USB-liitäntä

TDI_110

9

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456476

      kyllä tuommoinen systeemi, mutta ei USB-liittimellä. Liitin on Aux.

    • tulis vaan

      Itselläni on ollut autossa usb-liitännällä varustettu soitin jo kohta pari vuotta ja kyllä on tosi kätevää pistää tikku soittimeen ja poppi soimaan. Soisi vain että valmistajat alkaisivat noihin integroituihinkin järjestelmiin noita laittaa, on paljon mukavampaa kuin cd-levyillä pelailu

      • TDI_110

        Siinä -07 Ocussa nyt sitten mahtaa olla? Esite ainakin kerto että siihen saisi vaikka MP3 soittimen taikka kannettavan PC:n kiinni


      • keskikyynernojan sisällä tai
        TDI_110 kirjoitti:

        Siinä -07 Ocussa nyt sitten mahtaa olla? Esite ainakin kerto että siihen saisi vaikka MP3 soittimen taikka kannettavan PC:n kiinni

        sen takana. Siinä lukee AUX ja siihen saa kiinni vaikkapa iPodin soittelee musiikkia kun vakiomankka jo tukee sitä, kuten 07 malleissa myös MP3:sta. Simppeli juttu.


      • USB-tikku
        keskikyynernojan sisällä tai kirjoitti:

        sen takana. Siinä lukee AUX ja siihen saa kiinni vaikkapa iPodin soittelee musiikkia kun vakiomankka jo tukee sitä, kuten 07 malleissa myös MP3:sta. Simppeli juttu.

        Onko kysyseessä USB-liitin?


      • 446786
        USB-tikku kirjoitti:

        Onko kysyseessä USB-liitin?

        enkä nyt muista varmaksi, minkä näköinen liitin siellä oli, mutta muistaakseni ei ole USB, vaan joku pieni pyöreä, vähän kuulokeliitännän näköinen.


      • 446786 kirjoitti:

        enkä nyt muista varmaksi, minkä näköinen liitin siellä oli, mutta muistaakseni ei ole USB, vaan joku pieni pyöreä, vähän kuulokeliitännän näköinen.

        Kyseisen laitoksen omistavana voin kertoa, että se on ihan standdardi 3.5mm stereoliitin (naaras) ja siitä voi syöttää linjatasoista (1.0v RMS) audiota sisään. Eli on Line In liitäntä niinsanotusti. Eli ei ole digitaalinen liitäntä milläänmuotoa, vaan perinteinen analoginen ääni sisään liitäntä. Jokohan tästä tyhmemmätkin tajusi, että mistä liitännästä on kyse?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe