Ostin juuri hopeapensaan, koska haluan pensaan, jossa nimenomaan on hopeaväritys. Luin nyt kuitenkin netistä että pensas on kukkiessaan pahanhajuinen. Onko kokemuksia?
Mitä muita hopeanvärisiä pensaita löytyisi, vyöhyke IV - V ?
Kiitos tiedoista!
Hopeapensaan haju%
4
1119
Vastaukset
- ellit
No, mitä kukin pitää pahanhajuisena,itse en pidä,ei se niin paljoa haise, että kannattaa pois heittää.
Siihen tulee kauniit hopeiset marjat,jo senkin takia kantsii sitä haistella ;) Muuten,se tekee paljon juurivesoja,joten laita sellaiseen paikkaan,että pääset ajamaan ne koneella pois. - Kroke
Pensas on kaunis. Sen sijoittamista voisi tietysti tuon haisun kannalta miettiä. Haisee lähinnä kukinnan aikoihin ja mielestäni haju muistuttaa lähinnä mätää munaa tms. Ei mikään kauhean voimakas haju mutta kyllä se ottaa ainakin minun nenääni :)
- Kroke
Unohtui laittaa tuohon edelliseen hopean värisiä pensaita; Tyrni on hopealehtinen, samoin villapaju.
- Hopeinen pensas
Kiitos vastauksista. Kyllä nyt uskallan istuttaa pensaan suunnittelemaani paikkaan, ympäristöstä leikataan ruohikkokin säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822463Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981590- 1091485
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411401Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601102- 56929
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72926- 61785
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 41771