Erittäin runsaat kuukautiset

poeka17

Tyttöystävääni on jo kolmen päivän ajan vaivannut runsaat kuukautiset. tänään "verenhukka" alkoi aiheuttaa jo huimausta ja pahoinvointia, vaikka tyttöni on syönyt normaalisti.

Tytölläni menkat kestää 3-6pv, ja nyt ne ovat paljon tavallista runsaammat, ja hän on jo huolissaan ja pahalla tuulella niiden takia koko ajan.

Onkohan syytä käydä lääkärissä runsaiden kuukautisten takia ? tyttö itse olisi menossa jos ei ala loppua...

12

1327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poeka17

tyttö on 15vuotias, eikä ole neitsyt (neitsyydellä eikai ole merkitystä?)

• Gynekologian tohtori

Poeka, jos sun perseestä vuotaa paljon verta, niin tunge sinne jalkapallo. Leiki sen jälkeen lentäjää ja tee mallikas laskeutuminen asvalttiin. Auttaa varmasti! ;)

• poeka17

arvasin ettei täällä ole kuin vittuilijoita.

• jokuinen
        poeka17 kirjoitti:

arvasin ettei täällä ole kuin vittuilijoita.

välitä... kyl täältä järkevämpääki porukkaa löytyy. Auttaisin jos osaisin...
        Tuskimpa tämä nyt auttaa, mutta monesti naisella on sekä runsaita että vähemmän runsaita. Ainakin olen kuullut että monilla heittelee.
        Onko hänellä vielä pahoinvointia tai pahantuulisuutta, kun ne loppuu...

• poeka17
        jokuinen kirjoitti:

välitä... kyl täältä järkevämpääki porukkaa löytyy. Auttaisin jos osaisin...
        Tuskimpa tämä nyt auttaa, mutta monesti naisella on sekä runsaita että vähemmän runsaita. Ainakin olen kuullut että monilla heittelee.
        Onko hänellä vielä pahoinvointia tai pahantuulisuutta, kun ne loppuu...

Ei ole niiden loputtua pahoinvointia, ym.

kiitos, yks järkevä vastaus sentään. ehkpä seuraamme tilanteen kehittymistä.

• jokuinen
        poeka17 kirjoitti:

Ei ole niiden loputtua pahoinvointia, ym.

kiitos, yks järkevä vastaus sentään. ehkpä seuraamme tilanteen kehittymistä.

jos asia on näin, ettei pahoin vointia tai pahantuulisuutta ole niin jälkeen, niin se voi johtua hormooneista.
        Jos tilanne pahenee, niin ehkä sitten kannattaa jo hiukan ajatella toisin :)

• poeka17
        jokuinen kirjoitti:

jos asia on näin, ettei pahoin vointia tai pahantuulisuutta ole niin jälkeen, niin se voi johtua hormooneista.
        Jos tilanne pahenee, niin ehkä sitten kannattaa jo hiukan ajatella toisin :)

Nyt tyttö kertoikin huomanneensa merkkejä, että kuukautiset olisivat menossa ohi, ei tässä mitään hätää kai olekaan.

Ei ole huonoa oloa kuukautisten jälkeen tytöllä, eikä sitä pahantuulisuuttakaan "normaalia" enempää.

Sitä vaan herkästi huolestuu, kun omalla kullalla on paha olla :) mutta kyllä se tästä...

• ...
        poeka17 kirjoitti:

Nyt tyttö kertoikin huomanneensa merkkejä, että kuukautiset olisivat menossa ohi, ei tässä mitään hätää kai olekaan.

Ei ole huonoa oloa kuukautisten jälkeen tytöllä, eikä sitä pahantuulisuuttakaan "normaalia" enempää.

Sitä vaan herkästi huolestuu, kun omalla kullalla on paha olla :) mutta kyllä se tästä...

oli teininä erittäin runsaat menkat, vuotoa tuli ainaskin viikon verran ja niistä varmaan viisi päivää vuoti erittäin runsaasti. en tiedä mistä se johtui. Ongelmasta pääsin eroon vasta kun aloitin hormonaalisen ehkäisyn.

• Niilo Neuvonen

Vaihda huoraa välillä ja poraa raa'asti perseeseen mielummin ikäisiäsi.

• jtnn

suosittelen lääkärissä tai gyneologilla käymistä? eikös tuo ala vaikuttaan jo vähän vaaralliselta..

• 11w gerifani

nii, oon kuullu lehdissä palstoilla että on ollut KAMALASTI HUIMAUSTA ja ei ees muista kunnolla ja tälleen että kannattaa kysyy jostain vaik terkkarilta jos se on jossain koulussa tai ihan lääkäriltä

• Omapahan on asiansa

Niin! ei kuulu sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe