Moi!
Opiskelen avoimessa yliopistossa kasvatustieteitä, ja ryhmä kokoontuu kerran viikossa. Joutuuko poissaoloista korvaamaan jotakin vai onko läsnäolo käytännössä vapaaehtoista?
Avoin yliopisto ja poissaolot?
8
992
Vastaukset
- taiziiii
Missä avoimessa suoritat?
Mä turussa..
Kaikki on ihan vapaaehtoista, mutta tietyt päivät on määrätty läsnäolovelvollisiksi ja niitä on ihan muutama. Viime kerralla sanottii että jos ei kuitenkaan niihin pääse ni pitää ilmottaa tutorille ja sit saa jonkun tehtävän, mikä korvaa poissaolon.
Eli niihin tapaamisii ei tarvii osallistua aina.- Katsukka
Raumalla, mutta se on Turun yliopiston alainen. Meille ei kyl ainakaan puhuttu mitään sellaisista tietyistä päivistä :/
- taiziiii
Katsukka kirjoitti:
Raumalla, mutta se on Turun yliopiston alainen. Meille ei kyl ainakaan puhuttu mitään sellaisista tietyistä päivistä :/
Onks teille annettu sellanen vihko, missä kerrotaa mitn kurssit suoritetaa tai siis ne jaksot?Meille annettii vihree ja keltanen. Siinä vihreessä lukee kaikki viikot millon kokoonnutan ja siellä lopussa on suluissa et millonka on pakollista.
Kandee kysyä sun tuutorilta.
Meillä on myös muutama vierailukäynti ja niiden jälkeen käynnin purku ja jos ei niihin aina pääse saa taas korvaavan tehtävän. Mutta taitaa olla hiukan eri systeemit joka puolella...
Lähteä vaikka mailia sille tutorilla ja kysy miten on, tarviiko aina olla paikalla.=)
- taas...
Miksi yleensä aloititkaan opiskelut, kun et kerran halua hommaan sitoutua??? Lopeta ja anna paikkasi jollekin, joka oikeasti haluaa opiskella.
- Katsukka
Kuka sanoi, etten halua sitoutua opiskeluun??? Jos olen sairaana, tarkoittaako se etten halua opikella?
- järkeäsaakäyttää
Aikuisopiskelijalle voi tulla omien sairauksien ym.lisäksi lasten sairaudet ja muut esteet, jolloin et voi osallistua opetukseen, puhumattakaan että joutuu jäämään esim.ylitöihin.
- sannapanna
Jos tarkoitat tuutor-kokoontumisia noilla kerran viikossa tapahtuvilla kokoontumisilla, niin ne ovat vapaaehtoisia. Tuutor kokoontumiset ovat omaa oppimista varten, siellä ei ole läsnäolopakkoa. Luennoilla sen sijaan yleensä on läsnäoltava, ja jos on poissa saa yleensä korvaavan tehtävän (riippuen poissaolojen määrästä).
- taiziiii
Luennoilla meijän ei tarvii olla, vapaaehtosia. Mutta meille on ilmotettu mitkä tapaamiset pakollisia ja mitkä ei.
Soita ja kysy!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052