tyhjä on se paikka nykyisin! Alhaalla on muutama hassu ihminen klo 01 jälkeen. Täysin kuollut paikka. Olisi vaan pidetty nuorison paikkana!!


      • hmm.. mietin
        janskulii kirjoitti:

        aivan tyhjä on se paikka nykyisin! Alhaalla on muutama hassu ihminen klo 01 jälkeen. Täysin kuollut paikka. Olisi vaan pidetty nuorison paikkana!!

        ihmettelen koskas se tyhjäks menny on, ja mitä tulee nuorisopaikkana niin sehän oli 14 vuotiait silloin täynnä, tyttäreni koulukaverit siellä istuivat.
        Ja siellä todella aikuisia eikä eläkeikäisiä.
        Nyt siellä viikonloppuisin aina joku esitys, alhaalla toimiva karaoke, ja klo 10 jälkeen aika paljon porukkaa.
        Taidat olla maanantaina käynyt, työikäiset kun juhlivat viikonloppuna..


    • kurkkaa vessaankin

      Ala- ja yläkerran välissä.

    • Hep ! Kolmas..

      En minä vaan tiedä mihin n. 40 v nainen voisi yksin Turussa lähteä ulos samanhenkiseen seuraan, kun humppa ei kiinnosta.

    • -66

      Ainakin joskus Teijolla, ravintola Brukkis (Brukinranta) järkkää jotain teema-juttuja. Esim. la. 7.10. on latino-bileet (ilmeisesti levymusaa),
      mutta kuitenkin..sekä viimisten tietojen mukaan siellä järkätään su. 31.12. (uutenavuonna) 80-luvun-bailut, johon ainakin itse meen..(oli kuitenkin melko mukavia ja värikkäitä muistoja siltä vuosikymmeneltä, jollainka itse olin sellanen 18-25v. Niihin bileisiin pitäis pukeutuakin "ajan hengen mukaisesti", joten, voi olla ihan hauskat kekkerit luvassa;). Kait ne aika ajoin ilmoittelee tapahtumistaan ja teemoistaan.
      Itse myös kaipaisin oman ikäluokkani seuraa ja illanviettoa muualta, kun humppa, tai
      kakara-osastolta. Salo on vähän jälkijunassa näissä menopaikka hommissa.

      • Josa&Santtu

        Oltiin muuten Teijolla Brukkiksen lattaribileissä ja
        mukavaa oli. Jorata sai hyvän lattarimusan kera, eikä tarvinnu edes Saloon saakka mennä.Dj. oli söde;) Paikka oli viihtyisä, vaikka rafla sijaitsikin hieman syrjässä, mutta ei se tahtia haitannu. Uusi kokemus meille Perniöläisille, ei tiedetty raflasta mitään, ennekuin lehdessä ilmoitettiin.HAUSKAA OLI. Otetaan taas uusiks likkaporukalla.


    • galaxyn alakerta

      Ei paljon muuta ole tarjolla kun galaxyn alakerta. Siellä käymme muutaman ystävän kanssa ja humppaaminen ei meitäkään kiinnosta. Olemme 41 ja 43 eli teinipaikat ei jaksa enää kiinnostaa. No, liian vähän tietty meidän ikäluokassa porukkaa, voisivat toisn laittaa sinne ovelle todellisen ikäräjan, vaikka 25v ja myös pitää siitä kiinni.

      • lähtijä

        täällä myös 41- vuotias nainen.kerätään poppoo ja mennään porukalla pitää hauskaa.nyt lauantaina sopisi hyvin...kiinnostaako.


    • turutar.

      valmistuu kuulemma jossain aikaa keski-ikäisille omaksi keskusteluravintolaksi.
      Nimi tietty muuttuu,jne,koska Haarikka lopetettiin,mutta sama kiinteistö.

    • semikantis

      Oluet 5-7 euroa. Kyllä pysyy teinit kaukana. Keski-ikä juhlapäivinä ehkä 40 v.

    • Sini -66

      Siinä melkein Galaxia vastapäätä on kiva iloinen drinkkibaari, The Cow. Mukavaa musiikkia ja ihan oikeasti jopa pöytiin palveleva henkilökunta.
      Tosi kiva kohtaamispaikka.

    • Anonyymi

      Onko löytynyt? Lauantaina pitäisi turkuun lähtä bilettää..!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe