Ostin juuri hopeapensaan, koska haluan pensaan, jossa nimenomaan on hopeaväritys. Luin nyt kuitenkin netistä että pensas on kukkiessaan pahanhajuinen. Onko kokemuksia?
Mitä muita hopeanvärisiä pensaita löytyisi, vyöhyke IV - V ?
Kiitos tiedoista!
Hopeapensaan haju%
4
1371
Vastaukset
- ellit
No, mitä kukin pitää pahanhajuisena,itse en pidä,ei se niin paljoa haise, että kannattaa pois heittää.
Siihen tulee kauniit hopeiset marjat,jo senkin takia kantsii sitä haistella ;) Muuten,se tekee paljon juurivesoja,joten laita sellaiseen paikkaan,että pääset ajamaan ne koneella pois. - Kroke
Pensas on kaunis. Sen sijoittamista voisi tietysti tuon haisun kannalta miettiä. Haisee lähinnä kukinnan aikoihin ja mielestäni haju muistuttaa lähinnä mätää munaa tms. Ei mikään kauhean voimakas haju mutta kyllä se ottaa ainakin minun nenääni :)
- Kroke
Unohtui laittaa tuohon edelliseen hopean värisiä pensaita; Tyrni on hopealehtinen, samoin villapaju.
- Hopeinen pensas
Kiitos vastauksista. Kyllä nyt uskallan istuttaa pensaan suunnittelemaani paikkaan, ympäristöstä leikataan ruohikkokin säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892