Heippa. Tarvisin nyt sellaista apua että kun taka pihalla kasvaa villiviintä ja haluaisin sitä myös etupihalle. Mitenköhän sitä saa levitettyä/ siirrettyä? Kannattaako odottaa kevään vai nyt heti laittaa? Sama homma olisi vuorenkilven kanssa jos osaatte siitäkin sanoa. Kiitos vastauksista.
villiviinin taimi
tumpelo
2
773
Vastaukset
Villiviinistä linkki
http://www.viherpiha.fi/vastaa/3760.html
Itse olen ihan jakamalla levittänyt vuorenkilpeä, kai se siemenistäkin lähtee, toki hitaammin- ellit
Ota keväällä villiviinin oksia maljakkoon,ei kestä kauaa,kun niissä on juuret.
Voit myös taivuttaa oksan maahan ja multaa päälle,laita vaikka kivi siihen taivutuskohtaan,että pysyy siellä mullassa.Kun siinä on juuret, voit senjälkeen katkaista oksan ja istuttaa maahan.
Vuorenkilpi lähtee kasvamaan pienestä juuren palastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013