Ostin juuri hopeapensaan, koska haluan pensaan, jossa nimenomaan on hopeaväritys. Luin nyt kuitenkin netistä että pensas on kukkiessaan pahanhajuinen. Onko kokemuksia?
Mitä muita hopeanvärisiä pensaita löytyisi, vyöhyke IV - V ?
Kiitos tiedoista!
Hopeapensaan haju%
4
1397
Vastaukset 4
- ellit
No, mitä kukin pitää pahanhajuisena,itse en pidä,ei se niin paljoa haise, että kannattaa pois heittää.
Siihen tulee kauniit hopeiset marjat,jo senkin takia kantsii sitä haistella ;) Muuten,se tekee paljon juurivesoja,joten laita sellaiseen paikkaan,että pääset ajamaan ne koneella pois. - Kroke
Pensas on kaunis. Sen sijoittamista voisi tietysti tuon haisun kannalta miettiä. Haisee lähinnä kukinnan aikoihin ja mielestäni haju muistuttaa lähinnä mätää munaa tms. Ei mikään kauhean voimakas haju mutta kyllä se ottaa ainakin minun nenääni :)
- Kroke
Unohtui laittaa tuohon edelliseen hopean värisiä pensaita; Tyrni on hopealehtinen, samoin villapaju.
- Hopeinen pensas
Kiitos vastauksista. Kyllä nyt uskallan istuttaa pensaan suunnittelemaani paikkaan, ympäristöstä leikataan ruohikkokin säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275931Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48727- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52564
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31494- 48477
- 44460
- 30459
- 38450