Kuten linkissä kerrotaan http://www.ultimatevw.com/etusivu/?cmd=sahke&id=90 on Volkkariin tulossa USB-liitäntä radioon. Olin jostain esitteestä lukevinani, että 07 Octaviassakin olisi moinen, tietääkö joku asiasta enemmän?
USB-liitäntä
9
1862
Vastaukset
- 456476
kyllä tuommoinen systeemi, mutta ei USB-liittimellä. Liitin on Aux.
- Liftface
austöks töks duks ,,,,hhhhh
- Skudaa
Aux vain tarkoittaa auxilliaryä, eli lisälaitetta. Liittimen tyyppi voi sitten olla esim. RCA (http://www.lumberg.com/main/produkte/abbild190/KTO1.jpg)
tai 3,5 mm kuulokeliitäntä (http://www.hcw.be/artikel/artpics/B6606.jpg) tai yhtä hyvin joku muukin liitintyyppi. Mikähän mahtaa olla ?
- tulis vaan
Itselläni on ollut autossa usb-liitännällä varustettu soitin jo kohta pari vuotta ja kyllä on tosi kätevää pistää tikku soittimeen ja poppi soimaan. Soisi vain että valmistajat alkaisivat noihin integroituihinkin järjestelmiin noita laittaa, on paljon mukavampaa kuin cd-levyillä pelailu
- TDI_110
Siinä -07 Ocussa nyt sitten mahtaa olla? Esite ainakin kerto että siihen saisi vaikka MP3 soittimen taikka kannettavan PC:n kiinni
- keskikyynernojan sisällä tai
TDI_110 kirjoitti:
Siinä -07 Ocussa nyt sitten mahtaa olla? Esite ainakin kerto että siihen saisi vaikka MP3 soittimen taikka kannettavan PC:n kiinni
sen takana. Siinä lukee AUX ja siihen saa kiinni vaikkapa iPodin soittelee musiikkia kun vakiomankka jo tukee sitä, kuten 07 malleissa myös MP3:sta. Simppeli juttu.
- USB-tikku
keskikyynernojan sisällä tai kirjoitti:
sen takana. Siinä lukee AUX ja siihen saa kiinni vaikkapa iPodin soittelee musiikkia kun vakiomankka jo tukee sitä, kuten 07 malleissa myös MP3:sta. Simppeli juttu.
Onko kysyseessä USB-liitin?
- 446786
USB-tikku kirjoitti:
Onko kysyseessä USB-liitin?
enkä nyt muista varmaksi, minkä näköinen liitin siellä oli, mutta muistaakseni ei ole USB, vaan joku pieni pyöreä, vähän kuulokeliitännän näköinen.
446786 kirjoitti:
enkä nyt muista varmaksi, minkä näköinen liitin siellä oli, mutta muistaakseni ei ole USB, vaan joku pieni pyöreä, vähän kuulokeliitännän näköinen.
Kyseisen laitoksen omistavana voin kertoa, että se on ihan standdardi 3.5mm stereoliitin (naaras) ja siitä voi syöttää linjatasoista (1.0v RMS) audiota sisään. Eli on Line In liitäntä niinsanotusti. Eli ei ole digitaalinen liitäntä milläänmuotoa, vaan perinteinen analoginen ääni sisään liitäntä. Jokohan tästä tyhmemmätkin tajusi, että mistä liitännästä on kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa281894- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 30723
- 52719
- 49629