Diddy Feat. Christina Aguilera - Tell Me

Hippo

39

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      Laitoin biisin sanat, sekä alkuperäiset että suomennetut, toisten viestiotsikoiden alle. Suomennos löytyy tietenkin otsikon "Christina suomeksi" alta ja alkuperäiset "Tell me" -ostikon alta. (ovat kakkossivulla molemmat)

    • Erizo

      Tell me -videon teko on pian käsillä:

      http://www.videostatic.com/

      Ohjaajan aikaisempi tuotanto on pitänyt sisällään muun muassa JaRulea ja Chingy:a. Eli hyvin Hip-Hop painotteista tuontantoa siis. Mitäpä muuta P.Diddyltä voisi odottaa.

      Toivotaan, että video on kuitenkin parempi kuin se "Come to me" feat. PCD:n Nicole; biisi on ainakin parempi.

    • Erizo

      P. Diddy feat. Nicole Scherzinger yhteisbiisi "Come To Me" (mikä oli mielestäni heikko ensi single/comeback-single P.Diddyltä), nousi Hot 100:lla sijalle #27, kunnes putosi sijalle #32.

      "Tell me" tulee päihittämään tuon saavutuksen, siitä olen jo 97%:n varma. Olisi P.Diddy vaan laittanut Tell me:n ekaksi singleksi... toisaalta Christinan kannalta parempi näin; ANOM sai tarpeeksi huomiota B2B:n lanseeraukseen, nyt tulevatkin sitten kaksi niin toisitaan poikkeavaa biisiä melko samanaikaisesti (olettaisin): Ensin Hurt ja sitten, ennen Christinan omaa kolmatta singleä, Tell me.

    • Erizo
      • Erizo

      • Orginal Hippo

      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Tuo "Hurja" ulkonäkö on todellakin okei, ja hyvää vaihtelua wanhaan lookkiin.

        Totisesti vaihtelu virkistää! :)

        Christinan hiuslisäkkeet ovat upeat!

        Mutta tuossa jutussa sanottiin, että Christina oli ollut kipeänä. TAAS?


    • Erizo
    • Erizo

      ... rytmisen radioformaatin (rhytmic) soittolistalla sijalla #147.

      Tää biisi ei ole vielä lähelläkään menossa virallisesti radioihin, mutta se saa jo soittoa silti! :)

    • Gwen*

      aivan ihana biisi, toivottavasti ja luulisin että pärjää listoilla

      • Mary-Anne

        Juu, minäkin toivon Tell Me:lle hyvää listamenestystä ja luotankin siihen jonkin verran itse asiassa.

        Kivaa, että joku on ottanut Erizon eilisiltaisesta neuvosta vaarin! Oletkohan käynyt ilman tuota tähteä nimimerkissäsi tällä foorumilla aiemmin myös heinäkuussa? Anyway, mukavaa, että tänne surffaa uusiakin keskustelijoita! :)


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        Juu, minäkin toivon Tell Me:lle hyvää listamenestystä ja luotankin siihen jonkin verran itse asiassa.

        Kivaa, että joku on ottanut Erizon eilisiltaisesta neuvosta vaarin! Oletkohan käynyt ilman tuota tähteä nimimerkissäsi tällä foorumilla aiemmin myös heinäkuussa? Anyway, mukavaa, että tänne surffaa uusiakin keskustelijoita! :)

        Muistan Gwenin olleen täällä jo aikoja sitten.

        Ainakin luulisin niin...


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Muistan Gwenin olleen täällä jo aikoja sitten.

        Ainakin luulisin niin...

        Olet oikeassa MercyOnMe. Kesällä Gwen* on kai ollut täällä (kai henkilö on sama, vaikkei nimimerkissä silloin ollutkaan tuota tähteä.) Täällä Christina foorumilla on mahdollista lukea vanhoja keskusteluja tuolta huhtikuun puolestavälistä asti, kuten ehkäpä olette huomanneetkin. Itse olen niin uusi tulokas tällä palstalle, etten tiedä, kauanko tämän perustamisesta on. Kuinka kauan olette keskustelleet täällä Hippo ja MOM, entinen simple?


      • Orginal Hippo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Olet oikeassa MercyOnMe. Kesällä Gwen* on kai ollut täällä (kai henkilö on sama, vaikkei nimimerkissä silloin ollutkaan tuota tähteä.) Täällä Christina foorumilla on mahdollista lukea vanhoja keskusteluja tuolta huhtikuun puolestavälistä asti, kuten ehkäpä olette huomanneetkin. Itse olen niin uusi tulokas tällä palstalle, etten tiedä, kauanko tämän perustamisesta on. Kuinka kauan olette keskustelleet täällä Hippo ja MOM, entinen simple?

        Muistaakseni viestini oli toinen Christinan foorumissa, jo pari vuotta olen kirjoitellut Suomi24 foorumille.


      • MercyOnMe
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Muistaakseni viestini oli toinen Christinan foorumissa, jo pari vuotta olen kirjoitellut Suomi24 foorumille.

        Minusta tuntuu, että alusta asti...

        Muistan kun lähetin suunnilleen joka päivä palautetta, että Chrisulle oma palsta. ^^

        Ja sitten se tuli. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että alusta asti...

        Muistan kun lähetin suunnilleen joka päivä palautetta, että Chrisulle oma palsta. ^^

        Ja sitten se tuli. :D

        ... kuin silloin aikoinaan, vanhoina hyvinä päivinä, lähetin tänne viestin, joka oli tämä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001487&posting=22000000018381818

        Aikaa tuosta on siis kulunut pitkät kaksi kuukautta ja kaksi päivää. ;)

        Taisin mä joskus parivuotta sitten laittaa jonkin satunnaisen viestin tänne, mutten muista oliko nimimerkki sama vai kenties jokin aivan muu.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... kuin silloin aikoinaan, vanhoina hyvinä päivinä, lähetin tänne viestin, joka oli tämä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001487&posting=22000000018381818

        Aikaa tuosta on siis kulunut pitkät kaksi kuukautta ja kaksi päivää. ;)

        Taisin mä joskus parivuotta sitten laittaa jonkin satunnaisen viestin tänne, mutten muista oliko nimimerkki sama vai kenties jokin aivan muu.

        Kuuluuko koneestasi aina joku *bling bling*-ääni, kun joku lähettää viestin? :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Kuuluuko koneestasi aina joku *bling bling*-ääni, kun joku lähettää viestin? :D

        Ei ole kuulunut. En ole tosin tietoisesti kuunnellutkaan.

        Hhmm...


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Ei ole kuulunut. En ole tosin tietoisesti kuunnellutkaan.

        Hhmm...

        Olihan tuo leikkiä? :D


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olihan tuo leikkiä? :D

        Minulla ei taida kuulua mitään ääntä... En oikein nyt ymmärtänyt. (Tosin sehän on melko normaalia minun kohdallani, hehee! (: )

        Ööö, mitähän tapahtuu, jos laittaa osoitteensa tuohon sähköpostikenttään viestin kirjoitusvaiheessa? Mulla ei ole kokemusta tuosta. Sähköpostin saaminenkaan ei tosin pidä minulla mitään erityisempää ääntä... :)

        Selvä, te olette kirjoitelleet tänne kauan isolla K:lla, Hippo ja MOM! Taidan olla Erizon kanssa yhtä uusi tuttavuus tällä foorumilla. Olen kyllä tainut lähetellä minäkin muutaman satunnaisen viestin tänne viime keväänä, jos oikein muistan.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olihan tuo leikkiä? :D

        Ei ole ääniä kuulunut... muiden kuin sivupersoonieni kuiskuttelua mieleni uumenissa... heh, heh.

        Ei kun siis nyt ihan vakavasti; ei mulla mitään ääntä kuulu tämän saitin toimesta lainkaan. Mutta jos sulla on jokin asetus päällä, että selain napsauttaa, kun sivustolle tulee päivitys...?

        PS. Laitoin tänään taas uusia suomennoksia vanhaan tuttuun paikkaan... :)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Ei ole ääniä kuulunut... muiden kuin sivupersoonieni kuiskuttelua mieleni uumenissa... heh, heh.

        Ei kun siis nyt ihan vakavasti; ei mulla mitään ääntä kuulu tämän saitin toimesta lainkaan. Mutta jos sulla on jokin asetus päällä, että selain napsauttaa, kun sivustolle tulee päivitys...?

        PS. Laitoin tänään taas uusia suomennoksia vanhaan tuttuun paikkaan... :)

        Hahhahhaa!

        Anteeksi... Ette tainneet tajuta vitsiäni, vai? :D

        Tarkoitin sen Siilille, kun hän näyttää aina olevan paikalla kun joku kirjoittaa viestin. ^^

        Olette ihanan ymmärtämättömiä. ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Hahhahhaa!

        Anteeksi... Ette tainneet tajuta vitsiäni, vai? :D

        Tarkoitin sen Siilille, kun hän näyttää aina olevan paikalla kun joku kirjoittaa viestin. ^^

        Olette ihanan ymmärtämättömiä. ;>

        Vai että "bling, bling"! Kas kun ei "pimpeli pompeli!"

        Tämän muistan!
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        Vasta nyt naurattaa. LOL.

        Ei vaan; nauratti jo aikaisemmin.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Vai että "bling, bling"! Kas kun ei "pimpeli pompeli!"

        Tämän muistan!
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        Vasta nyt naurattaa. LOL.

        Ei vaan; nauratti jo aikaisemmin.

        ^^

        Muista, mutta älä pahalla. ;>

        Oletkos muuten rekisteröitynyt CMM:ään? Ei tarvitse nimimerkkiä kertoa, haluan vain tietää. (:


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Hahhahhaa!

        Anteeksi... Ette tainneet tajuta vitsiäni, vai? :D

        Tarkoitin sen Siilille, kun hän näyttää aina olevan paikalla kun joku kirjoittaa viestin. ^^

        Olette ihanan ymmärtämättömiä. ;>

        Nyt kun sanoit, tuo juttu kuulostaa järkevämmältä vitsinä! :) Olen seonnut tosikko tätä nykyä! Tämä muistetaan...!

        Minuakin naurattaa. x) Nyt. Ei voi olla totta... Hahhaahaa...


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        ^^

        Muista, mutta älä pahalla. ;>

        Oletkos muuten rekisteröitynyt CMM:ään? Ei tarvitse nimimerkkiä kertoa, haluan vain tietää. (:

        ... en kirjoittele sivuston foorumille, seuraan sitä itse asiassa vain satunnaisesti. Omat tietolähteeni ovat aivan toisaalla.

        Rekisteröidyin CMM:äänlähinnä Picture Archiven takia.

        Nimimerkki on sama. Of course.

        Tsiisus, kun säikähdin! Kaveri soittaa Skypellä...


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... en kirjoittele sivuston foorumille, seuraan sitä itse asiassa vain satunnaisesti. Omat tietolähteeni ovat aivan toisaalla.

        Rekisteröidyin CMM:äänlähinnä Picture Archiven takia.

        Nimimerkki on sama. Of course.

        Tsiisus, kun säikähdin! Kaveri soittaa Skypellä...

        Selvä. (:

        Skype on muuten erittäin pelottava. ;>


    • Erizo

      Ei mitään uutta, mutta jotain mainintaa kuitenkin. Kyse on P.Diddyn haastattelusta uuden levyn tiimoilta.

      --

      "The next [official] single," he continued, "is 'Tell Me' with Christina Aguilera. You gonna hear Christina like you never heard her before. She has so much range in her voice. She can go anywhere. We made a hip-hop soul track. It's gutter. It don't even have no keyboards on the track. She's singing over a crazy Just Blaze banger."

      Erick White just directed the video for "Tell Me," which should be out soon. There's also a split video coming for "I Am"/ "Everything I Love" and "Diddy Rock" may be getting its own clip too.

      LÄHDE:

      http://www.mtv.com/news/articles/1542682/20061009/puff_daddy.jhtml?headlines=true

    • Erizo
      • Orginal Hippo

        Christina näyttää ihan Cheriltä! :) Jos hiukset olisivat vielä mustat...

        Video on takuulla mielenkiintoisempi kuin kappale - joka ei vakuuta ainakaan minua. HipHop kansa voi tosin olla erimieltä, hyvä video voi parantaa muuten keskinkertaista kappaletta.

        Luulisi tuon dueton nostavan Back to Basics albumia ylöspäin listoilla, ainakin yhteistyö Diddyn kanssa takaa suuren huomion.


    • Erizo
    • Gwen*

      Tää biisi on mun mielestä christinan parhaimpia biisejä=)=)=)

      • Erizo

        Tykkään itsekin biisistä. Toivotaan, että se menestyy yhdessä Hurt:in kanssa ja nostaa Christinan vuosien 2006/2007 kysytyimmäksi, puhutuimmaksi ja suosituimmaksi poptähdeksi! :)


    • Erizo
      • Destin3

        Kiitti videolinkistä Erizo! :)

        Vielä noista eilisistä promokuvista sen verran, että näyttääpä Christina vähän nykyaikaisemmalta kuin Hurt videolla! Sehän taas saattaa mielyttää monia, jotka kuuntelevat esimerkiksi Pussycat Dollsia ja muuta hittikamaa. Ja hienoa juuri on, että Hurt ja Tell Me ovat niin erilaisia! :) Minäkin tykkään kovasti kummastakin! :) Tell Me on vain... ...tyypillisempi hitti.


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Kiitti videolinkistä Erizo! :)

        Vielä noista eilisistä promokuvista sen verran, että näyttääpä Christina vähän nykyaikaisemmalta kuin Hurt videolla! Sehän taas saattaa mielyttää monia, jotka kuuntelevat esimerkiksi Pussycat Dollsia ja muuta hittikamaa. Ja hienoa juuri on, että Hurt ja Tell Me ovat niin erilaisia! :) Minäkin tykkään kovasti kummastakin! :) Tell Me on vain... ...tyypillisempi hitti.

        Joo, Tell me ei noudata Christinan B2B-tyyliä, kun kyse on kuitenkin ensisijaisesti P.Diddyn biisistä (tosin Christina saa sopivasti pr:ää myös itsellensä!). Ja biisi on sellainen, että sen odottaisi kelpaavan erityisesti USAn suurille kuulijamassoille. Tosin Hurt on myös melko yleismaailmallinen. Esim. ANOM oli toista; tai odotin sen olevan. Nythän biisi on osoittanut jo sen seitsemän kertaa, ettei se mikään ohimenevä juttu ollutkaan! :)


    • Erizo

      Tell me -videon ns. "ensi-ilta" nähdään 30. lokakuuta eli ensi maanantaina. Christina-fanit tuntien video ilmestynee Tuubiin melko nopeasti.

      Lisäksi videosta on tehty "Makng of"! :)

      http://www.christina-crazy.net/

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe