Onko tosiaan niin, että kännykän sulkeminen katsoitaan rikokseksi? Entä jos akku loppuu?
Kännykän sulkeminen?
7
1118
Vastaukset
- tarkoitat?
???
- häkki heilumaan
On rikos jos et vastaa kun soitetaan. Seuraukset tiedät.
- vastaamattomasta
tekstiviestistä voi saada jopa puoli vuotta ehdotonta!
- edellinen vähän uuno
näissä tapauksissa.
- ei soitella
Jos soittaja on jäänyt esimerkiksi autiolle saarelle, eikä hänellä ole muuta puhelinnumeroa, niin silloin puhelimeen vastaamatta jättämistä voisi pitää heiteillejättönä.
Tai jos olet esimerkiksi ajanut autollasi jalankulkijan yli, ja hän sitten soittaa kardaaniakselin ja etupyörän välistä saadakseen sinut siirtämään autoasi, mutta et vastaa puhelimeen, tulee kyllä syyte puhelimeen vastaamatta jättämisestä.- akkulaturi
Pitää pysyä kulmilla.
Kirsi Ranto on upea laulaja!
Mutta kännykkärikoksiin...
Todellakin kännykän sulkemisesta on tuomittu vankeusrangaistukseen. Oikeus oli ihmetellyt, miksi epäilty oli sulkenut kännykkänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398