Eikös Paulalta kohta tule uusi albumi? Olisi mukavaa saada "Kuka pelkää Paulaa" ja sitten tuo "Yöperhonen" (jota tosin en ole vielä kuullut) samalle levylle.
Eikös se ole lokakuussa kun albumi ilmestyy kauppoihin! Täytyy herätä silloin aikaisin!
Uusi Paula albumi?
8
986
Vastaukset
- 11.10.
Paulan uusi albumi 'Yöperhonen' ilmestyy 11.10.
- arkku kutsuu
Todennäköisesti levy jää linssiluteen viimeiseksi, sillä hän on jo siirtymässä ajasta ikuisuuteen. Ikä painaa ja mieli on maassa vanhojen syntien takia.
- Oletko kade?
Joka toiselle kuoppaa kaivaa,se itse siihen lankeaa!Kun toiselle arkunnauloja tilaat,voit itse niitä ensin tarvita!Että sopii vähän ajatella,mitä suustaan päästelee.
- Pasi
Ei varmaan jää Paulan viimeiseksi albumiksi. Tiedoksesi vaan, että Yöperhonen-albumi debytoi heti julkaisuviikollaan Suomen Virallisella albumilistalla sijalla 14. Upeaa!
- "Jamima"
Mutta kysyisin sinulta,kun olet niin söpön ja kiltin näköinen,että miten voi saada valokuvansa nettiin,kun luo ne sivut.
En ymmärtänyt siitä netin selostuksesta yhtikäs mitään!
Voinko esimerkiksi saada sellaisen muutamavuosi sitten otetun kuvan,siihen aloitus sivulle?
Ja miten se laitetaan?
Vastaathan,ole niin kiltti.Ole "ritarini!"Jookos?
Kiitti jos autat?"Jamima"
Minäkin muuten tykkään Paulasta,aivan huippu,eikä vanhene koskaan! - pipukka
Mulla on kännykän soittoäänenä se yöperhonen, aina kun känny soi tulee hyvä fiilis, on niin nätti melodia.
- Paula-fani
Todella tyylikäs ja upea kokonaisuus tää Yöperhonen levy!! Mahtava saundi ja sanotus, takuuvarmaa Paulaa!
Jo eilen, ainakin Turun Wiklundilla, josta sen myös ostin. Mulla on jo arvostelukin sivuilla:
http://reijopiippulareviews.blogspot.com/
Ihan kiva albumi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708