Tapsa on lutunen

NAM!

Todella upea karismaatikko. Miehekäs ja charmantti ja osaa pukeutua tyylikkäästi, ei sorru mauttomuksiin ( kuten esim. Danny) ...ja se lauluääni...AAH!

9

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläs muuta virka ! :D

• Hihhuleita onko heitä?

Pitäkää nyt sormenne kurissa!

• Hihhuleita onko heitä? kirjoitti:

Pitäkää nyt sormenne kurissa!

Katsoa saa, muttei koskea ;)

• r-k-s-
        Justiinax kirjoitti:

Katsoa saa, muttei koskea ;)

oon saanu koskeekin. Huoks

• koskettelun jälkeen
        r-k-s- kirjoitti:

oon saanu koskeekin. Huoks

kertaakaan pessyt itseäsi? Vai "tuoksutko" Tapsulle yhä edelleen?

• r-k-s-
        koskettelun jälkeen kirjoitti:

siitä säilyy mielessäni.

• vieläkin muistan!
        koskettelun jälkeen kirjoitti:

Justiinax tuntuu olevan vankka T. Kansa fani. Minäkin olin takavuosina hullaantunut Kansaan. Kuulin 10-vuotiaana ensimmäistä kertaa uunituoreen Delilahín, siis vuonna 1968. Mikään muu kappale ei sitä ennen ollut sykähdyttänyt. Siitä alkoi oma kiinnostuskseni musiikkiin, joka on jatkunut näihin päiviin saakka. Esiinnyn säännöllisesti kitaran kanssa. Vaikka en kaikista Kansan edesottamuksista olekaan pitänyt, hänellä on aina sija sydämessäni sillä ilman häntä en ehkä olisi tällainen kuin olen. Tuosta koskettamisesta sen verran, että minäkin kosketin idoliani hamassa menneisyydessä vuonna 1975, kun hän jakoi nimmareita jossain Hämeenlinnan lähistöllä olevalla lavalla. Hänellä oli kädessään iso pino kortteja ja tempaisin ne innoissani kaikki itselleni. Hän mulkaisi minua, tempaisi ne takaisin ja loihe lausumaan: "Älä ota niitä kortteja!". Olin ihan onnesta mykkyrällä, sillä hänen sormensa saattoivat melkein koskettaa omiani. Onni oli silloin pienestä kiinni.

• r-k-s-
        vieläkin muistan! kirjoitti:

Justiinax tuntuu olevan vankka T. Kansa fani. Minäkin olin takavuosina hullaantunut Kansaan. Kuulin 10-vuotiaana ensimmäistä kertaa uunituoreen Delilahín, siis vuonna 1968. Mikään muu kappale ei sitä ennen ollut sykähdyttänyt. Siitä alkoi oma kiinnostuskseni musiikkiin, joka on jatkunut näihin päiviin saakka. Esiinnyn säännöllisesti kitaran kanssa. Vaikka en kaikista Kansan edesottamuksista olekaan pitänyt, hänellä on aina sija sydämessäni sillä ilman häntä en ehkä olisi tällainen kuin olen. Tuosta koskettamisesta sen verran, että minäkin kosketin idoliani hamassa menneisyydessä vuonna 1975, kun hän jakoi nimmareita jossain Hämeenlinnan lähistöllä olevalla lavalla. Hänellä oli kädessään iso pino kortteja ja tempaisin ne innoissani kaikki itselleni. Hän mulkaisi minua, tempaisi ne takaisin ja loihe lausumaan: "Älä ota niitä kortteja!". Olin ihan onnesta mykkyrällä, sillä hänen sormensa saattoivat melkein koskettaa omiani. Onni oli silloin pienestä kiinni.

On se joskus vieläkin pienestä kii.
        Se onni

• vieläkin muistan! kirjoitti:

Jees :) Tuttu tunne. Joskus kun olen antanut Tapsalle kukkasen ja hän on kätellyt mua, niin olen kyllä ollut ihan onnesta mykkyrällä ja joskus Tapsa on antanut käsisuudelmankin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2036
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1320
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1271
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      336
      1017
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      85
      929
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      858
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe