Argentiinalaiset juhlat

Saivat korin juomia =)
Bileet!!

20

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin pikkulapset

      joille palautettiin varastettu lelu :)

    • räkä

      Olisivat saaneet mielestäni kärvistellä vielä huomiseen... xD

    • Musiikkivalinnasta varmasti asukkaat hieman tulevat purnaamaan, mutta musiikki on musiikkia silti. Saivat tosiaan laatikollisen puolen litran tölkkejä siideriä ja olutta... Verho on alhaalla vielä...

      • saisit kilot

        kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?


      • saisit kilot kirjoitti:

        kuriin,vai meneekö illat kuppilassa?

        Ei taivu meikä tangoon.. Mutta kuppilassa on kyllä pari kertaa tullu käytyä =) Pitää välillä höllätä että jaksaa.


    • voivoivoi

      Olisivat vaan mussuttaneet niitä minttukrokantteja ja hankkineet kunnon sokerikännit koko kööri.

    • Kunhan BB kiusaa

      Ai bileet 24 tölkistä kaljaa ja kahdesta viinipullosta 9 kesken. En ihan hehkuttas.

      • kiusantekoa

        häpeä bb


      • matikkaaa

        Sehän tekee vajaa kolme tölkkiä per nenu ottaen huomioon että kaikki juo olutta? Ja yhestä viinipullosta saa kuusi lasillista. Nooh, tuosta siis pääsevät jonkinlaiseen nousuhumalaan, mutta kunnon ördäys vaatis ainakin sen viskipullon (tatulle).


      • jokaiselle

        sillä lähtee .....jo kuteetkin !! :D


    • 24/7

      taisivat pojat heti päästä latinalaisamerikkalaisiin tunnelmiin kun pistivät sisällä jalkapallo-ottelun pystyyn.. Argentiina vastaan Brasia :D
      Mika, Kaarlo, Tatu ja Kaki rajasivat sohvatyynyillä pelikentän ja matsi alkoi.. Mistä ne ton pallon sai muuten?

      • poikansa pallo

        varmaan se käytössä


      • ................
        poikansa pallo kirjoitti:

        varmaan se käytössä

        oli varastohuoneessa kun hakivat juomat sieltä, tytöt pahoillaan kun he eivät saaneet mitään.


    • Menni

      Kohta nähdään samba-asuisia kilpailijoita!!!

      • voi miksi

        En käsitä miksi BB kiusaa noita. Ei anna ostaa viinaa heidän ANSAITSEMILLAAN rahoil VAAN antaa TILALLE jotain paskarippeit. Eipä noita näykään kiinnostavan tuollainen touhu. Ja mitä musaa...hohhoijaa. Ilkeyttä se on pienikin ilkeys!!!!!!!


    • 24/7

      Roseeta kuoharia kaatelevat laseihin...
      Sillä välin kun pojat pelasivat ovat tytöt laittautuneet.. Näin tässä taas kävi että tytöt hienoina ja pojat hikisiä pelin jäljiltä :D

    • yhdeksälle

      Hehheh. Mahtaa tulla riehakkaat bileet kun kahden ihmisen bilejuomat jaetaan 9 kesken.

    • 24/7

      Pihalla odotti ainakin kuusi pulloa punkkua.

    • maa-artisokka"

      "...Onks se joku eläin?"

      eiiiii.. ehhehehehehheh

      • kokki...

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe